Jei alus „ŠVYTURYS“ būtų asmenybė, kokia ji būtų?

9 psl. / 2789 žod.

Ištrauka

Apklausos metu dalyvavo 10 respondentų. Keturios moterys ir šeši vyrai.

Prekės ženklo suasmeninimas tai žmogiškųjų savybių priskyrimas prekės ženklui. Jis įtraukia (apima) lytį, amžių, socialinį statusą, bei žmogaus savybes. (Aaker 1996). Vartotojai gali produktus laikyti netgi asmenimis.


Turinys

  • “Personality brand“ arba prekės ženklo suasmeninimas
  • Tyrimo rezultatai
  • Apklausos rezultatai
  • Kas formuoja „Švyturio“ kaip asmenybės įvaizdį
  • Tyrimo išvados

Reziumė

Autorius
rasa13
Tipas
Tyrimas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€2.03
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Rgs 12, 2015
Publikuotas
2010 m.
Apimtis
9 psl.

Susiję darbai

AB „Alita“ įmonės marketingo analizė

Rinkodara Referatas 2013 m. carollyte
AB „Alitos“ vyno gamykloje pirmasis vyno lašas pasirodė dar 1963 metais. Laikas nuo bendrovės įkūrimo prabėgo kaip akimirka, tačiau ir beveik po 50...