VSDFV Mažeikių skyriaus marketingo aplinkos analizė

21 psl. / 5203 žod.

Ištrauka

Socialinės apsaugos sistema yra reikalinga kiekvienai šiuolaikinei valstybei. Socialinis draudimas – viena iš svarbiausių šios sistemos dalių ir apima visus Lietuvos gyventojus. Valstybinis socialinis draudimas – valstybės nustatytų socialinių ir ekonominių priemonių sistema, kurios pagalba apdraustieji asmenys arba teisės aktuose numatytais atvejais apdraustųjų šeimų nariai dėl draudžiamųjų įvykių gauna gyvenimui reikalingas lėšas ir paslaugas, jei dėl teisės aktuose nurodytų priežasčių negali apsirūpinti iš darbo ar kitų pajamų šaltinių arba patiria papildomų išlaidų.


Turinys

  • 3
  • 1.MARKETINGO APLINKA TEORINIU POŽIŪRIU4
  • 1.1. Marketingo aplinkos samprata4
  • 1.2. Marketingo makroaplinka5
  • 1.3. Marketingo mikroaplinka8
  • 2. VSDF MAŽEIKIŲ SKYRIAUS MARKETINGO APLINKOS ANALIZĖ10
  • 2.1. VSDFV Mažeikių skyriaus charakteristika10
  • 2.2. VSDFV Mažeikių skyriaus mikroaplinka13
  • 2.3. VSDFV Mažeikių skyriaus makroaplinka14
  • IŠVADOS20
  • INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS21

Reziumė

Autorius
rramuneaa
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Spa 19, 2016
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
21 psl.

Susiję darbai

Socialinio marketingo reikšmės analizė

Rinkodara Referatas 2011 m. linmat
Socialinio marketingo terminas pirmą kartą buvo panaudotas P. Kotler and G.Zaltman, kad atkreiptų dėmesį į marketingo taikymą sprendžiant socialines, tame tarpe ir sveikatos...

AB „Alita“ įmonės marketingo analizė

Rinkodara Referatas 2013 m. carollyte
AB „Alitos“ vyno gamykloje pirmasis vyno lašas pasirodė dar 1963 metais. Laikas nuo bendrovės įkūrimo prabėgo kaip akimirka, tačiau ir beveik po 50...

“Corny big” marketingo analizė

Rinkodara Referatas 2012 m. skye101
Mūsų grupės darbo tikslas buvo savo nuožiūra pasirinkti prekę ir ją ištirti. Taigi, pasirinkome Vokietijos kompanijos „Schwartauer Werke” gaminamą javų batonėlį „Corny big“....

UAB „X“ marketingo veikos analizė

Rinkodara Kursinis darbas 2012 m. latentine
Rašto darbe nagrinėjamai mikro/makro aplinkų įtaka bendrovių veiklai, apibūdinami marketingo komplekso elementai, analizuojama bendrovės marketingo veikla.

Prekės „COCA - COLA“ marketingo analizė

Rinkodara Referatas 2016 m. gerduliukas
Marketingas – žinių ir metodų visuma apie įmonės ar individo tikslų siekimą rinkos sąlygomis. Platesne prasme suprantamas kaip procesas, kurio metu įmonės ištekliai...