Individualaus užsakymo baldų rinka ir jos perspektyvos Kauno apskrityje

25 psl. / 6558 žod.

Ištrauka

Visa tai, kas mus supa kasdien, vienaip ar kitaip daro įtaką savijautai, emocijoms, nuotaikai. Kuriant jaukų interjerą bene svarbiausias vaidmuo tenka baldams. Jie yra neatsiejama mūsų gyvenimo dalis. Būtent todėl svarbu, kad baldai, kuriuos įsigyjame ne taip dažnai, mums tarnautų ilgą laiką, būtų lengvai prižiūrimi, sukurtų malonią aplinką ir, žinoma, kainuotų nebrangiai (1). Senovėje baldai buvo gaminami iš akmens, medienos, odos ir kt. Sparčiai tobulėjant technologijai, atsiranda vis naujesnių baldų gamybai naudojamų medžiagų ir gamybos būdų.

Temos aktualumas. Pasaulis niekada anksčiau nebuvo taip pamišęs dėl sparčiai besikeičiančių tendencijų, naujų madų, nuolat didėjančių kokybės parametrų. Tai atsispindi ir baldų gamybos srityje. Šiai dienai vyrauja du būdai įsigyti baldus: galima pirkti standartinius baldus arba juos užsisakyti individualiai. Dauguma vartotojų teikia pirmenybę pirkti baldus parduotuvėse arba užsakyti pagal įmonių - gamintojų katalogus. Tačiau pasitaiko atvejų, kai net pilnas asortimentas gaminamos produkcijos negali tenkinti vienų ar kitų reikalavimų. Būna atvejų, kada baldų gamyba reikalauja nestandartinių sprendimų, susijusių su patalpos ypatumais, su užsakovų individualiais poreikiais arba su kokiais kitais funkcionaliais reikalavimais baldų gamyboje (2). Tuomet galima kreiptis į baldus gaminančias įmones ar privačius stalius – baldžius, kurie užsiima baldų gamyba pagal individualius užsakymus.

Vienetinių baldų gamyba reikalauja sąlyginai daug laiko ir labai aukštos kvalifikacijos stalių - baldžių darbo. Gaminant baldus pagal individualius užsakymus baldų gamybos įmonėse, reikalingos papildomos gamybos sąnaudos, įrengimų reguliavimas, gaminių savikainų perskaičiavimai ir kita. Todėl iškyla klausimas, ar tokių baldų gamyba turi perspektyvas Kauno apskrityje.

Darbo tikslas – ištirti individualaus užsakymo baldų rinką ir išsiaiškinti jos perspektyvas Kauno apskrityje.

Darbo uždaviniai:

1) išsiaiškinti standartinių ir gaminamų pagal individualų užsakymą baldų esminius skirtumus.

2) išsiaiškinti, į ką turėtų atsižvelgti Kauno apskrityje veikiančios įmonės, kurios gamina baldus pagal individualius užsakymus.

3) išsiaiškinti, ar Kauno apskrityje gaminami baldai pagal individualų užsakymą, patenkina užsakovų poreikius.

Darbo metodika: mokslinės literatūros ir Interneto puslapių bei elektroninių straipsnių analizė ir susisteminimas; gauta informacija iš Kauno apskrityje esančių baldų įmonių, žvalgybinio marketingo tyrimo metu gautų duomenų įvertinimas ir strateginių sprendimų parengimas..


Turinys

  • ĮŽANGA3
  • 1. TYRIMO OBJEKTO APRAŠYMAS IR MARKETINGO TYRIMO PROBLEMOS FORMULAVIMAS4
  • 2. MARKETINGO TYRIMO TIPO PARINKIMAS9
  • 3. MARKETINGO TYRIMO TIKSLŲ IR HIPOTEZIŲ FORMULAVIMAS9
  • 4. DUOMENŲ RINKIMO METODO IR FORMOS PARINKIMAS9
  • 5. ATRANKOS BŪDO PARINKIMAS11
  • 6. IMTIES DYDŽIO NUSTATYMAS12
  • 7. DUOMENŲ RINKIMAS12
  • 8. DUOMENŲ ANALIZĖ IR INTERPRETAVIMAS13
  • IŠVADOS19
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS21
  • PRIEDAI23

Reziumė

Autorius
donatag
Tipas
Tyrimas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€3.15
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Rgs 1, 2014
Publikuotas
2012 m.
Apimtis
25 psl.

Susiję darbai

Rinkodaros analizė UAB "Joro"

Rinkodara Tyrimas 2016 m. jovitakotryna
Rinkodara yra poreikių išaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo ir įgyvendinimo procesas, leidžiantis pasiekti verslo tikslus. Kiekvienos įmonės tikslas – maksimalus pelnas....

Įmonės rinkodaros analizė

Rinkodara Referatas 2016 m. gytepl
Įmonės rinkodaros analizė. Parengta pagal Viko metodinius nurodymus, darbas įvertintas 8 (aštuoni), 28psl

Rinkodaros komplekso tobulinimas UAB "Moveouk" pavyzdžiu

Rinkodara Diplominis darbas 2013 m. karolis grakauskas
Rinkodaros kompleksas laikui bėgant tapo vienas svarbiausių verslo elementų, be kurio sunku įsivaizduoti pelningo verslo ateitį. Pagrindiniai marketingo šaltiniai dažnai smulkiai įvardina šio...

Rinkodaros planas "Adidas" prekės ženklui

Rinkodara Referatas 2019 m. kristinakis
Kas dieną prekybai vystantis vis sparčiau ir verslininkams siūlant vis įvairesnes prekes labai svarbiu uždaviniu įmonėms tampa išlaikyti savo originalumą ir populiarumą. Tam...