Klausytojų dėmesio valdymas

20 skaidr.

Ištrauka

Viešai kalbėti gali išmokti visi. Be abejonės, vienas gali turėti daugiau talento dėliojant žodžius ir perteikiant mintis bei idėjas, kitas mažiau, tačiau nevisi yra pajėgūs išmokti dinamiškai valdyti auditoriją.


Turinys

  • Viešasis kalbėjimas
  • Auditorijos rūšys
  • Auditorija
  • Klausytojai
  • Ryšys su auditorija
  • Kūno kalba
  • Kalbėjimo stilius
  • Klausytojo supratimas
  • Patarimai
  • Naudota literatūra

Reziumė

Autorius
grigdanga
Tipas
Prezentacija
Dalykas
Komunikacija
Kaina
€1.15
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Kov 25, 2018
Publikuotas
2014 m.
Apimtis
20 skaidr.

Susiję darbai

Kalbėjimo viešai baimės valdymas

Komunikacija Referatas 2013 m. rasaaaaa
Viešas kalbėjimas – neatskiriama šiuolaikinio žmogaus gyvenimo dalis. Nuo pat mažų dienų susiduriame su viešu kalbėjimu pirmiausiai, tai šeimos rate, kai artimiesiems deklamuojame...

Komunikacija ir informacijos valdymas organizacijoje

Komunikacija Prezentacija ruciau
Komunikacija organizacijoje – tai dviejų ar daugiau žmonių pasikeitimo informacija, žiniomis, požiūriais, idėjomis, ketinimais procesas, vienijantis atskirų organizacijos grupių veiksmus siekiant bendro tikslo.

Elektroninių dokumentų valdymas: samprata, sistema, rengimas, valdymas

Komunikacija Referatas 2019 m. jilljamea
Temos aktualumas. Dokumentų vаldymas institucijoje – sudėtinė jos vаldymo dalis. Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme (Žin., 1999, Nr. 60-1945) reglаmentuojama: vidaus аdministrаvimo tikslas – užtikrinti, kad viešojo administravimo subjektas galėtų tinkаmai atlikti viešojo аdministrаvimo funkcijas. Viena iš vidaus аdministravimo sričių – dokumentų valdymаs.  Pаstаruosius dešimtmečius vis spartėjаnt informacinių...