„Beat“ karta

3 psl. / 812 žod.

Ištrauka

Pristatomo modernybės fragmento pasirinkimą lėmė domėjimasis visuomenės sąmonės pokyčiais, ypatingai XX a. 6 – 7 deš. JAV situacija. Jaunimas, kaip save suvokianti grupė, įsigalėjo kaip nepriklausomas socialinis veiksnys. Jaunuoliai tapo plataus vartojimo prekių (ypač kosmetikos, plaukų priežiūros, higienos reikmenų) gamintojų taikiniu. Jų dėka pralobo garso įrašų firmos, plito patefono plokštelės, magnetofoniniai įrašai, mėlynų džinsų mada, internacionalizmo idėjos. Plito įsitikinimas, kad kiekvienas gali daryti tai, kas jam patinka, todėl ėmė maišytis skirtingų socialinių klasių kultūra – kaip vaizdžiai įvardina britų istorikas Hobsbawm, „plebėjų jaunimui skirta mados rinka tapo nepriklausoma ir ėmė diktuoti patricijų rinkai“.


Reziumė

Autorius
salvete
Tipas
Rašinys
Dalykas
Sociologija
Kaina
€1.89
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Gru 6, 2015
Publikuotas
"Informacijos neturime"
Apimtis
3 psl.

Susiję darbai