Viešbučio reklaminės kampanijos projekto parengimas
Ištrauka
Temos aktualumas. Rėmimo komplekso politika – tai visi sprendimai, susiję su įmonės pastangomis efektyviai komunikuoti su pirkėjais. Gali būti ir taip, kad įmonė siūlo gerą produktą ar paslaugą, yra nustačiusi tinkamą kainą ir naudoja tinkamą paskirstymo politiką, tačiau norimos pardavimo apimties vis vien nepavyksta pasiekti, nes daugelis vartotojų apie prekę ar paslaugą sužino atsitiktinai, jie nežino siūlomos prekės ar paslaugos privalumų ar pan. Todėl, siekiant parduoti prekę ar paslaugą, informuoti potencialų pirkėją apie jas, yra kuriama reklama. Deja, dažnai įmonės reklamą vertina kaip antraeilį dalyką ir neskiria jai pakankamai dėmesio. Kartas nuo karto yra sukuriamos pavienės reklaminės žinutės, neapgalvojant, kokios jos turi būti, kur ir kaip jos turėtų būti pateiktos, kad pasiektų didžiausią efektą, kiek tai kainuos ir kokių rezultatų atneš. Reikalingas visas kompleksas reklaminių priemonių, kurias vienytų tas pats tikslas, paskirstytas taip, kad viena reklaminė priemonė papildytų kitą. Tam yra skirta reklamos kampanija – tai nuosekliai tam tikrą laiką reklamos strategiją įgyvendinantys veiksmai, kuriuos jungia kūrybinė idėja.
Darbo problema. Paslaugų įmonėms reklamos kampanijos kūrimas ir organizavimas ir šiaip jau yra sudėtingesnis procesas, kadangi prekė ir paslauga iš esmės skiriasi savo savybėmis, o konkrečiai apgyvendinimo paslaugas teikiančioms įmonėms – viešbučiams – dar iškyla ir papildomų sunkumų, nes rėmimo priemonėmis yra sunku pasiekti didžiąją dalį potencialių vartotojų, kadangi jie yra atvykstantys. Todėl norint įsitvirtinti viešbučių rinkoje, būtina peržiūrėti visus rinkodaros komplekso elementus ir ypatingą dėmesį skirti viešbučio reklamos kampanijos planavimui, reklamos organizavimui ir reguliavimui. Nagrinėjamas viešbutis „Ararat“ konkrečios, raštu išdėstytos reklamos strategijos ar reklamos plano neturi, reklama yra kuriama ir skleidžiama spontaniškai, neįvertinant galutinių jos rezultatų, reklamos biudžetas nėra iš anksto planuojamas – tiesiog reklamai skiriama tiek lėšų, kiek tam tikru momentu yra laisvų. Visgi, iš anksto parengtas reklamos planas galėtų padėti viešbučiui įgyvendinti savo tikslus, pritraukti naujų lankytojų, padidinti viešbučio žinomumą.
Darbo objektas – viešbučio reklamos kampanijos projektas.
Darbo tikslas – parengti viešbučio reklamos kampanijos projektą.
Darbo uždaviniai:
- aptarti reklamos kampanijos rengimo teorinius aspektus;
- atlikti kiekybinį vartotojų nuomonių tyrimą;
- paruošti viešbučio metinį reklamos planą.
Darbo metodai: literatūros šaltinių analizė, anketavimas, duomenų analizė.
Turinys
- Įvadas
- Reklamos kampanijos teoriniai aspektai
- Reklamos samprata, tikslai ir funkcijos
- Reklamos rūšys
- Reklamos kampanijos planavimo teoriniai aspektai
- VIEŠBUČIO REKLAMOS KAMPANIJOS PROJEKTO PARENGIMAS
- Viešbučio pristatymas
- Tyrimo metodika
- Vartotojų nuomonės tyrimas
- Viešbučio reklamos kampanijos planas
- Išvados ir pasiūlymai
Reziumė
- Autorius
- lupandina
- Tipas
- Diplominis darbas
- Dalykas
- Turizmas
- Kaina
- €11.91
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Rgs 22, 2015
- Publikuotas
- 2015 m.
- Apimtis
- 53 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų