Verslo planas: UAB „Kitoks stiklas“
Ištrauka
Šiuo metu stiklo gaminiai išgyvena populiarumo pakilimą. Madingos tampa įvairios smulkmenos: stiklinės vazos, lėkštės, padėklai, taurės, papuošalai ir pan. Išanalizavus stiklo parduotuvių paklausą Lietuvoje pastebėjome tai, jog tokių specializuotų stiklo parduotuvių yra, tačiau didžioji dalis yra orientuoti į didesnius pardavimus, naujų darbo vietų sukūrimą bei bedarbystės mažinimą.Mūsų idėja – įsteigti UAB „Kitoks stiklas“, kuri užsiimtų kokybiško stiklo prekyba vienetiniais stiklo gaminiais (papuošalais bei suvenyrais). Vienetinių stiklo produktų įvairovė suteikia didesnę tikimybę organizacijos įsitvirtinimui Lietuvos (o vėliau galbūt ir užsienio valstybių) rinkoje bei sudaro prielaidą organizacijos plėtrai, klestėjimui.Įmonės veikla orientuota ne tik į naujų darbo vietų sukūrimą, bedarbystės mažinimą, tačiau taip pat ir į žmogaus laisvalaikio užimtumą. Įmonės tikslas – stiklo pramone sudominti ir į savo veiklą įtraukti kuo platesnį ratą suinteresuotų žmonių. Šį tikslą padeda įgyvendinti lanksti organizacijos darbo veikla. Čia dirba ne tik nuolatiniai organizacijos darbuotojai, tačiau taip pat organizacija aktyviai kviečia prie savo veiklos prisijungti ir stiklo gamyboje savo žinias pritaikyti įvairių sričių studentus (dizaino, juvelyrikos ir t.t.) . Įmonė nuolat organizuoja kursus, norintiems artimiau susipažinti su stiklo pramone bei apmoko nepatyrusius asmenis darbui su stiklu. Taip pat organizuoja laisvalaikio užsiėmimus, kurių metu vaikai bei suaugusieji gali susipažinti su stiklo papuošalų bei suvenyrų gamyba bei patys pasigaminti įvairių stiklo gaminių, kuriuos vėliau (po 2 dienų) bus galima atsiimti parduotuvėje.Prekių asortimentas labai svarbus įmonės veikloje, todėl jį stengsimės pateikti kuo platesnį. Veiklos pradžioje klientams siūlysime apie 30 skirtingų auskarų rūšių, 18 skirtingų apyrankių rūšių, taip pat apie 30 skirtingų pakabukų rūšių bei 20 skirtingų rūšių žiedų. Skulptūrų ir kitų įvairiausių suvenyrų kiekiai svyruos nuo 2-15 skirtingų rūšių. Vėliau dar praplėsime savo asortimentą, atrinksime populiarias prekes ir atsisakysime labai mažą paklausą turinčių prekių.1.4. Įmonės misija, vizijaMisija - siekti užtikrinti žmonėms gausų produktų pasirinkimą bei unikalias darbo užimtumo formas.Vizija - būti profesionaliausia ir inovatiškiausia stiklo gaminių įmone visoje Lietuvos rinkoje.1.5. Įmonės tikslaiVisą verslo planavimą reikėtų pradėti nuo įmonės tikslų apibrėžimo. Juos apibrėžus nustatysime ką įmonė darys ir ko nedarys. Prieš pradedant įgyvendinti savo verslą, turime labai kruopščiai ir atsargiai įvertinti savo galimybes.Pagrindiniu tikslu įmonėje išlieka idėjos įgyvendinimas ir pelno gavimas.Tikslų apibūdinimas: Ekonominiai tikslai:1. Pirmaisiais veiklos metais įmonė tikisi įsitvirtinti Lietuvos rinkoje ir gauti 45000 Lt. grynojo pelno;2. Antraisiais veiklos metais įmonė tikisi padidinti grynąjį pelną 4%.3. Trečiaisiais veiklos metais palyginti su antraisiais grynasis pelnas padidės 8 %.4. Įmonė kaups lėšų rezervą.Socialiniai tikslai:1. Įmonė įkurs 7 darbo vietas;2. Garantuos nuolatinį atlyginimą ir atitinkamus priedus nuo apyvartos;3. Suteiks materialinę pagalbą ypatingais atvejais ir kt.4. Užtikrins geras darbo sąlygas.
Turinys
- 1. ĮVADAS Į VERSLO PLANAVIMĄ6
- 1.1. Įmonės rūšis6
- 1.2. Verslo plano santrauka7
- 1.3. Idėja ir verslo plano aprašymas9
- 1.4. Įmonės misija, vizija9
- 1.5. Įmonės tikslai9
- 1.6. Rizika10
- 2. RINKODAROS PLANAS12
- 2.1. Situacijos analizė12
- 2.1.1. Teisinė ir politinė aplinka12
- 2.1.2. Ekonominė aplinka14
- 2.1.3. Pirkėjų (vartotojų) analizė15
- 2.1.4. Įmonės vieta16
- 2.2. Rinkodaros tikslai16
- 2.3. Rinkodaros strategija16
- 2.3.1. Konkurencinė aplinka17
- 2.3.2. Kaina19
- 2.3.3. Rėmimo komplekso struktūra20
- 3.ORGANIZACINIS PLANAS (FUNKCIJOS)21
- 3.1. Patalpos ir įranga21
- 3.2. Tiekimas22
- 3.3. Atsargų valdymas23
- 3.4. Vartotojų aptarnavimas24
- 4. PERSONALAS25
- 5. FINANSINIS PLANAS29
- 5.1 Įplaukų prognozė29
- 5.2. Ilgalaikis turtas (pagrindinės priemonės)32
- 5.3. Pradinės išlaidos33
- 5.4. Finansiniai poreikiai ir šaltiniai (ištekliai)35
- 5.5. Kredito grąžinimas36
- 5.6. Veiklos sąnaudos (kaštai)37
- 5.7. Piniginių srautų prognozė38
- 5.8 Pelningumo lūžio taškas39
- 5.9 Pelningumo svyravimai40
- 5.10 Balansas41
Reziumė
- Autorius
- honey
- Tipas
- Verslo planas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €3.70
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Rgs 5, 2014
- Publikuotas
- 2012 m.
- Apimtis
- 37 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų