Kelio Žarėnai – Kuršai ruožo (10,80 – 13,50km) rekonstrukcijos projektas
Ištrauka
Darbe yra atliktas rajoninės reikšmės kelio Žarėnai – Kuršai ruožo (4,86 – 8,42 km) rekonstrukcijos projektas. Kelias yra asfaltuojamas bei rekonstruojamas pagal V kategorijos techninius parametrus. Kelio ruožas yra Telšių rajone, Žąsūgalos kraštovaizdžio draustinyje.
Esama kelio dangos konstrukcija yra pakankamai geros būklės, tačiau neatitinka padidėjusio eismo intensyvumo reikalavimų. 2006 metų duomenimis eismo intensyvumas siekė 149 aut./parą. Atsižvelgiant į eismo intensyvumo kitimo dinamiką ir patrauklią kelio ruožo buvimo vietą eismo intensyvumas ir toliau didės. Atsižvelgiant į perspektyvinį 20 metų laikotarpį eismo intensyvumas pasieks 395 aut./parą.
Rekonstruojant kelią norima užtikrinti eismo saugumą, todėl taisomi kelio techniniai parametrai, įrengiami atitvarai, sprendžiamos vandens nuleidimo problemos, rekonstruojama įsijungiančio vietinio kelio sankryža, įrengiamos autobusų sustojimo aikštelės atitinkančios KTR 1.01:2008 "Automobilių keliai" reikalavimus.
Atlikus rekonstrukciją pagerės susisiekimas tarp kelio Telšiai – Varniai - Laukuva ir Kuršų gyvenvietės, padidės eismo saugumas bei važiavimo patogumas.
Taip pat darbe aprašomi inžineriniai geodeziniai darbai rekonstruojant kelią ir šiuolaikiniai geodeziniai prietaisai, kurie padeda greičiau ir kokybiškiau atlikti šiuos darbus.
Turinys
- Lentelių sąrašas8
- Paveikslų sąrašas8
- Projekto brėžinių sąrašas8
- Įvadas9
- 1. Kelio Žarėnai – Kuršai ruožo (10.80 - 13.50 km) rekonstrukcijos projektas10
- 1.1. ESAMA PADĖTIS10
- 1.1.1. Esamas kelias10
- 1.1.2. Reljefas ir vietovės gruntai10
- 1.2. Projektiniai sprendimai11
- 1.2.1. Kelio kategorijos nustatymas11
- 1.2.2. Dangos konstrukcijos klasės nustatymas11
- 1.2.3.Kelio trasa13
- 1.2.4. Išilginis profilis15
- 1.2.5. Žemės sankasa15
- 1.2.6. Kelio danga15
- 1.2.7. Vandens nuleidimo sistema16
- 1.2.8. Nuovažos16
- 1.2.9. Autobusų sustojimo aikštelės16
- 1.2.10. Kelio ženklai ir signaliniai stulpeliai17
- 1.3. DARBŲ VYKDYMAS IR APLINKOS APSAUGA18
- 1.3.1. Statybos eiga18
- 1.3.2. Transportas statybos eigoje18
- 1.3.3. Trasos nužymėjimas vietoje18
- 1.3.4. Aplinkos apsauga19
- 1.4. PROJEKTUOJAMO KELIO TECHNINIAI RODIKLIAI20
- 1.5. Techninės specifikacijos21
- 1.5.1. Kelio trasos planas ir išilginis profilis21
- 1.5.2. Žemės sankasa21
- 1.5.3. Apsauginis šalčiui atsparus sluoksnis22
- 1.5.4. Skaldos pagrindo sluoksnis iš dolomitinės skaldos mišinio 0/3223
- 1.5.5. Dangos sluoksnis iš asfaltbetonio mišinio AC 16 PD25
- 1.6. Vandens nuleidimas26
- 1.7. Kelio įrenginiai, eismo reguliavimas ir saugumas26
- 1.8. STATYBOS SKAIČIUOJAMOSIOS KAINOS NUSTATYMAS27
- 2. Inžineriniai geodeziniai darbai rekonstruojant kelią29
- 2.1. Geodezinis pagrindas29
- 2.1.1. Kelio rekonstrukcijos darbų geodezinio pagrindo samprata29
- 2.1.2. Valstybinė koordinačių sistema LKS 9430
- 2.1.3. Geodeziniai uždaviniai ir jų sprendimas kelio rekonstrukcijos darbų metu36
- 2.2. Šiuolaikinės geodezinių darbų technologijos ir jų pritaikymo galimybės kelio rekonstrukcijos darbuose40
- 2.2.1 GPS samprata40
- 2.2.2. GPS prietaiso veikimo principai42
- 2.2.3 Lietuvos valstybinis GPS tinklas48
- 2.2.2 Skaitmeninis nivelyras, elektroniniai tacheometrai, lazeriniai tolimačiai.51
- Išvados52
- Literatūros sąrašas53
- PRIEDAI54
Reziumė
- Autorius
- deficitas
- Tipas
- Diplominis darbas
- Dalykas
- Statyba
- Kaina
- €13.35
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Sau 27, 2015
- Publikuotas
- 2008 m.
- Apimtis
- 157 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų