Prekės pozicionavimo ypatumų analizė
Ištrauka
Šiuo metu rinka yra perpildyta begalybe prekių ir paslaugų ir , nepaisant to, kiekvieną dieną atsiranda vis naujų firmų, pasiruošusių atrasti savo vietą „po saule“. Rinka labai plečiasi, kinta ir firmoms darosi vis sunkiau būti pastebimomis vartotojams. Tam tikros įmonės gera produkcija vartotojams yra dar viena pati geriausia prekė kaip ir dar šimtai kitų geriausių prekių. To priežastis - informacijos perteklius: žmonės tiesiog nebesugeba jos priimti, apdoroti ir suprasti. Tai padaryti padeda pozicionavimas - organizuota sistema vietai žmogaus sąmonėje atrasti. Ji remiasi nuostata, kad informacijos perdavimas gali įvykti tik tinkamu laiku ir tinkamomis aplinkybėmis. Taigi pozicionavimas – tai strategija, kuri padeda sukurti pelningą poziciją potencialaus pirkėjo mintyse. Apjungiant keturis rinkodarinius elementus ( produktą, kainą, vietą, reklamą) yra bandomas sukurti tam tikras prekės įvaizdis, kuris būtų ypač patrauklus tam tikram segmentui. Būtent segmentui, nes ta pati prekė niekada nebus vienodai patraukli įvairioms žmonių grupėms.
Turinys
- ĮVADAS4
- 1. POZICIONAVIMO SAMPRATA6
- 1.1 Pozicionavimo sąvoka6
- 1.2 Pozicionavimo raida6
- 1.3 Komunikacijos proceso ir pozicionavimo sąryšis7
- 1.4 Pozicionavimo strategijos8
- 2. ĮMONĖS BENDROSIOS STRATEGIJOS IR POZICIONAVIMO SĄRYŠIS11
- 2.1 Pozicionavimo sąryšis su organizacijos stratreginiu planavimu11
- 2.2 Vizijos ir misijos įtaka pozicionavimui13
- 2.3 SWOT analizės įtaka pozicionavimui16
- IŠVADOS19
- LITERATŪROS SĄRAŠAS20
Reziumė
- Autorius
- bigis
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Rinkodara
- Kaina
- €7.32
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bal 25, 2012
- Publikuotas
- 2009 m.
- Apimtis
- 21 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų