Kanceliarinių prekių automatai

15 psl. / 2102 žod.

Ištrauka

Atsižvelgdami į šiuolaikinį pasaulį, kuriame visi žmonės skuba bei bando sutaupyti laiko, nusprendėme sukurti kanceliarinių prekių automatus. Jie būtų užildyti įvairiausiomis kanceliarinėmis prekėmis, pavyzdžiui, įvairaus formato sąsiuviniais, rašikliais, pieštukais, liniuotėmis, skaičiuotuvais bei dauguma kitų prekių. Vienas iš svarbiausių šio automato privalumų yra prieinamumas visiems mokymosi įstaigoms darbuotojams, studentams bei moksleiviams, galimybė įsigyti reikiamų kanceliarinių prekių lengvai ir greitai neišeinant iš mokymosi įstaigos ribų. Taip pat vienas iš privalumų yra tas, kad kanceliarinės prekės neturi galiojimo laiko.

Iš pradžių šiuos automatus teiksime Vilniaus miesto gimnazijose bei universitetuose, taigi, turesime didelį vartotojų skaičių. Kadangi kanceliarinių prekių paklausa visada išlieka, nes tai būtinos priemonės mokantis, tai  su laiku planuojame plėstis ir į kitus didžiuosius miestus bei miestelius. Be to, žinome, kad turėsime ir kliūčių norėdami patekti į rinką. Vienos iš tų kliūčių yra: pradinio kapitalo poreikis brangiai įrangai įsigyti, su kuria bus gaminami automatai, patirties stoka bei kitų teikiami diferencijuoti produktai.

Taip pat esamai rinkos būklei nuolat įtaką daro įvairūs verslo aplinkos veiksniai: technologinis, ekonominis, demografinis ir socialinis. Žinoma reikia nepamiršti ir konkurentų, kurių turėsime tikrai daug. Vieni didžiausių konkurentų bus kanceliarinių prekių bei įvairių biuro reikmenų pardavėjai. Žinoma, konkurentai turi savų privalumų ir trūkumų.

Žinoma, vienas svarbiausių dalykų pradedant kanceliarinių prekių gamyba yra gamybos technologinė schema. Kanceliarinių prekių automatams gaminti reikalinga brangi įranga. Taip pat svarbios įdiegiamos technologijos. Bei dar vienas svarbus siekis, vykdant savo veiklą, užtikrinti aplinkosaugos reikalavimus.


Turinys

  • 1. TURINYS2
  • 2. ĮVADAS3
  • 3. NAUJO PRODUKTO APRAŠYMAS5
  • 3.1. INFORMACIJA APIE PLANUOJAMĄ GAMINTI PRODUKTĄ5
  • 3.2. PRANAŠUMAI IR IŠSKIRTINĖS SAVYBĖS5
  • 3.3. VARTOTOJAI. VARTOTOJŲ POREIKIŲ TENKINIMAS5
  • 4. RINKA IR KONKURENTAI6
  • 4.1. ESAMA RINKOS BŪKLĖ. VERSLO APLINKOS VEIKSNIŲ ĮTAKA6
  • 4.2. PAGRINDINIAI KONKURENTAI. KONKURUOJANTYS PRODUKTAI7
  • 5. PRODUKTO GAMYBOS SISTEMA9
  • 5.1. PAGRINDINIS TURTAS IR IŠTEKLIAI: REIKALINGA ĮRANGA, ĮDIEGIAMOS TECHNOLOGIJOS. LICENCIJOS9
  • 5.2. TECHNOLOGIJOS IR APLINKOSAUGA11
  • 6. IŠVADOS14
  • 7. NAUDOTA LITERATŪRA15

Reziumė

Autorius
norgaile
Tipas
Verslo planas
Dalykas
Ekonomika
Kaina
€2.35
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Sau 24, 2019
Publikuotas
2014 m.
Apimtis
15 psl.

Susiję darbai

Prekių importas Lietuvoje: 2009-2012

Ekonomika Referatas 2013 m. deimante12
Importas – tai užsienio valstybės prekių ar paslaugų, dažniausiai skirtų prekybai, įvežimas į valstybę. Mūsų manymu, importas yra labai svarbus kiekvienai šaliai be ...

Įmonės "X" prekių realizavimo politika

Ekonomika Kursinis darbas 2017 m. rasa13
Siekiant pasiekti išsikeltą tikslą, pasinaudojau tokiais išsikeltais uždaviniais, kaip: apibūdinti įmonės veiklos pobūdį, rinkos situaciją, tiekėjus, pirkėjus, konkurentus; įvertinti įmonės vietą, asortimentą,...