Intelektualiosios mokymo sistemos
Ištrauka
Pokyčių švietime priežastys:
-
dirbtinis intelektas suteikia gilesnį supratimą, kaip perteikti žinias, ypač „kaip“ žinias: procedūrinį žinojimą;
- kognityvinis mokslas padeda geriau suprasti, kaip žmonės galvoja, sprendžia problemas ir mokosi;
Kokios technologijos padarė (daro) įtaką švietimui?
- internetas teikia neribotą informacijos šaltinį, prieinamą bet kurioje vietoje, bet kuriuo laiku.
Intelektualios mokymo sistemos (IMS) yra kompiuterinės ugdymo sistemos, kurios naudoja dirbtinio intelekto metodus našesniam tam tikros srities mokymuisi (matematikos, fizikos, chemijos, IT, meno ir kt.). Kognityvinė psichologija – pagrindinė mokymosi teorija. IMS pagrindinės tyrimo sritys yra žinių pateikimas ir organizacija žmogaus atmintyje, žmogiškųjų klaidų prigimtis.
-
Sistemomis siekiama imituoti žmogaus mokytojo elgesį ir pagalbą.
-
IMS veikdamos mokosi.
-
IMS analizuoja besimokančiojo veiksmus (sprendimo būdą, atsakymus, emocijas ir kt.), teikia individualizuotą mokymosi turinį ir grįžtamąjį ryšį.
-
Nėra žmogaus intervencijos.
Turinys
- Įvadas
- Kas yra intelektualioji mokymo sistema?
- Intelektualiosios mokymo sistemos
- Intelektualiosios mokymo sistemos architektūra
- Domeno modulis
- Besimokančiojo modulis
- Pedagoginis modulis
- Naudotojo sąsaja
- Dirbtinio intelekto metodai IMS
- Dirbtinio intelekto bruožai IMS
- IMS panaudojimas
- Panaudota literatūra
Reziumė
- Autorius
- inesa10
- Tipas
- Prezentacija
- Dalykas
- Informatika
- Kaina
- €1.15
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Vas 5, 2020
- Publikuotas
- 2018 m.
- Apimtis
- 37 skaidr.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų