Strateginis planavimas
Ištrauka
Įmonėje sprendžiamos problemos daugeliu atvejų reikalauja ilgo jų paruošimo ir įdiegimo laiko. Pvz., naujo gaminio įdiegimas pradedamas rinkos analize, toliau vyksta naujo gaminio kūrimas, technologijos sudarymas, naujų įrengimų įsigijimas, gamybos pertvarkymas ir t.t. Visa tai dažnai vyksta ne vienu metu, ir visame šiame laikotarpyje turi būti užtikrintas planingas darbų atlikimas. Todėl labai svarbu sudaryti tinkamus, realius ir aiškius planus.Šiame darbe mes apžvelgsime šiek tiek planavimą apskritai, bet didžiausią dėmesį skirsime periodiniam planavimui. T. y. ilgalaikiui planavimui, dar vadinamam perspektyviniu arba strateginiu, vidutinės trukmės planavimui, kitaip dar vadinamam taktiniu ir trumpalaikiui planavimui, kitaip dar vadinamam einamuoju arba operatyviniu.
Turinys
- SUMMARY2
- ĮVADAS3
- 1 PLANAVIMO ESMĖ4
- 2 STRATEGINIS PLANAVIMAS10
- 2.1 Misija12
- 2.2 Tikslai13
- 2.3 Vidiniai ir išoriniai veiksniai14
- 2.3.1 Išoriniai veiksniai14
- 2.3.2 Vidiniai veiksniai16
- 2.4 Strategija20
- 2.5 Strategijos įgyvendinimas22
- 2.6 Strateginis planas26
- 3 TRUMPALAIKIŲ PLANŲ SUDARYMAS28
- IŠVADOS30
- LITERATŪRA31
Reziumė
- Autorius
- rasa13
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Ekonomika
- Kaina
- €8.28
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Gru 29, 2015
- Publikuotas
- 2009 m.
- Apimtis
- 31 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų