Viešbučio reklaminės kampanijos projekto parengimas

53 psl. / 12114 žod.

Ištrauka

Temos aktualumas. Rėmimo komplekso politika – tai visi sprendimai, susiję su įmonės pastangomis efektyviai komunikuoti su pirkėjais. Gali būti ir taip, kad įmonė siūlo gerą produktą ar paslaugą, yra nustačiusi tinkamą kainą ir naudoja tinkamą paskirstymo politiką, tačiau norimos pardavimo apimties vis vien nepavyksta pasiekti, nes daugelis vartotojų apie prekę ar paslaugą sužino atsitiktinai, jie nežino siūlomos prekės ar paslaugos privalumų ar pan. Todėl, siekiant parduoti prekę ar paslaugą, informuoti potencialų pirkėją apie jas, yra kuriama reklama. Deja, dažnai įmonės reklamą vertina kaip antraeilį dalyką ir neskiria jai pakankamai dėmesio. Kartas nuo karto yra sukuriamos pavienės reklaminės žinutės, neapgalvojant, kokios jos turi būti, kur ir kaip jos turėtų būti pateiktos, kad pasiektų didžiausią efektą, kiek tai kainuos ir kokių rezultatų atneš. Reikalingas visas kompleksas reklaminių priemonių, kurias vienytų tas pats tikslas, paskirstytas taip, kad viena reklaminė priemonė papildytų kitą. Tam yra skirta reklamos kampanija – tai nuosekliai tam tikrą laiką reklamos strategiją įgyvendinantys veiksmai, kuriuos jungia kūrybinė idėja.

Darbo problema. Paslaugų įmonėms reklamos kampanijos kūrimas ir organizavimas ir šiaip jau yra sudėtingesnis procesas, kadangi prekė ir paslauga iš esmės skiriasi savo savybėmis, o konkrečiai apgyvendinimo paslaugas teikiančioms įmonėms – viešbučiams – dar iškyla ir papildomų sunkumų, nes rėmimo priemonėmis yra sunku pasiekti didžiąją dalį potencialių vartotojų, kadangi jie yra atvykstantys. Todėl norint įsitvirtinti viešbučių rinkoje, būtina peržiūrėti visus rinkodaros komplekso elementus ir ypatingą dėmesį skirti viešbučio reklamos kampanijos planavimui, reklamos organizavimui ir reguliavimui. Nagrinėjamas viešbutis „Ararat“ konkrečios, raštu išdėstytos reklamos strategijos ar reklamos plano neturi, reklama yra kuriama ir skleidžiama spontaniškai, neįvertinant galutinių jos rezultatų, reklamos biudžetas nėra iš anksto planuojamas – tiesiog reklamai skiriama tiek lėšų, kiek tam tikru momentu yra laisvų. Visgi, iš anksto parengtas reklamos planas galėtų padėti viešbučiui įgyvendinti savo tikslus, pritraukti naujų lankytojų, padidinti viešbučio žinomumą.

Darbo objektas – viešbučio reklamos kampanijos projektas.

Darbo tikslas – parengti viešbučio reklamos kampanijos projektą.

Darbo uždaviniai:

  1. aptarti reklamos kampanijos rengimo teorinius aspektus;
  2. atlikti kiekybinį vartotojų nuomonių tyrimą;
  3. paruošti viešbučio metinį reklamos planą.

Darbo metodai: literatūros šaltinių analizė, anketavimas, duomenų analizė.


Turinys

  • Įvadas
  • Reklamos kampanijos teoriniai aspektai
  • Reklamos samprata, tikslai ir funkcijos
  • Reklamos rūšys
  • Reklamos kampanijos planavimo teoriniai aspektai
  • VIEŠBUČIO REKLAMOS KAMPANIJOS PROJEKTO PARENGIMAS
  • Viešbučio pristatymas
  • Tyrimo metodika
  • Vartotojų nuomonės tyrimas
  • Viešbučio reklamos kampanijos planas
  • Išvados ir pasiūlymai

Reziumė

Autorius
lupandina
Tipas
Diplominis darbas
Dalykas
Turizmas
Kaina
€11.91
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Rgs 22, 2015
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
53 psl.

Susiję darbai

Inovacijos viešbučiuose ir klientų pasitenkinimas jomis

Turizmas Diplominis darbas 2015 m. akvilerud@gmail.com
Inovacijos viešbučiuose bei klientų pasitenkinimas jomis – tik dalinai mokslinėje literatūroje išnagrinėta tema. Nuo pirmojo viešbučio įkūrimo, esminė šio verslo paskirtis – suteikti...

Infrastruktūra. Kipras. Turizmo ir Viešbučių vadyba

Turizmas Referatas 2014 m. joncewas
Šiame darbe atliekama apgyvendinimo paslaugų analizė Kipre, supažindinama su Kipru, pateikiamos apgyvendinimo paslaugų rūšys, pateikiamos kainų statistikos ir lyginamos su Lietuvos kainomis, supažindinama...

Viešbučių klasifikacija pagal kainą

Turizmas Prezentacija 2017 m. dvylikavalandu
Darbas apie Lietuvoje esančių viešbučių klasifikacijas, sukurtas turizmo tematikai. Yra aprašoma kiekviena klasifikacija, su pavadinimais ir kainomis bei viešbučių pavyzdžiais. Taip pat yra...