AB "SEB bankas" rėmimo politikos analizė

65 psl. / 14988 žod.

Ištrauka

Tarp bankinių paslaugų teikėjų vyksta intensyvi konkurencija, keičiasi ir didėja klientų poreikiai, lūkesčiai bei paslaugų vertinimas. Bankų teikiamos paslaugos vienodėja, todėl pagrindinė konkurencija vyksta dėl paslaugų kokybės. Sukūrus naują paslaugą arba patobulinus jau esamą, nustačius jai kainą bei parinkus tinkamas paslaugų teikimo vietas, ypač svarbu organizuoti efektyvią rėmimo politiką. Be jos žinia apie naują paslaugą pasklistų labai lėtai ir todėl užsitęstų paslaugos įvedimo į rinką bei augimo stadijos. Pabrėžtina, jog rėmimas – neatsiejama šiandienės rinkodaros ir sėkmingo pardavimo organizavimo dalis. Jis bankams tiesiog būtinas, norint sėkmingai realizuoti savo, kaip visavertės rinkos dalyvės, tikslus ir ambicijas. Parduodant tiek prekę, tiek paslaugą svarbiausia nustatyti klientų poreikius ir juos įtakoti. Taikant paslaugų rinkodarą negalima taip stipriai paveikti klientų, kaip kad taikant prekių rinkodarą. Gaminių pardavėjas gali suvilioti vartotoją jų įpakavimu, reklama, kainų politika ir produktų pranašumu. Tuo tarpu paslaugų teikėjai tokių galimybių neturi, nes klientai paslaugų kokybę gali įvertinti tik jas vartodami. Nematomų, neapčiuopiamų, nepaliečiamų paslaugų kokybę įsivaizduoti gerokai sunkiau negu gaminių, sužadinti norą jas vartoti sudėtinga. Taip pat dėl nuolat augančios konkurencijos klientui nebepakanka nuolat priminti arba jį informuoti apie paslaugą, reikia jį sudominti – stengtis kaip nors išskirti savo produktus bei paslaugas iš kitų ir taip paskatinti pirkti. Todėl paslaugų sferoje svarbų vaidmenį atlieka rėmimas.

Darbo tikslas – išnagrinėjus rėmimo politikos teorinius aspektus, atlikti rėmimo priemonių bei jų įtakos akcinėje bendrovėje SEB bankas veiklai analizę.

Darbo uždaviniai:

  1. Išanalizuoti rėmimo politikos bei jos elementų teorinius aspektus;
  2. Išanalizuoti Akcinės bendrovės SEB bankas veiklą, padėtį rinkoje ir rėmimo politikos priemones;
  3. Ištirti Akcinės bendrovės SEB bankas klientų nuomonę apie banko naudojamų paslaugų rėmimo priemonių ypatumus ir trūkumus bei nustatyti jų efektyvumą.

Darbo objektas – AB SEB bankas rėmimo politika.

Darbo metodai - mokslinės teorinės literatūros ir kitų informacijos šaltinių analizė, lyginamosios analizės, banko veiklos dokumentų analizė, duomenų bazių analizė, anketinė apklausa.

Darbo struktūra. Darbą sudaro 3 dalys. Pirmojoje dalyje mokslinės literatūros pagrindu nagrinėjami rėmimo formavimo aspektai. Antrojoje darbo dalyje pristatomas AB SEB bankas, jo veikla, padėtis rinkoje bei taikomos rėmimo priemonės. Trečioje dalyje pateiktas kiekybinis tyrimas, atliktas anketinės apklausos metodu. Darbo pabaigoje pateikiamos išvados ir rekomendacinės AB SEB bankas rėmimo tobulinimo kryptys.


Turinys

  • TURINYS
  • ĮVADAS3
  • 1. RĖMIMO POLITIKOS TEORINIAI ASPEKTAI4
  • 1.1. Rėmimo samprata ir jo elementai7
  • 1.2. Reklama ir jos priemonės9
  • 1.3. Pardavimo skatinimo būdai12
  • 1.4. Ryšiai su visuomene priemonės14
  • 1.5. Asmeninio pardavimo procesas17
  • 2. AKCINĖS BENDOVĖS SEB BANKAS VEIKLOS CHARAKTERISTIKA IR RINKOS ANALIZĖ22
  • 3. AKCINĖS BENDROVĖS SEB BANKAS RĖMIMO POLITIKOS ANALIZĖ27
  • 4. AKCINĖS BENDROVĖS SEB BANKAS KLIENTŲ NUOMONIŲ APIE BANKO RĖMIMO POLITIKOS PRIEMONES TYRIMO ANALIZĖ40
  • IŠVADOS IR SIŪLYMAI50
  • LITERATŪRA52
  • SANTRAUKA54
  • SUMMARY55
  • PRIEDAI56
  • 1 priedas. Organizacinė struktūra
  • 2 priedas. Klientų aptarnavimo padalniai
  • 3 priedas. Bankomatų tinklas
  • 4 priedas. Anketa

Reziumė

Autorius
megasun
Tipas
Diplominis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€13.35
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Kov 2, 2017
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
65 psl.

Susiję darbai

UAB “Rūta” kainų politikos analizė

Rinkodara Diplominis darbas 2012 m. reginusssik
Kiekvienos įmonės tikslas yra gauti kuo didesnį pelną. Siekiant šio tikslo, įmonės sudarinėja kainoraščius, dalyvauja derybose dėl palankesnių kainų, norėdami paskatinti prekybą taiko...

Rinkos analizė naudotų automobilių

Rinkodara Kursinis darbas 2011 m. rasa13
Domėtis rinka privalo bet kurios nuosavybės ir įvairios veiklos organizacijos. Rinkos ekonomikos sąlygomis prekių ir paslaugų pirkėjas yra padėties šeimininkas.

VSDFV Mažeikių skyriaus marketingo aplinkos analizė

Rinkodara Kursinis darbas 2015 m. rramuneaa
Darbo objektas – VSDFV Mažeikių skyriaus marketingo aplinka. Darbo tikslas – išanalizuoti VSDFV Mažeikių skyriaus marketingo aplinką. Darbo uždaviniai: 1. Apibūdinti marketingo aplinką...