Sėkminga komunikacija. Ką galima pritaikyti bendraujant su pacientais?

20 skaidr.

Ištrauka

Komunikacija – tai keitimasis informacija, naudojant kokią nors ženklų sistemą. Jai perduoti naudojami įvairūs būdai: kalba (žodinis bendravimas) ir mimika, gestai (nežodinis bendravimas).


Turinys

  • Skaidrėse kalbama apie pagrindinius nežodinio bendravimo elementus: pozą, prisilietimus, gestus, žvilgsnį, veido išraišką.

Reziumė

Autorius
evaaa
Tipas
Prezentacija
Dalykas
Psichologija
Kaina
€1.15
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Sau 17, 2019
Publikuotas
2017 m.
Apimtis
20 skaidr.

Susiję darbai

Seksualinės prievartos korekcijos galimybės

Psichologija Referatas kataleja
Seksualinė prievarta šaltiniuose apibūdinama kaip prievartos rūšis, kai vaikas (iki 18 metų) verčiamas tenkinti suaugusio žmogaus seksualinius poreikius. Pasaulio sveikatos organizacija (PSO) seksualinį...

Savigarbos konstrukto supratimas organizacijoje

Psichologija Kursinis darbas 2012 m. siekiantipazinti
Globalizacija, infomacinių technologijų raida, ekonominis vystymasis verčia keistis ir prisitaikyti. Vis tik, nuolatinėje tėkmėje, kaitoje žmogui dažnai kyla klausimai kas aš esu, kodėl...