Mokymosi ypatumai įvairiais amžiaus tarpsniais
Ištrauka
Pradinės klasės moksleiviai vystosi jau sistemingo mokymosi sąlygomis. Tiesa, veiklos galimybės nėra didelės: pirmaklasiams, antraklasiams vis dar sunku sukaupti valingą dėmesį, bent kiek ilgesnį laiką dirbti tą patį darbą, ypač jei nėra žaidimo elementų. Tą nesunku paaiškinti. Susikaupti neleidžia nesubalansuoti jaudinimo ir slopinimo procesai, nors pačių smegenų morfologinė struktūra iš esmės tokia pat kaip suaugusių žmonių. Mokydamiesi vaikai pažįsta vis daugiau daiktų, permano jų savybes, tačiau suvokti abstrakčias sąvokas - vis dar jiems neįkandamas riešutas. Pavyzdžiui, puikiausiai skiria automobilį, sunkvežimį, motociklą, tačiau nepasakys, kas yra ,,transporto priemonė''. Mat tokio daikto lyg nėra. Pasakys, kad suknelė pasiūta iš medžiagos, batai iš odos, o paklausti, kas yra ,,žaliava'', sutriks ir tylės. Per ketverius metus vaikų žodyną papildo mokyklos terminologija, žodžiai iš skaitinių knygos, pagaliau laipsniškai suvokiamos abstrakčios sąvokos. Žodiniais pamokymais suformuoti kokių nors elgesio įpročių šiame amžiaus tarpsny dar nepavyksta. Vaikas mielai pritaria aiškinimui, kad prieš valgį reikia nusiplauti rankas, tačiau taip nedaro. Elgesio normos formuluojamos pratybomis: keliolika kartų už rankos prie praustuvo nuvestas vaikas ilgainiui ir pats, prieš sėsdamas prie stalo, pasuka į vonią.
Turinys
- 1) Jaunesnio mokinio mokymosi ypatumai (pradinė mokykla)1
- 2) Paauglio mokymosi ypatumai (11-18m)3
- 3) Mokymasis ankstyvoje jaunystėje (18 - 29)6
- 4) Mokymasis suaugusiame amžiuje (29 -60)8
- Literatūra12
Reziumė
- Autorius
- gretukas7
- Tipas
- Konspektas
- Dalykas
- Psichologija
- Kaina
- €1.85
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Rgs 10, 2015
- Publikuotas
- 2013 m.
- Apimtis
- 12 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų