Maitinimo organizavimo lyginamoji analizė viešbučiuose "Best Western Santaka" ir "Best Baltic Kaunas"
Ištrauka
Darbo aktualumas. Maitinimo organizavimas viešbutyje – tai sunkus ir, dažniausiai, ilgai užtrunkantis procesas. Dėl savo specifiškumo, maitinimo paslaugas viešbutyje kartais teikia kita įmonė, kuriai ir tenka atsakomybė už pateikiamo maisto kokybę ir viešbučio reprezentaciją. Viena vertus, sukurti tinkamą maitinimo sistemą reiškia tai, jog, pirmiausia, yra privaloma atsižvelgti į pasaulyje vykstančias naujienas – mat neretai restorano lankytojai trokšta paragauti šį tą naujo. Tačiau kita vertus, organizuojant maitinimą, yra svarbu išlaikyti atitinkamą viešbučio restorano atmosferą ir palikti esminius patiekalus, dėl kurių klientai dažnai sugrįžta.
Apskritai maitinimo organizavimas yra įvairialypis procesas – viešbučio personalas, planuojantis maitinimą, turi įvertinti progą, kuriai bus ruošiamasi, taip pat turi suprasti, kokie žmonės viešės ir kokie jų poreikiai gali būti. Kurdamas viešbučio restorano valgiaraštį, personalas privalo apsvarstyti kiekvieno galimai atvyksiančio kliento poreikius ir prisitaikyti prie visuomenėje sklandančių kulinarinių naujovių.
Darbo tikslas - maitinimo organizavimo lyginamoji analizė viešbučiuose „Best Western Santaka“ ir „Best Baltic Kaunas“.
Darbo uždaviniai:
- atlikti mokslinės literatūros analizę,
- pateikti tiriamų viešbučių charakteristikas,
- atlikti interviu,
- apžvelgti interviu metu gautą informaciją.
Darbo objektas – maitinimo organizavimas viešbučiuose „Best Western Santaka“ ir „Best Baltic Kaunas“
Darbo metodai:
- Literatūros analizė
- Kokybinis tyrimas – interviu.
- Interviu metu gautos informacijos analizė.
Darbo struktūra - Teorinėje dalyje aptariama literatūra, skirtingų autorių požiūriai į maitinimo organizavimą viešbutyje, kuo tai yra specifiška. Praktinėje darbo dalyje pateikiama informacija apie nagrinėjamus viešbučius, parengta lyginamoji analizė, atliktas kokybinis tyrimas – interviu bei atlikta jo metu gautos informacijos analizė. Projektinėje dalyje pateikiamos rekomendacijos bei pasiūlymai viešbučių maitinimo organizavimo tobulinimui.
Turinys
- SANTRAUKA2
- SUMMARY3
- LENTELIŲ IR PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS4
- ĮVADAS5
- 1. MAITINIMO ORGANIZAVIMAS VIEŠBUTYJE6
- 1.1. Viešbutis ir jo teikiamos paslaugos6
- 1.1. Maitinimo paslaugų organizavimas viešbučio restorane13
- 1.2.1. Maitinimo bei aptarnavimo tipai24
- 1.2.2. Valgiaraščio planavimas31
- 1.2.3. Kambarių aptarnavimas37
- 1.3. Maitinimo organizavimo skyriaus sąveika su kitais skyriais38
- 2. MAITINIMO ORGANIZAVIMO LYGINAMOJI ANALIZĖ VIEŠBUČIUOSE „BEST WESTERN SANTAKA“ IR „BEST BALTIC KAUNAS“41
- 2.1. Viešbučių „Best Western Santaka“ ir „Best Baltic Kaunas“ bendros charakteristikos41
- 2.2. Restoranų „Europa“ ir „Daniela“ valgiaraščių sudarymas46
- 2.3. Restoranų „Europa“ ir „Daniela“ sąveika su kitais viešbučių skyriais47
- 2.4. Tyrimo metodologija48
- 2.5. Viešbučių „Best Western Santaka“ ir „Best Baltic Kaunas“ darbuotojų nuomonės tyrimas49
- 2.6. Tyrimo rezulatų analizė59
- 3. REKOMENDACIJOS VIEŠBUČIŲ „BEST WESTERN SANTAKA“ IR „BEST BALTIC KAUNAS“ MAITINIMO ORGANIZAVIMO TOBULINIMUI61
- IŠVADOS62
- LITERATŪRA IR KITI INFORMACIJOS ŠALTINIAI63
Reziumė
- Autorius
- breznevas
- Tipas
- Diplominis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €14.79
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Sau 28, 2019
- Publikuotas
- 2018 m.
- Apimtis
- 66 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų