Popkultūros raiška komercinėse ir nekomercinėse televizijose

14 psl. / 3049 žod.

Ištrauka

Temos aktualumas. Su lig kiekvenu nauju sezonu Lietuvos televizija mums pasiūlo vis daugiau pop kultūra persisunkusių laidų. Didžiausią jų dalį sudaro madų ir populiarumo besivaikančios pramoginės, pokalbių laidos bei realybės šou, kurias plagijuoja iš užsienio televizijų. Tokiomis laidomis siekiama surinkti didžiausią žiūrovų kiekį bei patenkinti jų poreikius. Kad ir kaip daug kalbama apie popkultūros raišką televizijoje, su kiekvienu nauju sezonu ir naujomis siūlomomis laidomis, mes priverčiami vėl iš naujo kalbėti šia aktualia tema. Temos aktualumą įtakoja ir tai, jog didelė dalis Lietuvos gyventojų nė vienos dienos neapsieina be televizijos, o tas, kas populiaru, visada būna aktualu.

Tyrimo problema. Ar be popkultūros išliktų televizija? Ar žmonės būtų patenkinti per televizorių rodomomis tik intelektualiomis laidomis?

Tyrimo objektas. Komercinėse ir nekomercinėse televizijos.

Tyrimo tikslas. Išnagrinėti kodėl žmonės žiūri televiziją ir kokia popkultūros svarba komercinėse ir nekomercinėse televizijose.

Tyrimo uždaviniai:

  1. Apibrėžti popkultūros bei komercinės ir nekomercinės televizijos sampratą.
  2. Susisteminti televizijos vartotojų apklausos duomenis.
  3. Išanalizuoti popkultūros svarbą televizijoje empirinio tyrimo analizės pagrindu.
  4. Apibendrinti gautus rezultatus, teoriją ir atskleisti kokį poveikį popkultūra televizijoje daro šiuolaikiniam vartotojui.

Darbo tyrimo metodai - kiekybinis tyrimas – anketinė vartotojų apklausa.


Turinys

  • ĮVADAS2
  • 1. TELEVIZIJA3
  • 1.1. Komercinė televizija4
  • 1.2. Nekomercinė televizija4
  • 2. KODĖL MES ŽIŪRIME TELEVIZIJĄ?5
  • 2.1. Žiūrėjimas dėl pramogos5
  • 2.2. Laimingų žmonių gyvenimas televizoriaus ekranuose6
  • 2.3. Televizorių žiūri nelaimingi žmonės6
  • 3. POPKULTŪRA TELEVIZIJOJE7
  • 3.1. Popkultūra komercinėje televizijoje7
  • 3.2. Popkultūra nekomercinėje televizijoje8
  • 3.3. Neigiama popkultūros įtaka žiūrovui8
  • 4. POPKULTŪRA TELEVIZIJOS LAIDOSE8
  • 4.1. Realybės šou8
  • 4.2. Pokalbių laidos8
  • 4.3. Pramoginės - muzikinės laidos8
  • 5. LITERATŪROS SĄRAŠAS8

Reziumė

Autorius
inopu
Tipas
Tyrimas
Dalykas
Komunikacija
Kaina
€2.03
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Lap 26, 2015
Publikuotas
2014 m.
Apimtis
14 psl.

Susiję darbai

Kūno kalbos raiška viešajame kalbėjime

Komunikacija Kursinis darbas 2016 m. eglaitea
Kursinio darbo pirmoje ir antroje dalyse analizuojami moksliniai šaltiniai, trečioje dalyje pateikiami atlikto tyrimo rezultatai, jų analizė bei palyginimas.

Smurtinio turinio televizijoje poveikis vaikams

Komunikacija Referatas 2009 m. violetine
Puikiai įvertintas komunikacijos ir informacijos teorijos referatas apie tai, kokią įtaką vaikams daro neigiama informacija. Darbe įrodoma, kad neigiamos informacijos poveikis yra labai...