Kainodaros organizavimas

23 psl. / 4797 žod.

Ištrauka

Kiekviena sukurta prekė ar paslauga turi savo kainą, kurią gali lemti labai daug faktorių. Kadangi į kainą įeina ne tik patiriamos žaliavų sąnaudos, bet taip pat ir administracinės, reklamos bei kitos išlaidos. Įmonė privalo užsidėti antkainį tam, kad dirbtų nenuostolingai ir gautų pelną. Jeigu įmonės preikių ar teikiamų paslaugų kaina bus per maža, tai ji gali patirti nuostolį ir išlaidos gali neatsipirkti. Tačiau, jeigu įmonės prekių ar teikiamų paslaugų kainą bus per aukšta, tai vartotojų paklausa bus maža ir konkurentai gali persivilioti klientus, tai įmonė ir šiuo atveju patirs nuostolį.

Kainų politika yra labai svarbi kiekvienoje įmonėje, jos esmė – nustatyti tokias kainas, kurios ne tik neleistų įmonei patirti nuostolių, bet ir leistų pasiekti pelno bei užsibrėžtų tikslų. Todėl kiekvienai organizacijai svarbu rasti būdus, kaip nustatyti teisingą , priimtiną kainą ir jų įmonei ir vartotojams. Taip pat pasirenkant kainos nustatymo metodą bei įvertinant produktą ar paslaugą reikia atsižvelgti ne tik į vidinę įmonės aplinką, bet taip pat ir į išorinę.

Savo kursiniame darbe analizuosiu įmonės UAB „Kelias“ (dėl konfidencialumo įmonės pavadinimas pakeistas) kainodaros organizavimą. Pirmoje darbo dalyje nagrinėsiu teorinę medžiagą, kas yra kainų politika bei kokia jos esmė, bei jos nustatymo metodai ir aptarsiu kokios būna kainų nuolaidos. Praktinėjė dalyje apžvelgsiu savo pasirinktą įmonę bei nagrinėsiu, kaip joje nustatoma yra mano pasirinkto gaminamo produkto kaina. Taigi mano kursinio darbo tikslas – susipažinti kaip yra nustatoma kaina UAB „Kelias“ asfaltbetonio mišiniui ir panagrinėti jo kainos nustatymą kitais būdais. Mano darbo uždaviniai:

išnagrinėti literatūrą apie kainų politika, kainodaros strategijas, kainų nustatymo metodus bei aptarti kainų nuolaidas;

apžvelgti UAB „Kelias“ įmonės veiklą; šaką, kurioje įmonė veikia, nustatyti jos konkurentus ir jai tenkančią rinkos dalį;

apskaičiuoti nagrinėjamos įmonės prekės kainą pateiktais metodais;

išanalizuoti įmonės kainodaros strategiją, taikomas nuolaidas bei kainodaros ypatumus;

apibendrinti darbą ir pateikti išvadas bei pasiūlymus.


Turinys

  • ĮVADAS
  • TEORINĖ DALIS
  • 1.Kainų politika ir jos esmė
  • 1.1 Kainų tikslai
  • 2.Kainų nustatymo metodai
  • 3.Kainodaros strategijos
  • 4.Kainų nuolaidos
  • Praktinė dalis
  • 5.UAB „Kelias“ apibūdinimas
  • 5.1 Užimama rinkos dalis bei konkurentai
  • 6. Asfaltbetonio mišinio kainos skaičiavimas
  • 6.1 Asfaltbetonio mišiniokainos skaičiavimas pagal EXW
  • 6.2 Asfaltbetonio mišinio pardavimo vartotojui kainos nustatymas
  • 6.3 Asfaltbetonio kainos nustatymas nenuostolingumo metodu
  • 6.4 Pardavimo apimties pokyčio nenuostolingumo analizė
  • 7. UAB „Kelias“ įmonės kainodaros strategija ir kainų nuolaidos
  • 7.1 Kainodaros ypatumai įmonėje
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI
  • Literatūros sąrašas

Reziumė

Autorius
vadyba
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bal 12, 2015
Publikuotas
2013 m.
Apimtis
23 psl.

Susiję darbai

Gamybos organizavimo svarba UAB “Vilniaus duona”

Vadyba Kursinis darbas 2010 m. karmis2
Šiandieninės rinkos sąlygomis įmonėms būdingos gamybos ypatybės: padidėja jų savarankiškumas ir atsakomybė už veiklos rezultatus. Pagrindinis jų tikslas - dirbti rentabiliai ir pelningai,...

Organizavimo namų darbas

Vadyba Referatas 2012 m. jusala
Duota užduotis. Metinė gamybinė programa, tūkst. vnt. 7.2 Originalių detalių skaičius gaminyje,vnt. 43 ir jų paskirstymas pagal sudėtingumo

UAB "Sanitex" veiklos organizavimo analizė

Vadyba Referatas 2016 m. karmis2
Kiekviena įmonė veikia tam tikroje nuolat kintančioje aplinkoje. Norėdama sėkmingai dirbti, ji turi nuolat stebėti aplinką, joje vykstančius pokyčius ir į juos reaguoti,...