Frančizės įmonės , jų vieta šiuolaikiniame verslo pasaulyje

30 psl. / 5088 žod.

Ištrauka

Verslo literatūroje galima rasti daug įvairių žodžio „verslumas“ apibrėžimų. Vienas iš jų, teigia, kad verslumas yra verslininko gebėjimas pasinaudoti palankiomis galimybėmis, nepriklausomai nuo to, ar einamuoju momentu yra prieinamų išteklių šiomis galimybėmis pasinaudoti. Toks požiūris reiškia, kad pagrindine verslininko užduotimi turėtų tapti palankių galimybių (o ne išteklių) paieška. Šis modelis gali būti pritaikomas įvairioms verslo sudėtinėms dalims, įskaitant ir verslo plėtros strategiją.
Dažnai šiuolaikiniai verslininkai pamiršta, kad verslo plėtros strategija nėra žaidimas, kuriame kažkieno verslas laimi arba pralaimi. Verslininkams labai svarbu suprasti, kad verslo plėtrą sudaro ne tik kova su konkurentais. Šiuolaikinėje verslo visuomenėje gali naiviai skambėti mintis, kad kiekvieno verslo paskirtis – kurti finansinę naudą ne tik suinteresuotoms šalims, bet ir apskritai visuomenei. Taigi, ieškodamas palankių galimybių, verslas kartu ieško būdų, kaip geriau patenkinti vartotojų (o tai reiškia – ir dalies visuomenės) poreikius. Vos atsiradus kokiam nors poreikiui kas nors būtinai pasiūlys ir sprendimą. Žmonės keliauja, stebi televizijos reklamas, nori prekių tik tų firmų, kuriomis gali pasitikėti, nepaisydami to, kurioje pasaulio vietoje tuo metu jos būtų. Kai gerų prekių poreikis toks didelis, kad gamintojas ar paslaugų teikėjas nespėja jų pagaminti tiek, kiek pageidauja vartotojai, tuomet ieškoma būdų, kaip patenkinti rinkos poreikius. Esant tokioms sąlygoms atsirado franšizė.
Temos aktualumas. Ši tema yra aktuali, nes franšizės būdu veikiančios įmonės tampa populiarios ne tik užsienyje, bet ir Lietuvoje.
Šio darbo tikslas – pateikti franšizės teorinius aspektus: sampratą, raidą, jos privalumus ir trūkumus ir trumpai išanalizuoti franšizės būdu veikiančių įmonių veiklą Lietuvoje.
Darbo rezultatai. Teorinėje dalyje išanalizuoti franšizės teoriniai aspektai. Praktinėje darbo dalyje apibūdintas franšizės būdu veikiantis maitinimo tinklas „Čilija.


Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1 LITERATŪROS APŽVALGA4
  • 2 FRANŠIZĖS SAMPRATA IR RAIDA5
  • 3 FRANŠIZĖS RŪŠYS8
  • 4 FRANŠIZĖS SISTEMOS VEIKIMAS9
  • 5 FRANŠIZAVIMO FORMOS, TAIKYMO SRITYS10
  • 5.1 Franšizės formos10
  • 5.2 Tarptautinis franšizės strūkturizavimas11
  • 5.3 Franšizės taikymo sritis15
  • 6 FRANŠIZĖS SUDEDAMOSIOS DALYS15
  • 6.1 Franšizės sutartis15
  • 6.2 Franšizės mokesčiai17
  • 6.3 Metodikos18
  • 7 FRANŠIZĖS PRIVALUMAI IR TRUKŪMAI18
  • 7.1 Franšizės turėjimo privalumai:19
  • 7.2 Franšizės turėjimo minusai :19
  • 8 FRANŠIZĖS VAIDMUO EKONOMIKOJE19
  • 8.1 Makroekonominės tendencijos20
  • 8.2 Plėtra oligopolinėje rinkoje20
  • 9 FRANŠIZĖS VERSLO MODELIS21
  • 10 POPULIARIAUSIOS FRANŠIZĖS PASAULYJE22
  • 11 FRANŠIZĖS PAPLITIMAS LIETUVOJE22
  • 11.1 Lietuvos įmonių franšizės užsienyje23
  • 11.2 Franšizės perspektyvos ateityje25
  • 12 IŠVADOS27
  • 13 LITERATŪRA29

Reziumė

Autorius
aliciuke
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Kov 24, 2013
Publikuotas
2010 m.
Apimtis
30 psl.

Susiję darbai

Smulkaus ir vidutinio verslo įmonės formavimas

Vadyba Referatas 2015 m. rramuneaa
Smulkus ir vidutinis verslas – vienas svarbiausių ekonomikos augimo veiksnių, todėl yra svarbus Lietuvos ūkio raidai ir socialiniam stabilumui. Mažos ir vidutinės įmonės...

Japonijos kultūriniai ypatumai versle

Vadyba Prezentacija renata...123
—Uždaviniai: —Išnagrinėti  Japonijos kultūrinę specifiką —Išnagrinėti bendrąjį etiketą verslo susitikimuose —Pateikti pagrindinius verslo ypatumus   —Darbo metodai: Straipsnių, mokslinės literatūros, internetinių tinklalapių analizavimas....