Vaiko ir vaikystes samprata renesanso laikotarpiu
2 psl. / 406 žod.
Ištrauka
Nuo gimimo iki maždaug 7-erių abiejų lyčių vaikais užsiimdavo motina arba auklė, kurios tenkindavo pagrindinius jų poreikius ir rūpinosi psichofizine raida, sekdamos pasakas, eiliuotas pasakėčias, dainuodamos, ypač lopšines, ragindamos žaisti gryname ore. Vėliau sūnų auklėjimo procesui vadovavo tėvas, o dukrų – motina . Abiejų lyčių edukacijos tikslai buvo skirtingi: vieni žaidimai vyriški , kiti moteriški. Motinos rengė dukras žmonų ir motinų vaidmenims. Jos privalėjo sugebėti ne tik vadovauti namų ūkiui ir patarnauti vyrui, bet ir būti sveikos bei linksmai nusiteikusios. Mergaitės buvo izoliuojamos nuo visuomenės (ne šeimos pasaulio) ir nuolat kontroliuojamos
Reziumė
- Autorius
- lightning
- Tipas
- Rašinys
- Dalykas
- Pedagogika
- Kaina
- €1.89
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bal 30, 2023
- Publikuotas
- 2022 m.
- Apimtis
- 2 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų
Susiję darbai
Tolerancijos ir multikultūriškumo ugdymas vaikystėje
Pedagogika
Referatas
2009 m.
everesta
Vaikų bendravimo ypatumai darželio grupėje
Pedagogika
Diplominis darbas
2013 m.
bambakliukas
Gabių vaikų ugdymas: problemos ir metodai
Pedagogika
Referatas
2013 m.
saule3
Socialinių įgūdžių ugdymas vaikystėje
Pedagogika
Referatas
2013 m.
angel
Pragmatizmo ugdymas vaikystėje
Pedagogika
Referatas
angel
Ugdomosios vaikų veiklos planavimo kokybė ir jos samprata ugdymo praktikoje
Pedagogika
Diplominis darbas
2013 m.
daydreamer22
Ikimokyklinio amžiaus (5-6 metų) vaikų matematinių gebėjimų ugdymo taikant didaktinius žaidimus galimybės
Pedagogika
Diplominis darbas
2016 m.
svetlana