Kosmetikos produktų konsultanto praktikos ataskaita
Ištrauka
Praktika rodo, jog neretai kosmetikos parduotuvėse klientų konsultacijos vyksta vangiai arba metodiškai netaisyklingai. Dažnai nera nustatomas aiškus kliento kreipimosi tikslas, parenkamos priemonės neatitinka odos poreikių, vykdomos konsultacijos nėra profesionalios bei išsamios. Viena šio reiškinio priežasčių yra darbuotojų neprofesionalumas ir odos anatomijos, fiziologijos bei kosmetikos veikliųjų medžiagų neišmanymas. Remiantis šiais pastebėjimais, gautais lankantis bei dirbant kosmetikos prekių parduotuvėse, mano šios konsultacinės praktikos tikslas – pritaikyti praktikoje specialybės teorines žinias.
Uždaviniai:
- Sudaryti nuoseklią klientų konsultacijos schemą.
- Ištirti dažniausiai pasitaikančių klientų problemas bei jų priežastis.
- Ugdyti kūrybinį ir kritinį mąstymą bei profesionalumą.
Klientų konsultacinę praktiką atlikau UAB „Jordanijos prekyba“ kosmetikos pardavimo vietoje. Tai yra nedidelė salelė, kurioje parduodama higieninė kosmetika bei kvepalai. Buvau atsakinga už klientų konsultavimą, tinkamų priemonių parinkimą.
Analizei pasirinkau probleminei odai skirtą kosmetiką, nagrinėjant veikliąsias medžiagas naudojausi moksliniais straipsniais.
Konsultacijų neturėjau daug. Dalis klientų ateidavo konkrečios kartojamos priemonės, kiti nebuvo nusiteikę ilgam pokalbiui. Visos praktikos metu konsultavau vieną vyrą, kuris dairėsi odos priežiūros priemonių sau.
Iš viso praktikos metu atlikau 23 pilnas klientų konsultacijas.
Turinys
- ĮVADAS3
- PRAKTIKOS VIETOS APRAŠYMAS4
- KOSMETIKOS PRODUKTŲ ANALIZĖ5
- ATLIKTŲ KONSULTACIJŲ ANALIZĖ7
- IŠVADOS19
- PRIEDAI20
Reziumė
- Autorius
- saulions
- Tipas
- Praktikos ataskaita
- Dalykas
- Medicina
- Kaina
- €2.90
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bir 14, 2020
- Publikuotas
- 2020 m.
- Apimtis
- 22 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų