„Charlie Pizza“ konkurencingumo didinimas

51 psl. / 12000 žod.

Ištrauka

Temos aktualumas. Šiuolaikinė rinka kaip Lietuvos, taip ir pasaulinė, keičiasi dar neregėtais tempais. Kasdien skelbiama vis daugiau naujienų apie naujausias technologijos, kurios žada visiškai pakeisti įprasta žmogaus gyvenimą, atsiranda nauji produktai, nenuspėjami vartotojų poreikiai, finansavimo galimybės. Viskas keičiasi vis dažniau ir greičiau, negu anksčiau, todėl tokios sąvokos kaip stabilumas, stagnacija, konservatyvumas beveik nebetenka prasmės, o rinkose vykstantys įvykiai vis dažniau primena chaosą. Todėl šiandieniniame pasaulyje įmonės priverstos ieškoti naujų, originalių sprendimo būdų, kad galėtų įsitvirtinti rinkoje. Atsižvelgiant į šias tendencijas konkurencijos reikšmė pastaraisiais metais išaugo, nes jos įtaka rinkais ir ekonomikai, plačiausia prasme, labai išaugo: būtent konkurencija priverčia daugiau dėmesio kreipti į klientą, kurti inovacijas, keistis ir derintis prie žmonių poreikių, ugdyti aukšto lygio vadovus, kurie sugebėtų adaptuotis nuolat kintančioje rinkoje. Įmonių tikslas tampa nugalėti konkurencinėje kovoje ir užimti kuo didesnę rinkos dalį. Tam skiriama daug laiko ir kitų išteklių, kad konkurencingumo strategija būtų veikianti ir sėkminga.

Mes aiškiai galime stebėti, kaip Lietuvoje greitai plečiasi skirtingų kavinių ir maitinimo įstaigų kiekis ne tik didmiesčiuose, bet ir mažesniuose miestuose. Šiame darbe bus nagrinėjama vieno didžiausio picerijų tinklo konkurencingumo galimybės – „Charlie pizza“. Kadangi rinkoje yra dar keli pakankamai dideli picerijų tinklai, tai galima daryti prielaida, kad konkuruoti tokioje rinkoje yra pakankamai sudėtinga, todėl labai svarbu yra sukurti gerą, inovatyvią ir kitų dar nepanaudotą strategiją, kad sėkmingai užimti didesnę rinkos dalį, pritraukti daugiau klientų. Tam, reikia ne tik ugdyti personalą, bet ir skirti pakankamai dideles finansavimo dalis konkurencingumo didinimui.

Problema. Dėl didelės konkurencijos tarp picerijų, „Charlie Pizza“ kavinėms vis sudėtingiau sukurti naujus, neįprastus sprendimus, klientų srautui pritraukti ir didinti.

Tikslas. Išnagrinėti „Charlie Pizza“ kavinės konkurencinę aplinką, įvertinti konkurencingumo galimybes ir pateikti siūlymus konkurencingumo didinimui.

Uždaviniai:

  1. Išnagrinėti mokslinę literatūrą apie konkurencija ir konkurencingumą.
  2. Išanalizuoti „Charlie Pizza“ konkurencinę aplinką ir konkuravimo strategijas.
  3. Atlikti tyrimą, adaptuotą „Charlie Pizza“ kavinių konkurencingumo vertinimui ir atrasti konkurencinio pranašumo didinimo perspektyvas.
  4. Susisteminti gautus duomenis ir pateikti siūlymus.

Tyrimo objektas. „Charlie Pizza“ konkurencingumas.

Tyrimo metodai:

  1. Konkurencingumo mokslinės literatūros analizė.
  2. Įmonės duomenų analizė.
  3. Stebėjimas.
  4. Anketinė apklausa.

Pirmoje darbo dalyje nagrinėjama konkurencijos ir konkurencingumo samprata, jų įvairovė. Taip pat analizuojamos konkurencingumo didinimo strategijos remiantis Lietuvos ir užsienio autorių darbais.

Antroje darbo dalyje buvo atliktas „Charlie Pizza“ kavinės konkurencingumo vertinimo tyrimas, kuris buvo atliekamas keliais etapais. Pirmiausia buvo išanalizuota pati įmonė, buvo analizuojami apie įmonę pateikti duomenys interneto svetainėje bei kitose aktualiose darbui naujienų portaluose ir pan. Buvo siekiama suprasti kaip veikia kavinės. Tada buvo atliktas kelių tinklo restoranų stebėjimas ir renkama informacija apie pagrindinius rinkoje veikiančius konkurentus. Surinkus informacija, jai apibendrinti pasitelkta Stiprybių-Silpnybių-Grėsmių-Galimybių (toliau – SSGG) analizė, kuri padėjo įvertinti stipriąsias ir silpnąsias tinklo puses. Antrajame tyrimo etape buvo įvykdytos apklausos ir susisteminti gauti duomenys, padarytas apibendrinimas.

Trečioje darbo dalyje buvo sudaryta konkurencingumo didinimo schema pagal kurią buvo parengta „Charlie Pizza“ kavinės konkurencingumo didinimo programa.


Turinys

  • TURINYS
  • ĮVADAS5
  • 1. KONKURENCINGUMAS TEORINIU ASPEKTU7
  • 1.1. Konkurencingumo sampratos, jų įvairovė ir interpretacijos7
  • 1.2. Konkurencingumo strategijos9
  • 1.2.1. Adaptavimosi išorinėje aplinkoje strategijos formavimo pagrindiniai aspektai11
  • 1.2.2. Vidinių išteklių strategijos formavimo pagrindiniai aspektai19
  • 1.2.3. Bendradarbiavimo ir ryšių tinklo kūrimo strategijos formavimo pagrindiniai aspektai22
  • 2. X KAVINIŲ KONKURENCINGUMO VERTINIMO TYRIMAS.24
  • 2.1. Įmonės charakteristika25
  • 2.2. Konkurentų apibūdinimas27
  • 2.3. Tyrimo duomenų analizė29
  • 3. PROJEKTINĖ DALIS42
  • IŠVADOS45
  • SANTRAUKA ANGLŲ KALBA46
  • LITERATŪRA47
  • PRIEDAI

Reziumė

Autorius
janigele
Tipas
Diplominis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€11.91
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Vas 23, 2016
Publikuotas
2013 m.
Apimtis
51 psl.

Susiję darbai

Valstybių konkurencingumo samprata

Vadyba Referatas 2008 m. azd18
Darbe apžvelgiama valstybių konkurencingumo samprata ir skirtingų autorių nuomonė šiuo klausimu. Darbas gali būti naudingas politnių mokslų, ekonomikos ir kitų socialinių krypčių studentams.