MAP ir MAF jutiklio prijungimas ir matavimas

5 psl. / 543 žod.

Ištrauka

Darbo eiga:




  1. Schemos: prijungėme maitinimo įtampą. „+5V“ gnybta prijungėme prie KL-81001 „+5V“ gnybto. „MAP“ gnybtą prijungėme prie KL81001 „MAP“ gnybto. „įžeminimo„ gnybtą prijungėme prie KL-81001 „GND“ gnybto. Pasukome raktelį ir po to su testeriu patikrinome ar ateina +5V įtampa į modulį testerį nustatę į nuolatinės srovės padėtį ir prijungę prie įžeminimo ir +5V gnybto  Prie jutiklio vakuuminio vamzdžio prijungėme vakuuminę pompa. Prie MAP ir „įžeminimo“gnybtų prijungėme testerį, kurį nustatėme į nuolatinės įtampos matavimo režimą.. Keisdami vakuuminės pompos rodmenis nuo 0”Hg iki 20”Hg, kas 5”Hg stebėjome testerio parodymus, MAP slėgio ir IPW laiko parodymus KL-81001 LCD ekrane. Duomenis surašėme į lentelę.


Reziumė

Autorius
taliuss1
Tipas
Laboratorinis darbas
Dalykas
Inžinerija
Kaina
€1.93
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Gru 12, 2019
Publikuotas
"Informacijos neturime"
Apimtis
5 psl.

Susiję darbai

Įrenginių remonto technologijos

Inžinerija Referatas julius
Laikui bėgant idealus produktas ima senti, praranda prekinę išvaizdą, genda. Pasaulyje tikriausiai dar nėra išrasto amžino daikto, kuris negestų, nelūžtų. Remontas padeda išspręsti...

Bendras traukos riedmenų įrengimas

Inžinerija Referatas 2015 m. radikas
Reikalavimai dyzelinio variklio įpurškimo sistemoms nuolat didėja. Didesni slėgiai, greitesnis valdymas ir lankstus įpurškimo charakteristikos pritaikymas variklio darbo rėžimui daro dyzelinį variklį taupų,...

VAF ir MAT jutiklio prijungimas ir matavimas

Inžinerija Laboratorinis darbas 2017 m. taliuss1
Darbo tikslas: išsiaiškinti oro srauto jutiklių veikimo principus ir išduodamus signalus, bei signalų priklausomybę nuo oro srauto (kiekio).   Darbo eiga: Pamatavome VAF...