Esė apie John Grant kultūrinės molekulės sampratą
2 psl. / 603 žod.
Ištrauka
Šiais laikais, kuomet vartotojai ir pirkėjai tampa vis išrankesni ir sąmoningesni vartojamų bei perkamų prekių atžvilgiu, akcentuoti prekės funkcijas ir naudoti senąsias ženklodaros idėjas - tapo nebe taip efektyvu. Žmonės vis labiau renkasi prekes su išvystytomis bei neužmirštamomis prekės ženklo idėjomis. Naujos tendencijos reikalauja inovacijų, žmonės vis greičiau prie jų pripranta, todėl idėjos privalo būti originalios bei įsimintinos, o svarbiausia - sukeliančios kažkokių tai teigiamų potyrių.
Reziumė
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bal 2, 2022
- Publikuotas
- 2018 m.
- Apimtis
- 2 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų
Susiję darbai
Bendravimo kultūra Graikijoje
Vadyba
Prezentacija
matyfa
Europos kultūros orientacijos
Vadyba
Prezentacija
2007 m.
rasa13
Kultūros orientacijų modelis
Vadyba
Prezentacija
2007 m.
rasa13
Aptarnavimo kultūros ypatumai UAB
Vadyba
Praktikos ataskaita
2015 m.
silvija777
Tiekimo grandinės samprata
Vadyba
Referatas
2014 m.
jurga851
Kultūros ir turizmo vadybos profesinės veiklos praktikos ataskaita
Vadyba
Praktikos ataskaita
2017 m.
just_gintare
Maisto estetika, etiketas ir kultūra Lietuvoje
Vadyba
Prezentacija
2019 m.
vikinikitronas