Įmonės „Sarma“analizė
Ištrauka
Darbo tikslas – išanalizuoti įmonės „Sarma“ vidinę, išorinę ir šakinę aplinkas.
Įžanga
SARMA – vienas didžiausių ir mėgstamiausių kosmetikos ir parfumerijosparduotuvių tinklų Lietuvoje, įkurtas prieš 20 metų. Per šiuos metus dėl gausaus ir įvairaus asortimento, patenkinančio skirtingų klientų grupių poreikius, malonios ir draugiškos atmosferos, smagių ir naudingų akcijų bei renginių SARMA tapo daugybės moterų ir vyrų drauge. Patarimai, naujų produktų pristatymai, nepriekaištingas makiažas ir šypsenos – štai kuo SARMA džiugina savo klientus. SARMOJE kiekvienam patariama, kiekvienas atranda tai, kas labiausiai tinka ir patinka, kas leidžia puoselėti grožį ir labiau pasitikėti savimi. Irsvarbiausia – SARMA įkvepia keistis.
Reziumė
- Autorius
- dzastyna
- Tipas
- Prezentacija
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €1.15
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Lap 16, 2014
- Publikuotas
- "Informacijos neturime"
- Apimtis
- 23 skaidr.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų