Transmisijos ir važiuoklės sistemų informacijos paieška duomenų bazėse

15 psl. / 1625 žod.

Ištrauka

Šiam praktiniam darbui atlikti pasirinkau automobilį AUDI A4 B8, leidimo metai nuo 2008 2.0 105KW TDI

Užduočiai atlikti naudojausi ESI Tronic duomenų bazę, kurioje reikėjo surasti automobilio transmisijos kontrolę, pavarų dėžę, ESP sistemos valdymą. Aprašyti schemas, galimus klaidų kodus, veikimo principus bei sandarą. Pirmiausiai buvo ieškoma automobilio transmisijos kontrolės sistema.

Transmisija

Transmisija yra mechanizmas, kuris variklio sukimo jėga atiduoda į ratus. Pagrindiniai jos komponentai yra sankaba, laipsninis perdavimu mechanizmas, arba greičiu dėžė, kardanas, diferencialas, pusašiai. Transmisija galima butu skirti į dvi rūšis: automatinę ir rankinę(paprasta). Automobilio sankaba leidžia atjungti variklį nuo transmisijos įjungiant ir perjungiant pavaras, taip pat leidžia sklandžiai pajudėti iš vietos. Variklio alkūninio veleno sukimo momentas yra perduodamas į pavarų dėžę, o iš jo į automobilio ratus. pavarų dėžė leidžia ilgam laikui atjungti dirbantį variklį nuo transmisijos, keisti sukamąjį momentą, perduodamą ratams, ir judėti atbuline eiga. 

Norint rasti reikalingą informaciją apie transmisijos kontrolę atliekami žingsniai, kur reikia ieškoti:

Pirmiausiai einama į skiltį Trouble shooting → Transmission control spaudžiame pasirodžiusį 0AW Multitronic UDS → SIS/CAS skiltyje spaudžiama SIS system description.

Atsirandame tokiame lange, kuriame pateiktas sąrašas, pagal kurį galime pasirinkti dominančią skiltį ir ieškoti informacijos. Apie šio pasirinkto automobilio transmisiją, ESI Tronic programinėje įrangoje nėra plačiai aprašoma.

1 pav. Pateikiamas sąrašas pasirinkimų apie sistemą

Paspaudžiame pirmąjį pasirinkimą sąraše System identification. Šioje skiltyje aprašomas automatinės transmisijos valdymo bloko jungties tipas, bei kita bendra informacija.

Iliustracijoje pateiktoje žemiau pateikiami būdai kaip galima identifikuoti pavarų dėžę. Komponentas A3.8 yra automatinės transmisijos valdymo blokas kuris prijungiamas 16 išvadų jungtimi. Vladymo bloko žymėjimas turi atitikti transmisijos standartą automobilyje, jis turi būti 0AW


Turinys

  • Turinio nėra
  • 3 pav. Papildoma informacija
  • Toliau rašoma, jei komunikacija automobilyje yra galima ir jei identifikavimas išvedė duomenis į ekraną, vadinasi sistemos gali būti identifikuotos su bet kuriuo diagnostikos pretaisu. Atliekamų transmisijos testų apimtis yra sumažinama jei identifikacinis numeris nesutampa diagnostiniame prietaise esančiu automobilio numeriu. Tokiu atveju reikia naudoti ESI bilietą. Tikslūs automobilio duomenys yra reikalingi, kad transport priemonė būtų lengvai identifikuojama ir duomenys susiję su diagnostika būtų išvedami į prietaiso ekraną.
  • Grįžus į sąraša pasirenkame skiltį Final Inspection, joje patikrinama paskutinė automobilio techninė būklė, įvertinamas jos dabartinis stovis ar neturi jokių gedimų, bei kaip saugiai naudoti techninę įrangą. Atkreipiamas ypatingas dėmėsys į darbo eigą

Reziumė

Autorius
lioon
Tipas
Laboratorinis darbas
Dalykas
Elektronika
Kaina
€1.93
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Kov 14, 2019
Publikuotas
2017 m.
Apimtis
15 psl.

Susiję darbai

Pasyvaus saugumo sistemos

Elektronika Referatas 2017 m. jestremskij
Šiuolaikinis automobilis, tai mašina, kuri kelia didelę grėsmę. Atkreipdami dėmesį į automobilio svarba šiuolaikinėje visuomenėje bei jo pavojų aplinkiniams, gamintojai stengiasi aprūpinti jį...