Verslo planas: kavinukė motelis „InJuda“

42 psl. / 8800 žod.

Ištrauka

Mažoji bendrija „InJuda“ – tai motelis - kavinukėMarijampolės sav., Puskelnėlių kaime, prie automagistralės Via-Baltica . Vairuotojai joje galėti trumpai pailsėti ir atgauti jėgas. Motelyje įrengti jaukūs ir patogūs kambariai. Kiekvienas kambarys unikalus savo dizainu bei aplinka, taip pat kambariai atitinka visus šiuolaikinius reikalavimus. Kiekviename iš kambarių yra: dušo kabinos, WC bei palydovinė TV. Šalia yra kavinukė, kuri tiekia šviežia ir skanų maistą.Kiekvieną dieną, o šiuo atveju, net ir naktį vairuotojai, ypač tolimųjų reisų vairuotojai, juda link savo tikslo, o poilsis jiems be kokiu atveju yra reikalingas. Ši idėja, Lietuvoje nėra naujiena, bet nepaisant to, tikimės, jog sulauktų gan nemažo susidomėjimo ir verslas tikrai pasisektų. Tikime, kad neliktume nepastebėti ir sulauktume klientų ne tik iš Lietuvos, bet ir iš kitų šalių. Siektumėmė patenkinti savo klientų poreikius, suteikti geriausią aptarnavimą, kokybiškiausias paslaugas, tenkinančias skirtingų poreikių klientus. Organizacijos misija turi didžiulę reikšmę, nes jos pagrindu formuojasi tikslai, kurie tampa kitų valdymo sprendimų priėmimo kriterijais.

Tikslai:

a) pelno maksimizavimas;

b) pažinti ir suprasti klientų poreikius bei juos patenkinti;

c) rinkos pozicijų, konkurentų atžvilgiu, stiprinimas;

d) įmonės įvaizdžio ir prestižo kūrimas;

e) plėsti teikiamų paslaugų asortimentą, gerinti kokybę.

Paslauga ir rinka. Tam, kad išsiaiškintume potencialius mūsų įmonės paslaugų vartotojus, atliekame rinkos tyrimą: paruošiame anketą, kurią sudaro 15 klausimai. Visi anketoje pateikti klausimai yra uždaro tipo, tačiau prie galimų atsakymų pateikiama skiltis „kita“ kur respondentas gali įrašyti savo nuomonę pateikėme anketas 100 asmenų, tačiau dvi buvo sugadintos. Taigi apklausėme 97 respondentus. Atlikus tyrimą paaiškėjo, jog mūsų kavinė – motelis būtų paklausi ir nesunkiai įsitvirtintų rinkoje, kadangi vairuojantys asmenys dažnai nori užsukti ir atsipūsti pakelėse esančiose kavinukėse.

Pagrindinės rizikos apibūdinimas ir jos mažinimo veiksniai. Tiek išoriniai, tiek vidiniai veiksniai gali sutrugdyti įmonės veiklą. Išoriniai – kriminaliniai nusikaltimai, politiniai įvykiai, konkurentai, vartotojai, tiekėjai, profesinės sąjungos. Vidinė – darbuotojų kvalifikacija, finansai, įrengimai, įmonės veiklos strategija.

Apyvarta ir laukiamas pelnas. Duomenys rodo, jog labiausiai tikėtinu variantu pardavimų apimtys kiekvienais metais didėja. Tai gali lemti ir palankesnė ekonominė situacija, ir įmonės įsitvirtinimas rinkoje, ir kokybės bei prestižo laimėjimai. Visi šie rezultatai parodo, jog įmonės veikla ateinančiais laikotarpiais plečiasi ir pardavimų apimtys auga. Taigi, svarbu nuspręsti kokių veiksmų reikia imtis, jei pardavimai bus didesni ar mažesni nei prognozuojama, kokie neigiami aplinkos veiksniai gali veikti pardavimus, kaip šių veiksnių išvengti. Visa tai lemia tikslingą įmonės veiklos plano vykdymą

Kapitalo poreikis ir jo panaudojimas, projekto pelningumas. Kavinės – motelio statybų kaina yra 310 000 Lt, žemės kaina – 58 000 Lt. Įrangai ir baldams įmonė turėtų skirti apie 36 000 Lt. Pradžioje žaliavų nuperkama už 15000 Lt. Pagrindiniai finansavimo būdai šioms ir kitoms išlaidoms padengti yra asmeninės akcininkų lėšomis bei suformuoto įstatinio kapitalo dalis. Įmonės pelningumo rodikliai palaipsniui didėja. Labiausiai tikėtina, kad per trejus metus įmonė „InJuda“ sugebės įsitvirtinti rinkoje ir atneš pelną.


Turinys

  • SANTRAUKA4
  • 1. VERSLO IDĖJA BEI VERSLO SUBJEKTAS6
  • 1.1. Verslo idėja6
  • 1.2.Verslo subjekto charakteristika6
  • 1.2.1. Verslo organizavimo formų privalumų ir trūkumų analizė6
  • 1.2.2. Įmonės misija, vizija bei tikslai8
  • 1.2.3. Planuojamas narių pasiskirstymas9
  • 1.2.4.Verslo organizavimo vietos geografinės padėties privalumai ir trūkumai10
  • 2. RINKOS TYRIMAS12
  • 2.1. Vartotojų tyrimas12
  • 2.2. Konkurentų palyginimas17
  • 3. MARKETINGAS20
  • 3.1. Kainų politika ir gaminių (paslaugų) kainos20
  • 3.2. Reklamos priemonės ir jų išlaidų prognozė22
  • 3.3. Pardavimų apimties prognozė22
  • 3.3.1. Optimistinė pardavimų apimties prognozė23
  • 3.3.2.Pesimistinė pardavimų apimties prognozė24
  • 4. GAMYBOS BEI PASLAUGŲ ORGANIZAVIMAS25
  • 4.1. Patalpų ypatumai25
  • 4.2. Patalpų statybos išlaidų sąmata26
  • 4.3. Įrengimai ir baldai27
  • 4.4. Komunalinių paslaugų sąmata28
  • 4.5. Personalo poreikis28
  • 4.6. Informacija apie vadovus29
  • 5. VERSLO RIZIKOS ĮVERTINIMAS31
  • 5.1. Išoriniai ir vidiniai verslo rizikos veiksniai bei jų mažinimo priemonės31
  • 5.2. SSGG (SWOT) analizė32
  • 5.3. Darnaus vystymosi nuostatų taikymas įmonės veikloje33
  • 6. FINANSINĖS PROGNOZĖS35
  • 6.1. Finansavimo objektai ir būdai35
  • 6.2. Pelno (nuostolių) prognozės36
  • 6.3. Prognozuojamas balansas 2014-2016 m.38
  • 6.4. Kapitalo, investuoto į verslą, efektyvumas40
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS42

Reziumė

Autorius
aurelijad
Tipas
Verslo planas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€3.70
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Kov 30, 2015
Publikuotas
2013 m.
Apimtis
42 psl.

Susiję darbai

Verslo planas: durų gamybos įmonė

Vadyba Verslo planas 2014 m. ernesta0206
UAB „Durmita“– naujai besikurianti įmonė, kuriai labai svarbu sėkmingai pradėti durų gamybos veiklą konkuruojančioje rinkoje. Įmonėje gaminamos ąžuolinės ir pušinės duris pasižymi aukšta...

Verslo planas „Mielinukas“

Vadyba Verslo planas 2012 m. marciuuus
Verslo idėja – mielinių bandelių su įdaru kepimas. Pagrindiniai įmonės tikslai yra uždirbti kuo didesnį pelną, plėstis į kitus Lietuvos regionus.

Verslo planas: soliariumas

Vadyba Verslo planas 2014 m. dovile1990
Lietuvos soliariumų rinka dabar yra viena iš sėkmingai dirbančių ir neabejotinai perspektyvių Lietuvos pramonės šakų. Besikurianti įmonė stengsis įsitvirtinti įdegio paslaugų rinkoje, pritraukti...

IĮ "Skanukas" verslo planas

Vadyba Verslo planas 2013 m. rafalina
Kepykla ,,Skanukas“ bus kuriama Šilalės rajone Pajūralio kaime. Tai individuali įmonė, kurios savininkė – Lina Pūdžemytė. Įmonės veiklos sritis bus spurgų ir sausainių...