Lietuviškos avalynės parduotuvės projekto rengimas ir vertinimas

67 psl. / 17546 žod.

Ištrauka

Daugelis viso pasaulio dizainerių kiekvieną sezoną pristato naujas drabužių ir avalynės kolekcijas. Avalynė, kaip ir drabužiai, šiais laikais yra ne tik priemonė apsisaugoti nuo šalčio, bet ir tapo kuriamo įvaizdžio dalis. O noras išsiskirti iš kitų yra itin svarbus šiuolaikinėje visuomenėje. Tačiau ne kiekvienas gali sau leisti įsigyti prabangaus prekės ženklo batus arba siūtis pagal individualius užsakymus. Vieni žmonės užsakinėja avalynės gaminius per internetą iš užsienio šalių. Bet jie dažnai susiduria su tam tikromis problemomis. Visų pirma, neatitinka batų dydis, modelis ar spalva, kuri buvo pavaizduota kataloge. Antra, susiduriama su grąžinimo sunkumais. Norint grąžinti prekes, reikia vėl jas atgal siųsti ir patiriamos papildomos siuntimo išlaidos. Kiti žmonės lankosi vietinėse parduotuvėse ir ieško išskirtinių batų už patrauklią kainą. Tačiau dauguma Lietuvoje veikiančių avalynės parduotuvių, importuoja batus iš kitų užsienio šalių. Kitų šalių klimatas yra labai skirtingas palyginus su Lietuvos, todėl ta avalynė neatitinka mūsų klimato ypatumų. Lietuvoje taip pat veikia keletas lietuviškos avalynės parduotuvių, tačiau jos populiaresnės tarp vyresnio amžiaus žmonių. Kadangi siūlomos avalynės modeliai daugmaž yra panašūs ir yra ne itin patrauklūs jaunimui.

Didžiausia problema, renkantis avalynę, kainos ir kokybės santykio neatitikimas. Kai kurios avalynės parduotuvės siūlo pakankamai brangius batus, tačiau ne visada kaina atitinka kokybę. Šiuolaikiniam vartotojui svarbiausi yra du aspektai, renkantis prekę. Visų pirma, prekė turi teikti jam emocinę vertę (jos įsigijimas turi sukelti tam tikrus jausmus). Rinkdamasis prekes internetinėje parduotuvėje, jis nepatiria to momentinio apsipirkimo džiaugsmo. Antra, vartotojui svarbi prekės funkcinė vertė, kokybės ir kainos santykis. Jeigu klientas pasiryžęs mokėti pakankamai didelę sumą už prekę, tai jis nori, kad jos kokybė atitiktų kainą.

Pagrindinė problema – avalynės gaminių kokybės ir kainos neatitikimas.

Darbo objektas – naujai steigiama lietuviškos avalynės parduotuvė.

Baigiamojo darbo tikslas – parengti projektą lietuviškos avalynės parduotuvės kūrimui ir įvertinti projekto finansines perspektyvas.

Baigiamojo darbo tikslui pasiekti keliami šie uždaviniai:

  • teoriškai apibūdinti projekto ir galimybių studijos sąvokas;
  • išnagrinėti galimus projekto finansinius ir rizikos vertinimo metodus;
  • pristatyti lietuviškos avalynės parduotuvės „Batai LT“ steigimo projektą;
  • išnagrinėti įmonės organizacinę struktūrą ir makroekonominės aplinkos veiksnius;
  • ištirti galimus įmonės konkrentus, tiekėjus ir rinkodarą;
  • įvertinti projekto finansines perspektyvas ir atlikti rizikų analizę.

Darbe taikomi tyrimo metodai:

  • Pirminių duomenų analizė.
  • Antrinių duomenų ir mokslinės literatūros analizė.
  • Projekto efektyvumo rodiklių analizė.
  • Projekto rizikos analizė.

Baigiamąjį darbą sudaro trys pagrindinės dalys. Pirmoje dalyje nagrinėjama projekto sąvoka ir projektų rūšys. Pristatoma galimybių studijos sąvoka ir aptariamos pagrindinės jos dalys. Taip pat šioje dalyje nagrinėjami galimi projekto vertinimo metodai ir rizikos analizės metodai. Tiriamos projekto rizikos rūšys ir kaip sumažinti projektą veikiančias rizikas.

Antroje darbo dalyje pristatoma lietuviškos avalynės kūrimo galimybių studija. Šioje dalyje apibūdinamas UAB „Batai LT“ įmonės steigimo projektas ir jo tikslai. Aprašoma įmonės organizacinė struktūra ir darbuotojų poreikis. Taip pat nagrinėjami išoriniai aplinkos veiksniai, kurie gali turėti įtakos parduotuvės atidarymui ir jos veiklai. Pristatomi galimi konkurentai ir įmonės tiekėjai.

Trečioje darbo dalyje nagrinėjamos sudarytos finansinės ataskaitos. Įvertinamas pradinės investicijos poreikis ir sudaroma pradinė prekių/paslaugų kainodara. Šioje darbo dalyje įvertinami pagrindiniai rodikliai, kurie buvo naginėjami pirmoje darbo dalyje. Taip pat nustatomos galimos rizikos projekto vykdymui. Atliekama lūžio taško ir jautrumo analizė. Apibendrinamas „Batai LT“ parduotuvės kūrimo projektas ir padaromos išvados, ar verta projektą įgyvendinti.

Remiantis baigiamojo darbo teorinėje dalyje nagrinėtais projektų įvertinimo metodais, apibendrinamas visas darbas ir išdėstomos pagrindinės išvados. Pateikiami argumentuoti pasiūlymai, ar verta įgyvendinti tokį projektą.

Praktinė baigiamojo darbo reikšmė. Šis darbas supažindina, kaip kuriamas ir įvertinamas lietuviškos avalynės parduotuvės steigimo projektas. Atlikti kiekybiniai tyrimai ir padarytos išvados leidžia nustatyti šio projekto efektyvumą, įvertinti jo rizikas ir galimą sėkmę. Projektas buvo kuriamas siekiant išspręsti avalynės kokybės ir kainos santykio problemą.


Turinys

  • ĮVADAS
  • 1. VERSLO PROJEKTAVIMO IR ĮVERTINIMO TEORINIAI ASPEKTAI
  • 1.1 Projekto sąvoka ir klasifikacija
  • 1.2 Galimybių studija ir jos struktūra
  • 1.3 Projekto vertinimo metodai
  • 1.4 Projekto rizikos vertinimas
  • 2. LIETUVIŠKOS AVALYNĖS PARDUOTUVĖS KŪRIMO GALIMYBIŲ STUDIJA
  • 2.1 UAB „Batai LT“ projekto apibūdinimas
  • 2.2 UAB „ Batai LT“ organizacinė struktūra ir darbuotojai
  • 2.3 UAB „Batai LT“ makroekonominės aplinkos analizė
  • 2.4 UAB „Batai LT“ rinkodara ir konkurentai
  • 2.5 Paslaugų technologinė schema ir žaliavų tiekimas
  • 3. LIETUVIŠKOS AVALYNĖS PARDUOTUVĖS KŪRIMO PROJEKTO FINANSINĖ ANALIZĖ
  • 3.1 UAB „Batai LT“ pradinės investicijos poreikio nustatymas
  • 3.2 UAB „Batai LT“ prekių ir paslaugų kainodara
  • 3.3 UAB „Batai LT“ finansinių ataskaitų analizė
  • 3.4 UAB „Batai LT“ projekto efektyvumo įvertinimas
  • 3.5 UAB „Batai LT“ projekto rizikos vertinimas
  • IŠVADOS IR SIŪLYMAI
  • LITERATŪRA IR KITI ŠALTINIAI
  • PRIEDAI

Reziumė

Autorius
vadyba
Tipas
Diplominis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€14.55
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bal 12, 2015
Publikuotas
2014 m.
Apimtis
67 psl.

Susiję darbai

„Žarija“ investicijų projekto vertinimas

Vadyba Kursinis darbas linadina
Darbo aktualumas. Kiekviena įmonė gali uždirbtą pelną laikyti banke grynųjų pinigų pavidalu, išmokėti akcininkams kaip dividendus bei panaudoti kitiems vienkartiniams poreikiams tenkinti ir...

Elektroninės parduotuvės ir jų problemos Lietuvoje

Vadyba Prezentacija svajūnė
•Viena pirmųjų elektroninių parduotuvių, davusi pradžią elektroninės prekybos augimui, buvo šiandien visiems neblogai žinoma Amazon.com . Nuo to laiko elektroninių parduotuvių populiarumas ėmė...