Restorano patiekalų asortimento ir svečių aptarnavimo gerinimas

56 psl. / 10500 žod.

Ištrauka

Svetingumo paslaugų sektorius yra vienas dinamiškiausių. Per daugiau nei dvidešimt Lietuvos nepriklausomybės metų pasikeitė šio sektoriaus veiklą reguliuojantys teisės aktai, Lietuvai tapus ES nare įsigaliojo nauji reikalavimai, į mūsų šalies rinką atėjo užsienio tinklai. Kartu keitėsi ir svetingumo paslaugų vartotojas. Intensyvus prekių ir paslaugų masės augimas, didėjantis gyvenimo tempas ir asmeninio ego stiprėjimas – visa tai keičia vartotojo poreikius bei požiūrį paslaugų teikimą.

Didėjantis apgyvendinimo, maitinimo, turizmo ir pramogų paslaugų poreikis verčia jų operatorius būti inovatyvius, nuolat reaguoti į besikeičiančią paklausą, stebėti šio sektoriaus madas ir tendencijas, daug dėmesio skirti išoriniams veiksniams, deja, nutolstant nuo paslaugų teikimo pagrindų ir užmirštant pagrindinius dalyvius – vartotoją ir tiesiogiai jį aptarnaujantį personalą. Tačiau, svečių aptarnavimo verslo sėkmė didžia dalimi priklauso ne nuo fizinės aplinkos, į kurią patenka lankytojas, bet nuo to, kaip buvo siekiama suprasti jo norus ir patenkinti poreikius.

Siekiant gerinti aptarnavimo kokybę reikėtų nepamiršti ir naujų maisto gamybos technologijų. Naudojimas naujų technologijų leidžia maitinimo įmonėms išplėsti patiekalų asortimentą, suteikti produktams naujų skonio savybių ir spręsti greitesnio lankytojų aptarnavimo problemas. Kiekviena įmonė turi išsiaiškinti vartotojų norus bei poreikius, kad galėtų tinkamai formuoti asortimentą ir tobulinti aptarnavimo kokybę.

Darbo problema – siauras patiekalų asortimentas ir netinkamas aptarnavimas turi įtakos lankytojų srautui restorane ,,Alaus kelias“.

Darbo tikslas – ištirti Biržų miesto restorano ,,Alaus kelias“ patiekalų asortimentą, aptarnavimo ypatumus, pateikti siūlymus tobulinimui.

Darbo objektas – svečių aptarnavimo ir patiekalų asortimento gerinimas.

Darbo uždaviniai:

  1. Išanalizuoti literatūros šaltinius nagrinėjama tema.
  2. Išnagrinėti teikiamą patiekalų asortimentą restorane ,,Alaus kelias“.
  3. Išsiaiškinti svečių aptarnavimo ypatumus restorane ,,Alaus kelias“.
  4. Atlikti restorano ,,Alaus kelias“ lankytojų anketinę apklausą. Siekiant išsiaiškinti lankytojų nuomonę apie restorano patiekalų asortimentą ir svečių aptarnavimą.
  5. Pagrįsti ekonomiškai, siūlomas priemones svečių aptarnavimo ir patiekalų asortimento gerinimui.
  6. Pateikti išvadas ir siūlymus restorano ,,Alaus kelias“ svečių aptarnavimo ir patiekalų asortimento gerinimui.

Tyrimo metodai:

  • Mokslinės literatūros analizė.
  • Restorano lankytojų anketinė apklausa.
  • Dokumentų analizė.
  • Statistinių duomenų analizė.

Teorinėje dalyje atlikta teorinė problemos analizė nagrinėjama tema remiantis lietuvių ir užsienio literatūra bei kitais šaltiniais. Šioje dalyje atskleidžiama įvairių autorių nuomonė apie maitinimo įmonių svečių aptarnavimą, aptarnaujančio personalo darbo kokybę lemiančius veiksnius ir jų įtaką įmonės įvaizdžiui. Vertinamas maitinimo įmonės valgiaraštis, sudarymo principai bei patiekalų asortimentas gerinimo būdai.

Analitinėje dalyje pristatoma maitinimo įmonė, kurioje buvo atlikti tyrimai. Analizuojami restorano ,,Alaus kelias“ pranašumai ir trūkumai, lyginant su konkurentais. Tyrimui atlikti naudotas būdas – apklausa. Į anketoje pateiktus klausimus, atsakė restorano „Alaus kelias“ lankytojai. Pasirinktas tyrimo būdas leido tinkamai įvertinti esamą situaciją įmonėje ir suteikė galimybę priimti sprendimus numatytiems uždaviniams įvykdyti.

Projektinėje dalyje pateikiami ekonominiai skaičiavimai, siūlymai kaip gerinti svečių aptarnavimą ir patiekalų asortimentą restorane ,,Alaus kelias“.


Turinys

  • ĮVADAS5
  • 1. PATIEKALŲ ASORTIMENTO IR SVEČIŲ APTARAVIMO GERINIMAS TEORINIU ASPEKTU7
  • 1.1. Patiekalų asortimento ir jo formavimo reikšmė, lemiantys veiksniai7
  • 1.2. Patiekalų asortimento formavimo kryptys ir procesas13
  • 1.3. Svečių aptarnavimo kokybę apibrėžiantys veiksniai, užtikrinimo parametrai14
  • 1.4. Svečių aptarnavimo kokybės vertinimo kriterijai ir metodai20
  • 2. BIRŽŲ MIESTO RESTORANO ,,ALAUS KELIAS‘‘ PATIEKALŲ ASORTIMENTO IR SVEČIŲ APTARNAVIMO GERINIMAS22
  • 2.1. Biržų miesto restorano ,,Alaus kelias“ charakteristika22
  • 2.2. Biržų miesto restorano ,,Alaus kelias“ konkurentų analizė24
  • 2.3. Biržų miesto restorano ,,Alaus kelias“ lankytojų apklausos duomenų analizė28
  • 3. BIRŽŲ MIESTO RESTORANO ,,ALAUS KELIAS“ PATIEKALŲ ASORTIMENTO IR SVEČIŲ APTARNAVIMO GERINIMO PLANAS38
  • IŠVADOS IR SIŪLYMAI44
  • SANTRAUKA ANGLŲ KALBA45
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS47
  • PRIEDAI49

Reziumė

Autorius
audrizzz112
Tipas
Diplominis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€11.19
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Geg 2, 2017
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
56 psl.

Susiję darbai

Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas

Vadyba Diplominis darbas donatak
Šiuolaikinėmis rinkos sąlygomis organizacijos tampa lyderėmis suprasdamos klientų poreikius ir priimdamos sprendimus, teikiančius klientams pasitenkinimą dėl prekių ar paslaugų vertės, puikios kokybės bei...

Itališkų patiekalų restoranas Kaune

Vadyba Verslo planas ievaieva1
Lietuvos restoranuose atmosfera yra daugiau nei slogi, restoranai kuriasi šalia vienas kito, spaudžiasi ir pamiršta lankytojų poreikius, kada jie nori atitrūkti nuo šurmulio...

VPMF asortimento formavimas

Vadyba Kursinis darbas 2018 m. Didi
Pateikiama VPMF naujo asortimento sukūrimo metodika, elektroninės erdvės konkurencinė analizė, pardavimų scenarijus ir pardavimų skatinimas.