Profesinės komunikacijos problemos šiandienos Lietuvoje ir jų sprendimai
Ištrauka
Komunikacija - tai pagrindinis piliečių bendravimo elementas. Bendravimas suprantamas plačiąja ir siaurąja prasme, kai plačiąja prasme bendravimo subjektas yra socialinės grupės ir visa visuomenė. Siaurąja prasme - kaip tarpasmeniniai ir tarpgrupiniai tiesioginiai kontaktai, kurių metu individai ir mažos grupės keičiasi informacija ir veikla. Jos tikslas gauti ir perduoti informaciją.
Bendravimo procesas labai svarbus organizacijai, nes bendraujant realizuojami žmogiškieji kontaktai ir susiformuoja tam tikrų darbuotojų elgsena. Bendravimas vadovavimo procese yra svarbiausia ryšio priemonė, užtikrinanti vadovų ir darbuotojų sąveiką. Komunikacija – tai faktų, minčių, idėjų, emocijų pasikeitimo tarp dviejų ir kelių žmonių procesas.
Kai kurie komunikacijos esmę supranta kaip informacijos perdavimo ir priėmimo tarp individų procesą. Kiti apibūdina kaip bendravimą, keitimąsi patyrimu, mintimis, išgyvenimais. Vieni autoriai komunikaciją įvardija kaip meną, kuriam įvaldyti, be žinių ir patirties, dar reikia būti paslaugiam ir atidžiam. Taip pat gebėjimas bendrauti yra svarbus reikalavimas, keliamas vadovams. Vadovu dažniausiai tampama tik išmokus bendrauti su pavaldiniais.
Reziumė
- Autorius
- brigita99
- Tipas
- Rašinys
- Dalykas
- Komunikacija
- Kaina
- €1.89
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bir 4, 2013
- Publikuotas
- 2011 m.
- Apimtis
- 7 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų