Vartotojų elgsenos įtaka AB „Pieno žvaigždės“ ekologiško jogurto „Bios“ pardavimams

58 psl. / 10270 žod.

Ištrauka

Anotacija
AB „Pieno žvaigždės“ viena iš lyderių organizacijų rinkoje siūlanti savo klientams platų asortimentą pieno produkcijos. Šiuo metu vienas iš populiariausių siūlomų įmonės produktų yra ekologiškas jogurtas „Bios“. Šis produktas pelnęs ne tik nevieną apdovanojimą, bet ir pamiltas daugelio įmonės klientų. Nepaisant produkto paklausos pardavimai pastarąjį ketvirtį sumažėjo. Todėl šio darbo problema: sumažėję „Bios“ jogurto pardavimai.
Darbo tikslas: nustatyti vartotojų elgsenos įtaką AB „Pieno žvaigždės“ ekologiško jogurto „Bios“ pardavimams. Darbo tikslui pasiekti apsirinkti tokie tyrimo metodai:
1. Literatūros analizė.
2. Matematinis - statistinis metodas.
3. Kiekybinis tyrimas (anketinė apklausa).
Pirkimų sumažėjimui tyrimo duomenimis remiantis turėjo informacijos sklaidos trūkumas, neadekvatus kokybės ir kainos santykis, ne itin patogi pakuotė. Pirkėjams svarbi produkto kokybė, skonis, bei kaina, todėl tyrimo siūlymuose pateikta, kaip atnaujinti informacijos perdavimo šaltinius panaudojant radijo, televizijos ir spaudos reklamą joje akcentuojant svarbiausius tyrimo dalyviams su produktu susijusius elementus – kainą, skonį, sudėtį.


Turinys

  • SANTRAUKA LIETUVIŲ KALBA2
  • SANTRAUKA UŽSIENIO KALBA3
  • ĮVADAS5
  • PROFESINIŲ KOMPETENCIJŲ SĄRAŠAS7
  • 1. VARTOTOJŲ ELGSENOS SAMPRATA8
  • 2. VARTOTOJŲ ELGSENĄ ĮTAKOJANTYS VEIKSNIAI11
  • 2.1. Išoriniai veiksniai11
  • 2.2. Vidiniai veiksniai14
  • 3. RINKODAROS SPRENDIMŲ ĮTAKA VARTOTOJŲ ELGSENAI15
  • 3.1. Prekė16
  • 3.2. Kaina17
  • 3.3. Paskirstymas18
  • 3.4. Rėmimas20
  • 4. VARTOTOJŲ ELGSENOS MODELIAI25
  • 5. VARTOTOJŲ ELGSENOS ĮTAKOS AB „PIENO ŽVAIGŽDĖS" EKOLOGIŠKO JOGURTO„BIOS“ PARDAVIMAMS ANALIZĖ28
  • 5.1. AB „Pieno žvaigždės“ įmonės pristatymas28
  • 5.2. Tyrimo metodai ir metodologija31
  • 5.3. Vartotojų elgsenos įtakos jogurtų „Bios“ pardavimams apklausos rezultatų tyrimas33
  • IŠVADOS49
  • PASIŪLYMAI50
  • LITERATŪRA51
  • PRIEDAI54

Reziumė

Autorius
evaldas
Tipas
Diplominis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€11.19
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Sau 29, 2013
Publikuotas
2012 m.
Apimtis
58 psl.

Susiję darbai

Vartotojų elgsenos tyrimas UAB „Ingman ledai“

Vadyba Referatas sausainis
1. Atlikus tyrimą, darbe, ledų vartotojai suskirstyti pagal šiuos kriterijus: pagal amžių, socialinį statusą. Atlikus tyrimą išsiaiškinta, kad prie pagrindinių ledų vartotojų grupių...

Šeimos ir namų ūkio poveikis vartotojų elgsenai

Vadyba Referatas 2011 m. dzastyna
Temos aktualumas: Šiandieninėje visuomenėje ypač svarbi turėtų būti šeima, kuri retai sulaukia jai reikiamo dėmesio. Šeima suformuoja vertybių kultūrą, sistemą, šeimoje sužinoma apie...