Įmonės „Šermukšnės mados studija“ įvaizdžio stiprinimas naudojant audiovizualinę reklamą

49 psl. / 9268 žod.

Ištrauka

Temos aktualumas: Šiomis dienomis ne retai žmogus yra vertinamas ne tik pagal pasiekimus ar atliktus darbus, žmogus yra sutinkamas pagal įvaizdį. Tai, kokia visuomenės nuomonė apie tam tikrą asmenį ar įmonę dažnai įtakoja ir sėkmę. Laimei, įvaizdis yra pakeičiamas ir formuojamas. Ne retai įmonėms prireikia įvaizdžio stiprinimo planų, kadangi ji nublanksta analogišku organizacijų gausoje. Pirmas įspūdis dažnai būna neplanuotas, instinktyvus, tačiau dažnai galima paskatinti žmones susidaryti įmonei reikalingą įspūdį apie jos veiklą. Tai yra gero organizacinio darbo reikalaujantis planas. Svarbu sekti tendencijas ir atsižvelgti į klientų poreikius bei norus. Naujoji karta- „vaizdinė“ karta. Dažnai be didesnės intencijos tiesiog naršanti internete ir ieškanti už ko „užklius“ akis. Tapo populiaru dalintis įvairiais įdomiais ar juokingais video klipais, ar nuotraukomis. Atkreipiant dėmesį į faktą, kad technologijos tampa neatsiejama mūsų gyvenimo dalimi privalome prie to prisitaikyti. Tad ir reklamos kuriamos pačiais suprantamiausiais audiovizualiniais būdais. Todėl šiame darbe kuriamas įmonės „Šermukšnės manos studija“ įvaizdžio stiprinimo planas vadovausis atlikta mokslinės literatūros analize apie įmonės įvaizdžio svarbą, komunikaciją su klientais, reklamą ir žinoma audiovizualinių viešinimo priemonių pranašumą. O planui įgyvendinti bus apklausti ekspertai, atlikta išsami analogų analizė ir sukurtas efektyvus įvaizdžio stiprinimo planas panaudojant nuotraukas ir video klipus.

Baigiamojo darbo problema: koks tinkamiausias veiksmų planas įmonės įvaizdžio stiprinimui, naudojant audiovizualines priemones?

Baigiamojo darbo tikslas: suorganizuoti ir įgyvendinti įmonės „Šermukšnės mados studija“ įvaizdžio stiprinimo planą naudojant audiovizualines priemones.

Baigiamojo darbo uždaviniai:

  1. Įvardinti įmonės įvaizdžio stiprinimo svarbiausius aspektus, erdves bei komunikaciją.
  2. Išskirti audiovizualinės reklamos pranašumą.
  3. Nustatyti „Šermukšnės mados studijos“ vietą rinkoje ir galimybes.
  4. Pasiūlyti įmonei sprendimą skirtą įvaizdžio stiprinimui ir padėti jį įgyvendinti.

Darbo struktūra: Šį baigiamąjį darbą sudaro įvadas, trys skyriai, išvados, taip pat naudota literatūra bei priedai. Pirmame skyriuje gilinamasi apie tai kas yra įmonės įvaizdis, jo struktūra, įvaizdžio stiprinimo aktualijos. Taip pat analizuojama komunikacija, kaip įvaizdžio kūrimo dalis bei reklamos komunikaciją. Toliau daugiau pasakojama apie audiovizualinę reklamą, jos pranašumą lyginant su rašytine reklama, video klipų bei fotografijų panaudojimą reklamoje. Antras skyrius skirtas analizei ir tyrimui. Aiškintasi pačios įmonės „Šermukšnės mados studija“ formatas bei lūkesčiai, vieta rinkoje. Lyginama su analogais, ieškoma pranašumų bei trūkumų. Taip pat klausiama eksperto nuomonės siekiant kuo profesionalesnio įmonės įvaizdžio stiprinimo plano. Trečiojoje dalyje pateikiamas jau sugeneruotas planas su detalėmis, ko reikėtų imtis, kad įmonės viešinimas audiovizualinėmis priemonėmis būtų ko efektyvesnis ir darbo rezultatai, kaip sekėsi planą įgyvendinti. Toliau seka išvados atsakančios į uždavinius.

Kūrybos ir Pramogų industrijos studijų programos rezultatai:

1. Integruotai, efektyviai ir kūrybiškai taikyti meno srities bei komunikacijos, vadybos, teisės ir kitų socialinių mokslų žinias ir pažangias teorijas, vykdant profesinę veiklą kūrybinių industrijų sektoriuje.

2.  Analizuoti ir vertinti lokalų ir globalų kultūros lauką, kūrybinių industrijų rinkos situaciją bei kaitos tendencijas, numatant profesinės veiklos kryptis, tikslus ir strategijas.

3. Išmatuojamais kriterijais įvertinti kūrybos ir pramogų projektų paklausą, rentabilumą, kūrybinės veiklos poveikį visuomenės kultūrinei raidai, vartotojui.

4.  Individualiai ir komandoje generuoti kūrybynių projektų idėjas ir koncepcijas, numatant įgyvendinimo būdus,  raiškos ir komunikavimo priemones.

5.  Pagrįstai, optimaliai planuoti kūrybiniams projektams įgyvendinti būtinas veiklas, procesus, žmogiškuosius, materialiuosius bei finansinius išteklius.

6.  Įgyvendinti kūrybos ir pramogų projektus taikant kultūros vadybos metodus, teisinius prodiuserinės veiklos principus, pažangias kūrybines bei technologines priemones.

7.  Prezentuoti, viešinti bei komercializuoti prodiuserinės veiklos rezultatus ir produktus, taikant efektyvius rinkodaros bei komunikacijos metodus.

8.  Integruotis kaip kūrėjui į šiuolaikinės medijuotos kultūros procesus ir verslo erdvę prisiimant socialinę atsakomybę už prodiuserinės veiklos sprendimus bei kūrybinės veiklos poveikį visuomenės kultūrinei raidai, gerovei ir aplinkai.

9.  Nuolat vertinti ir tobulinti savo profesinę kvalifikaciją, savarankiškai mokytis prisitaikant prie kūrybinės ir technologinės pažangos kūrybinių industrijų sektoriuje.


Turinys

  • ĮMONĖS SUTIKIMAS DĖL PLANUOJAMO TYRIMO IR ĮMONĖS VARDO NAUDOJIMO MOKSLINIAME TYRIME3
  • TURINYS4
  • SANTRAUKA5
  • SUMMARY6
  • ĮVADAS7
  • 1. MOKSLINĖS LITERATŪROS ANALIZĖ9
  • 1.1. Įmonės įvaizdžio kūrimo ir stiprinimo priemonės9
  • 1.2. Komunikacija - įvaizdžio kūrimo dalis12
  • 1.3. Audiovizualinė reklama16
  • 2. PROJEKTINĖ DALIS21
  • 2.1. „Šermukšnės mados studija“ įmonės pristatymas, pavasaris-vasara kolekcija21
  • 2.2. Analogų analizė22
  • 2.1 Įmonės „Šermukšnės dizainas“ sutuacijos analizė28
  • 3. KŪRYBINIS PROJEKTAS „ŠERMUKŠNĖS MADOS STUDIJA“ AUDIOVIZUALINĖS REKLAMOS ORGANIZAVIMAS31
  • 3.1. Reklaminės kampanijos organizavimas ir tipas31
  • 3.2. Kūrybinio projekto techninis aprašymas33
  • IŠVADOS42
  • Šaltiniai:43
  • PRIEDAI45

Reziumė

Autorius
deimag
Tipas
Diplominis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€10.95
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Spa 29, 2018
Publikuotas
2018 m.
Apimtis
49 psl.

Susiję darbai

Įmonės įvaizdžio svarba

Vadyba Referatas 2012 m. aurelijad
Įmonės įvaizdžio svarba visuomenėje ir jį lemiantys veiksniai. Kas yra įmonės įvaizdis ir jo kūrimo principai.