Citroen markės lengvųjų automobilių hidropniaumatinių sistemų specializuoto baro technologinis projektas
Ištrauka
Automobilių skaičius pasaulyje nepaliaujamai auga, todėl natūralu, jog didėja poreikis su automobiliais susijusioms paslaugoms. Skirtingi automobiliai reikalauja ir skirtingo techninio aptarnavimo, todėl daugėja skirtingų sričių specialistų, kurie specializuojasi tam tikroje srityje, kad galėtų maksimaliai kokybiškai atlikti darbus. Tačiau net esant tokiam dideliam specialistų skaičiui vis tiek lieka sričių, kuriose trūksta specialistų. Apie vieną tokių sričių aprašyta kursiniame darbe.Hidropneumatinės pakabos tipą išrado ir užpatentavo didžiausias tuo metu Europos automobilių gamintojas “Citroën”. Šios sistemos automobiliuose pradėtos naudoti gana senai. Dar 1954 metais buvo pirmą kartą panaudotą hidropneumatinė pakaba automobilyje „Citroen Traction Avant 15H“. Šis pakabos tipas automobilį amortizavo tik galinėje dalyje, tačiau vos po metų, 1955 metais buvo išleistas naujas modelis „Citroen DS“, kuriame buvo pilnai hidropneumatinė pakaba. Hidraulinis skystis valdė ne tik pakabą, bet ir vairo stiprintuvą, stabdžius bei pavarų dėžę ir sankabą. Pristatymo metu automobilis buvo toks inovatyvus, kad per pirmąsias 45 minutes buvo užsakyti 749 automobiliai (tai yra po 16 automobilių per minutę), o iki dienos pabaigos užsakymų skaičius pasiekė virš 12 tūkstančių vienetų.Hidropneumatinės pakabos gamybos licenciją iš “Citroën” įsigijo „Rolls-Royce“, „Peugeot“, „Mercedes-Benz“. Panašią sistemą taip pat naudojo kai kurios karinės transporto priemonės. Nors ši sistema gerokai pranašesnė už įprastas važiuokles, tačiau retai naudojama automobiliuose. Kiekviena sistema turi savo privalumų ir trūkumų, taip ir ši – ne išimtis. Kadangi automobilių naudojančių tokią sistemą nėra daug, todėl ir servisų šioje srityje trūksta. Kuriant tokį servisą, konkurencija būtų minimali, tačiau reikia ištirti rinką ir išsiaiškinti ar jį kurti ekonomiškai apsimoka. Darbo objektas – CITROEN markės lengvųjų automobilių hidropneumatinių sistemų remonto paslaugas teikiantis baras. Darbo tikslas – suprojektuoti CITROEN markės lengvųjų automobilių hidropneumatinių sistemų remonto paslaugas teikiantį barą. Uždaviniai:Apskaičiuoti metinę darbų apimtį; Apskaičiuoti darbo postų ir automobilių vietų skaičių; Apskaičiuoti darbininkų poreikį;Apskaičiuoti gamybinių ir pagalbinių patalpų plotus; Parinkti įrenginius ir apskaičiuoti jų poreikį; Nubraižyti įmonės patalpų išplanavimą ir generalinį planą;
Turinys
- 1. DARBININKŲ POREIKIO SKAIČIAVIMAS5
- 1.1. Etatinių (sąrašinių) darbininkų kiekio skaičiuotė5
- 1.2. Technologiškai būtinų darbininkų skaičius5
- 2. METINĖS DARBO APIMTIES SKAIČIAVIMAS7
- 2.1. Miesto įmonių metinės darbų apimties skaičiuotė7
- 2.2. Įmonės savitarna ir jos darbų apimtis8
- 3. POSTŲ IR VIETŲ AUTOMOBILIAMS KIEKIO SKAIČIAVIMAS10
- 3.1. Techninės priežiūros TP ir eksploatacinio remonto ER darbų postai10
- 3.2. Pagalbinių darbų postai10
- 3.3. Saugomų automobilių vietų kiekis11
- 4. GAMYBINIŲ IR PAGALBINIŲ PATALPŲ PLOTŲ SKAIČIAVIMAS12
- 4.1. Automobilių TP ir ER patalpos12
- 4.2. Gamybos barų patalpos12
- Sandėlių patalpos13
- 4.3. Automobilių saugojimo plotai13
- 4.4. Klientų patalpos13
- 5. ĮRENGINIŲ POREIKIO SKAIČIUOTĖ IR JŲ PARINKIMAS14
- 5.1. Įrenginių poreikio skaičiuotė ir parinkimas14
- IŠVADOS18
- Literatūra19
Reziumė
- Autorius
- kristinukas89
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Inžinerija
- Kaina
- €7.32
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Rgs 17, 2014
- Publikuotas
- 2013 m.
- Apimtis
- 19 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų