Kelionių organizatoriaus "N" steigimo ir veiklos organizavimo projektas
Ištrauka
Pastarųjų metų tendencijos rodo, kad be tarptautinės konkurencijos, Europos turizmo pramonė turi prisitaikyti prie besikeičiančios demografinės padėties ir vartotojų poreikių, kadangi keliauja vis daugiau pagyvenusių žmonių ir todėl atsiranda didesnis poreikis specifinėms turizmo formoms bei aplinkai nekenksmingoms veiklos rūšims. Turizmo sektoriaus plėtra svarbi ekonominiu ir socialiniu požiūriu. Daugelyje pasaulio šalių turizmas yra pagrindinė ūkinės veiklos sritis ir pajamų šaltinis. Pajamos iš keliaujančių Lietuvoje užsieniečių yra svarbi visų pajamų uždirbamų turizmo sektoriuje dalis, o ypač tuo, kad tokiu būdu į šalį pritraukiami užsienio šalių finansiniai ištekliai. Sparčiai plečiantis turizmui pasaulinėje rinkoje, yra svarbu įvertinti, kokia atvykstamojo turizmo sektoriaus situacija Lietuvoje ir kokios jo galimybės.
Darbo tikslas – parengti kelionių organizatoriaus „N“ steigimo ir veiklos organizavimo projektą.
Darbo objektas - kelionių organizatorius.
Darbo uždaviniai:
- Situacijos analizė pasaulio, Lietuvos ir Kauno atžvilgiu.
- Parengti kelionių organizatoriaus vietos pasirinkimo prielaidas bei pateikti patalpų bei jų įrengimo prielaidas.
- Įmonės įregistravimo būtiniausi aspektai.
- Įmonės veiklos rūšių pateikimas.
- Turizmo paslaugų rinkiniai ir jų kainų nustatymas.
- Kelionių organizatoriaus rėmimas.
- Finansinė analizė.
Turizmo sektoriaus augimo mąstai yra vieni didžiausių tarp verslo sričių. Remiantis Pasaulio Turizmo Organizacijos duomenimis, turistų srautai nuo 1990 iki 2011 m. išaugo daugiau nei dvigubai - nuo 435 milijonų 1990 m. iki 983 milijonų keliaujančių turistų 2011 m. Mėgstamiausių turistų šalių penketukas – Prancūzija, JAV, Kinija, Ispanija ir Italija. Prancūzija išlieka lyderė, sulaukdama apie 79 milijonus lankytojų ir pritraukdama 54 milijardus JAV dolerių. 2011 metais Europa buvo populiariausia kryptis tarp visų žemynų. Pavyzdžiui, turistų skaičius, kurie aplankė problemų prispaustą Graikiją skaičius, išaugo net 9,5 %. Tačiau, turizmas jautriai reaguoja į politines revoliucijas ar karinius veiksmus. Tokia situacija susiklostė 2011 metais Artimuosiuose Rytuose, kai dėl ten vykusio „Arabų pavasario“ turistų srautas į Artimuosius Rytus, sumažėjo 8 procentais lyginant su praėjusiais metais.
Turinys
- ĮVADAS2
- 1. SITUACIJOS ANALIZĖ. PASAULIO IR EUROPOS TURIZMO SITUACIJA4
- 1.1 Turizmo Situacija Lietuvoje ir Kaune5
- 2. KELIONIŲ ORGANIZATORIAUS VIETA8
- 3. PATALPOS, JŲ ĮRENGIMAS8
- 4. ĮMONĖS ĮREGISTRAVIMAS10
- 5. ĮMONĖS VEIKLOS RŪŠYS11
- 6. ĮMONĖS DARBUOTOJAI12
- 6.1 Darbuotojų darbo užmokestis13
- 7. TURIZMO PASLAUGŲ RINKINIAI IR JŲ KAINŲ NUSTATYMAS14
- 8. KELIONIŲ ORGANIZATORIAUS RĖMIMAS18
- 9.FINANCINĖ ANALIZĖ20
- IŠVADOS23
- ŠALTINIAI24
Reziumė
- Autorius
- snadra
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Turizmas
- Kaina
- €7.32
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Rgp 8, 2015
- Publikuotas
- 2015 m.
- Apimtis
- 24 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų