UAB „X“ pardavimų didinimo galimybės
Ištrauka
Temos aktualumas ir naujumas. Pardavimai yra viena svarbiausių bet kurio verslo sričių. Pardavimų funkcijos dėka įmonė siekia rinkodaros planuose nustatytų tikslų ir uždavinių. Nesuvokus pardavimų reikšmės, tinkamai nesuplanavus jų vykdymo, įmonė gali susidurti su rimtomis problemomis. Ji gali prarasti vartotojus ir rinkos dalį, gali sumažėti pelnas arba įmonė gali bankrutuoti. Tai reiškia, kad pardavimų didinimo priemonių parinkimas gali lemti įmonės rinkos dydį ir pelną, net gyvavimo laiką. Pardavimų didinimo reikšmę paslaugų sektoriuje įmonėms rodo faktas, jog Lietuvoje paslaugų sektorius sukuria daugiau nei du trečdalius šalies BVP apimties. Tačiau šiame sektoriuje nuolat steigiamos naujos įmonės, diegiamos inovacijos, taikomos naujausios technologijos, o konkurencija paslaugų sektoriuje tampa vis intensyvesnė (Labanauskaitė, Šturalo, 2014). Tai rodo didelį darbo temos aktualumą ir įrodo pardavimų didinimo būdų paieškos būtinybę. Tema nėra nauja, tačiau mažai naujų tyrimų, kurie atitiktų šiandienines tendencijas, būtų paremti naujomis rinkodaros teorijomis. Kaip žinia, stipriai keičiantis verslo aplinkai, kurią veikia globalizacija, inovacijos, interneto plėtra, keičiasi priemonės, kuriomis turi būti didinami pardavimai. Šioje aplinkoje svarbiausia tampa ryšiai su vartotojais, vertės pardavimų vystymas, naujų komunikacijos priemonių naudojiams ir jų integracija.
Pardavimas paprastai suprantamas kaip procesas, kurio metu įgyvendinami įmonės rinkodaros planai. Pardavimų didinimo galimybes būtina tyrinėti pritaikant naujausias rinkodaros teorines prielaidas, kurias stipriai paveikė marketingo orientacijos evoliucija. Marketingo koncepcija teigia, kad pardavimas yra rinkodaros sudedamoji dalis. Tai rodo, kad rinkodaros veiksmais galima padidinti įmonės pardavimų galimybes rinkoje. Įmonėms privalu atlikti daugiau, nei leidžia paprastas pardavimo ir rinkodaros veiklų koordinavimas. Įmonės turi visiškai integruoti abi šias funkcijas (Išoraitė, 2013).
Darbo problematika. Darbe analizuojamos UAB „RedRem kasyba“ pardavimų didinimo galimybės. Įmonės veiklos finansiniai rezultatai per pastaruosius metus stipriai suprastėjo. 2014 metais įmonės veikla buvo pelninga. Per šiuos metus UAB „RedRem kasyba“ uždirbo - 98824 Lt (28621,4 Eur) grynojo pelno. Tačiau 2015 m. įmonės veikla tapo nuostolinga ir įmonė patyrė 28621 Eur nuostolį. UAB „RedRem kasyba“ 2016 m. tikisi sulaukti 15 proc. pardavimų augimo lyginant su 2015 metais ir taip padidinti pelningumą. Tačiau šiandien bendrovei nėra žinoma, kurie pardavimų didinimo veiksmai padėtų pasiekti šiuos tikslus.
Siekiant padidinti UAB „RedRem kasyba“ pardavimus, pardavimo didinimo veiksmai turi būti paremti rinkos poreikiais ir įmonės galimybėmis juos patenkinti. Todėl darbe keliamas probleminis tyrimo klausimas: kokie pardavimų didinimo veiksmai padidintų UAB „RedRem kasyba“ pardavimus?
Tyrimo objektas. UAB „RedRem kasyba“ pardavimų didinimas.
Darbo tikslas: nustatyti UAB „RedRem kasyba“ pardavimų didinimo galimybes.
Darbo uždaviniai:
- Išanalizuoti pagrindines įmonės pardavimus didinančias priemones.
- Ištirti UAB „RedRem kasyba“ pardavimų didinimo galimybes.
- Suformuluoti pasiūlymus UAB „RedRem kasyba“ pardavimų didinimui.
Tyrimo metodai:
- Mokslinės literatūros teorinė analizė;
- Empirinis tyrimas. UAB „RedRem kasyba“ vartotojų anketinė apklausa.
- Dokumentų analizė. UAB „RedRem kasyba“ dokumentų analizė.
Darbo struktūra. Darbas sudarytas iš įvado, dviejų pagrindinių dalių, išvadų ir literatūros sąrašo. Darbo apimtis 47 p.
Informacijos šaltiniai. Rašant darbą pasinaudota 32 informacijos šaltiniais - moksline literatūra, straipsniais ir inetrneto šaltiniais.
Darbe demonstruojami studijų programos studijų rezultatai.
Turinys
- ANOTACIJA
- ANOTACIJA (anglų kalba)
- ĮVADAS
- 1. PASLAUGŲ PARDAVIMŲ DIDINIMO GALIMYBĖS TEORINIU ASPEKTU
- 1.1. Pardavimo funkcijos samprata ir raida
- 1.2. Paslaugų paketo pritaikymas vartotojų poreikiams
- 1.3. Kainodaros sprendimai aktyvinant pardavimus
- 1.4. Rėmimo komplekso stiprinimas
- 1.5. Paskirstymo tobulinimas
- 2. UAB „REDREM KASYBA” PASLAUGŲ PARDAVIMŲ DIDINIMO GALIMYBIŲ TYRIMAS
- 2.1. Įmonės charakteristika
- 2.2. Tyrimo metodologija
- 2.3. Tyrimo duomenų analizė
- IŠVADOS IR SIŪLYMAI
- LITERATŪRA
- PRIEDAI
- 1 priedas. Apklausos anketa
- 2 priedas. Tyrimo rezultatai
Reziumė
- Autorius
- guoba
- Tipas
- Diplominis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €11.91
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Gru 19, 2019
- Publikuotas
- 2015 m.
- Apimtis
- 57 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų