Socialinės apsaugos viešųjų e - paslaugų tobulinimas

34 psl. / 5610 žod.

Ištrauka

Sparti informacinių ir ryšių technologijų (IRT) sklaida sukelia daug pokyčių įvairiose visuomenės gyvenimo srityse. Virtualioje erdvėje galima atrasti vis daugiau kasdieninių paslaugų, kurias anksčiau norint gauti, tekdavo papildomai švaistyti laiką vykstant į vieną ar kitą įstaigą. Šiomis dienomis virtuali erdvė neatsiejama kiekvieno žmogaus gyvenimo dalis. Kadangi tai labai paprastas būdas įvykdyti tam tikrus procesus, tiesiog neišeinant iš namų, pavyzdžiui, tai galėtų būti apmokami mokesčiai, įvairių pažymų suteikimas, bankininkystės prieiga, deklaruojamos pajamos, gyvenamoji vieta ir t.t. Tad viešosios elektroninės paslaugos užima vis svarbesnę vietą mūsų kasdieniniame gyvenime.

Tačiau visas paslaugų, teikiamų duomenų srauto kiekis nenumaldomai didėja, tad norint, kad nekiltų kažkokių trikdžių, nesklandumų yra svarbu ieškoti veiksmingesnių būdų kaip tobulinti šiuos srautu kiekių valdymą. Patogesniam ir greitesniam vartojimui reikalingas VEP tobulinimas.

Kalbant apie viešąją erdvę, joje esančių paslaugų naudojimo saugumą yra aktualus saugumo klausimas, tai apima tiek darbo, tiek asmeninio gyvenimo aplinką. Todėl buvo išvystyta socialinės apsaugos tema, kuri apima tokias temas kaip socialinis draudimas, paramos, socialinės integracijos programos ir pan, kurių dėka nepasiturintys, bedarbiai, senyvo amžiaus žmonės, kitataučiai turi galimybę aktyviai dalyvauti visuomenėje.

Darbo tyrimo objektas – socialinės apsaugos viešosios e.paslaugos.

Kursinio darbo tikslas – išanalizuoti viešųjų elektroninių paslaugų socialinę apsaugą, išsiaiškinti kokiais būdais ji gali būti tobulinama ir pateikti pasiūlymų kaip tai padaryti.

Darbo uždaviniai:

  • Analizuoti viešųjų elektroninių paslaugų sampratą, vertinimo metodus, teorines koncepcijas;
  • Išanalizuoti kokybės gerinimo aspektus ir jos tobulinimo galimybes;
  • Ištirti ir įvertinti socialinės apsaugos paslaugas elektroninėje erdvėje.
  • Pateikti tobulinimo pasiūlymų.

Naudojami metodai: Statistinių duomenų analizė, statistiniai metodai ir apklausa, moksliniai sraipsniai, vadovėliai.


Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1.Viešųjų elektroninių paslaugų teoriniai aspektai4
  • 1.1. Elektroninių viešųjų paslaugų samprata4
  • 1.2. E. paslaugų modeliai5
  • 1.2.1. Valdžia- valdžiai (G2G)6
  • 1.2.2 Valdžia – verslui (G2B)7
  • 1.2.3. Valdžia-piliečiui (G2C)7
  • 1.4. Viešųjų elektroninių paslaugų diegimas ir tobulinimas8
  • 1.5.VEP kokybės samprata9
  • 1.6. Viešųjų elektroninių paslaugų nauda gyventojams11
  • 2.Socialinės apsaugos aspektai bei jų tobulinimas13
  • 2.1. Socialinės apsaugos sąvoka13
  • 2.2.Socialinės apsaugos sistema14
  • 2.3.Socialinės apsaugos rūšys15
  • 2.3.1.Šeimos išmokos16
  • 2.3.2.Motinystės(tėvystės) pašalpa18
  • 2.3.3.Netekto darbingumo pensija19
  • 2.3.4.Ligos pašalpa20
  • 2.3.5. Senatvės pensija21
  • 2.3.6.Gyvybės draudimas23
  • 2.3.7.Laidojimo pašalpa24
  • 2.4. Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba25
  • 3. Socialinės apsaugos tobulinimas27
  • Išvados29
  • Pasiūlymai30
  • Priedas nr. 1 Apklausa „Socialinės apsaugos tobulinimas“31
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS34

Reziumė

Autorius
agne_st
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Viešasis administravimas
Kaina
€7.56
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Sau 17, 2016
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
34 psl.

Susiję darbai

Socialinių paslaugų teikimas savivaldybėse

Viešasis administravimas Kursinis darbas 2014 m. gin27
Šiuolaikiniame pasaulyje net ir ekonomiškai stipriose valstybėse socialinės pagalbos organizavimas yra aktuali ir svarbi valstybės viešosios politikos sritis. Viena iš socialinės pagalbos sričių...