Tarptatutinė reklama. standartizavimo ir adaptavimo strategijos
11 psl. / 1057 žod.
Ištrauka
Prekės ar paslaugos plėtimas į tarptautines rinkas yra viena veiksmingiausių marketingo strategijų, norint išpopuliarinti prekę ar paslaugą. Tokiai populiarinimo strategijai dažniausiai imamasi reklaminės taktikos, nukreiptos į užsienio gyventojus – potencialius vartotojus, naudojamos dvipusės komunikacijos palaikymui.
Tarptautinė reklama – tai reklama, orientuota į užsienio šalių rinkas. Bene didžiausia tarptautinės reklamos problema slypi strategijos pasirinkime tarp standartizavimo ir adaptavimo, kadangi skirtinguose šalyse vyrauja skirtingi kultūriniai bei įstatyminiai standartai.
Turinys
- ĮVADAS3
- 1. TARPTAUTINĖS REKLAMOS NAUDOJIMO YPATUMAI4
- 2. TARPTAUTINĖS REKLAMOS STRATEGIJOS5
- 2.1. Standartizavimo strategija5
- 2.2. Adaptavimo strategija7
- IŠVADOS9
- INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS10
Reziumė
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bir 5, 2015
- Publikuotas
- 2015 m.
- Apimtis
- 11 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų
Susiję darbai
Kainodaros strategijos
Rinkodara
Prezentacija
2008 m.
bigis
Prekės ženklo pozicionavimo strategijos kūrimas
Rinkodara
Kursinis darbas
2009 m.
bigis
Internetinės bankininkystės rėmimo strategijos formavimo modelis
Rinkodara
Diplominis darbas
linadina
Kainodaros strategijos ir jos įgyvendinimo vertinimas UAB “X”
Rinkodara
Kursinis darbas
2011 m.
reginusssik
Tarptatutinė reklama: standartizavimo ir adaptavimo strategijos
Rinkodara
Prezentacija
2015 m.
egis144
UAB "Zepter international" konkurentų strategijos analizė
Rinkodara
Referatas
2009 m.
boriseviciene
UAB “X” reklamos strategijos įgyvendinimas
Rinkodara
Kursinis darbas
2010 m.
guoba