„Žemaitijos pieno“ vertinimas ir vertės apskaičiavimas
Ištrauka
Aktualumas. Verslo vertinimas gali būti atliekamas dėl daugelio priežasčių, pavyzdžiui siekiantsujungti verslus, parduoti, plečiant veiklą ar vykstant įvairiems pasikeitimams organizacijos viduje.Vertinimo procesas priklauso užsakovo norų, poreikių bei vertinimo tikslų. Žinoti verslo vertęlabiausiai aktualu yra savininkams, kadangi vienas iš pagrindinių verslo valdymo tikslų yra įmonėsvertės maksimizavimas. Įmonės vertės nustatymas parodo ar įmonės vadovų priimami sprendimaiyra tinkami ir efektyvūs, bei parodo kaip įmonei sekasi vykdyti savo veiklą.Vertinimas gali padėti akcininkams bei vadovams įvertinti esamą situaciją ir priimti sprendimą, kurispadėtų ją pakeisti. Obejktyviai atliktas vertinima staip pat gali parodyti vertės augimo potencialą.Netikslus vertinimas gali paskatinti vadovus priimti netinkamus sprendimus ir taip pakenkti veiklosrezultatui, todėl vertinimą reikia atlikti itin tiksliai.Darbo tikslas. Išanalizavus įmonės konkurencingumą rinkoje, nustatyti įmonės vertę pasirinktaismetodais ir palyginti gautas verčių reikšmes tarpusavyje.Uždaviniai:1. Pristatyti AB ,,Žemaitijos pienas” įmonę, jos konkurentus ir įvertinti analizuojamos įmonėskonkurencingumą.2. Nustatyti AB „Žemaitijos pienas” įmonės vertę pasirinktais dviem vertės nustatymo metodais iratlikti lyginamąją analizę tarp metodų.3. Atlikti AB “Žemaitijos pienas” vertybių ir kultūros vertinimą.Naudojama metodika. Analizuojamos įmonės vertės vertinimas atliktas diskontuotų pinigų srautų(DCF) metodu ir ekonominio pridėtinės vertės (EVA) metodu.
Turinys
- Įvadas 41. AB ,,Žemaitijos pienas” charakteristika ir konkurencinis pranašumas 51.1. Įmonės charakteristika 51.2. Įmonės konkurencinis pranašumas rinkoje 51.3. Rinkos patrauklumas 61.4. Analizuojamos įmonės konkurencingumas 92. Verslo vertės nustatymas 132.1. Įmonės vertės nustatymas diskontuotų pinigų srautų metodu 142.2. Įmonės vertė ekonominio pridėtinės vertės metodu 173. Įmonės organizacinė kultūra 193.1. Įmonės kultūros ir vertybių vertinimas 193.2. Įmonės santykių vertinimas su suinteresuotomis šalimis 20Išvados 23Literatūros šaltiniai24
Literatūros sąrašas
1. AB ,,Žemaitijos pienas“ 2020 metų socialinės atsakomybės ataskaita. Prieiga per internetą:
https://ml-eu.globenewswire.com/Resource/Download/d3190b5e-b53f-4457-9955-
dbf0533701b7
2. AB „Žemaitijos pienas“ finansinės ataskaitos 2020 m. Prieiga per ineternetą:
https://www.nasdaqbaltic.com/market/upload/reports/zmp/2020_ar_lt_eur_con_ias.pdf
3. AB „Žemaitijos pienas“ finansinės ataskaitos 2020 m. Prieiga per ineternetą:
https://www.nasdaqbaltic.com/market/upload/reports/zmp/2019_ar_lt_eur_con_ias.pdf
4. AB „Žemaitijos pienas“ tinklalapis. Prieiga per internetą: https://www.zpienas.lt/lt
5. AB „Žemaitijos pienas“. Vikipedija. Prieiga per internetą:
https://lt.wikipedia.org/wiki/%C5%BDemaitijos_pienas
6. Beta koeficientas. A. Damodaran (2021). Prieiga per internetą:
https://pages.stern.nyu.edu/~adamodar/New_Home_Page/datafile/Betas.html
7. World government bonds. Prieiga per internetą:
http://www.worldgovernmentbonds.com/bond-historical-data/lithuania/10-years/
Reziumė
- Autorius
- gabrijelee
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Apskaita
- Kaina
- €8.04
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Geg 15, 2022
- Publikuotas
- 2021 m.
- Apimtis
- 24 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų