Įmonės „Sarma“analizė

23 skaidr.

Ištrauka

Darbo tikslas – išanalizuoti įmonės „Sarma“ vidinę, išorinę ir šakinę aplinkas.

Įžanga

SARMA – vienas didžiausių ir mėgstamiausių kosmetikos ir parfumerijosparduotuvių tinklų Lietuvoje, įkurtas prieš 20 metų. Per šiuos metus dėl gausaus ir įvairaus asortimento, patenkinančio skirtingų klientų grupių poreikius, malonios ir draugiškos atmosferos, smagių ir naudingų akcijų bei renginių SARMA tapo daugybės moterų ir vyrų drauge. Patarimai, naujų produktų pristatymai, nepriekaištingas makiažas ir šypsenos – štai kuo SARMA džiugina savo klientus. SARMOJE kiekvienam patariama, kiekvienas atranda tai, kas labiausiai tinka ir patinka, kas leidžia puoselėti grožį ir labiau pasitikėti savimi. Irsvarbiausia – SARMA įkvepia keistis.


Reziumė

Autorius
dzastyna
Tipas
Prezentacija
Dalykas
Vadyba
Kaina
€1.15
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Lap 16, 2014
Publikuotas
"Informacijos neturime"
Apimtis
23 skaidr.

Susiję darbai

Įmonės „x“ teikiamų paslaugų analizė

Vadyba Kursinis darbas magnolija
Temos aktualumas. Transportas, svarbi ūkio šaka, apimanti krovinių ir keleivių gabenimą įvairiomis transporto priemonėmis. Transportui tenka svarbus vaidmuo kuriant materialines vertybes, racionaliai išdėstant...

Gamybinės įmonės vadovavimo ypatumų analizė

Vadyba Diplominis darbas 2016 m. laurad
Temos aktualumas: Šiuolaikinėje visuomenėje vis dar vyrauja didelis skirtumas tarp darbdavio ir darbuotojo. Dažnai vadovas ir darbuotojas vienas kito nesupranta, o tai verčia...

Įmonės "X" pardavimų didinimo analizė

Vadyba Kursinis darbas sandra30
Temos aktualumas. Įmonių, užsiimančių pramogų verslu, tikslas yra kuo pelningiau, mažesnėmis sąnaudomis parduoti prekes, plėsti rinką. Įmonė privalo nuolatos sekti rinkos pokyčius, ją...