"X" baro žinomumo didinimas
Ištrauka
Įmonės žinomumas yra potencialaus pirkėjo gebėjimas atpažinti ar prisiminti įmonės pavadinimą arba prekės ženklą. Taip įmonė gali išsiskirti iš konkuruojančių įmonių visumos, todėl įmonės žinomumas – geriausias įmonės ilgalaikės sėkmės garantas.
Temos aktualumas. Šiuolaikinės verslo organizacijos susiduria su dinamiškais ir neišvengiamais ekonominės aplinkos pokyčiais. Įmonės konkuruoja dėl egzistuojančių rinkos dalių išlaikymo ir naujų užkariavimo. Tema yra aktuali, nes didele dalimi šioje kovoje laimi tos įmonės, kurių žinomumas rinkoje yra didesnis. Dėl to didėja rinkodaros komunikacijos reikšmė - potencialus vartotojas gali nutarti pirkti paslaugą tik tada, kai jis turi pakankanti žinių apie ją.
Tačiau padidinti įmonės žinomumą nėra paprasta. J. Eriksson ir A. Hjalmsson (2000) teigimu, nuo XX a. 8–9 dešimtmečio pradėjo sparčiai augti tradicinių masinės komunikacijos priemonių kaina ir sumažėjo efektyvumas. Didėjant reklamos sąlygotam triukšmui komunikacijos priemonėse, pasidarė sunkiau pasiekti tikslines grupes per spaudą, televiziją, radiją, o pastaraisiais metais ir internetu.
Įmonės ar prekės ženklo žinomumo reikšmę akcentuoja daug autorių. R. Clifton ir kt. (2011) teigia, kad egzistuoja bendra tendencija, sąlygoms esant lygioms, pasirinkti tai, ką mes geriausiai žinome, pripažįstame. J. Pupkevičienė (2006) remdamasi atliktais tyrimais nurodo, kad pirkėjai už prekę su žinomu ženklu yra pasirengę sumokėti daugiau pinigų, nei sumokėtų už bevardę, tačiau visiškai tokią pačią prekę. Anot T. Gustafson ir B Chabot (2007), kuo didesnis bus prekės ženklo žinomumas, tuo labiau tikėtina, kad vartotojai taps tos įmonės klientais. A. Saviko (2001) teigimu, prekės ženklo žinomumas yra turtas, kurį verta išsaugoti. Tuo tarpu R. Urbanskienė ir R. Vaitkienė (2006) nurodo, kad prekės ženklo žinomumo kūrimas ir didinimas - vienas iš svarbiausių rinkodaros sprendimų.
Todėl įmonės turi taupiai, patogiai ir efektyviai informuoti rinką apie save, stiprinti savo įvaizdį ir prekės ženklą ir taip didinti įmonės žinomumą rinkoje. N. Navicko ir A. Malakauskaitės (2006) teigimu, įvairūs moksliniai tyrimai rodo, kad įmonės ar prekės ženklo žinomumą didina rėmimo veiksmai. Pvz., VISA prekės ženklo žinomumas per 1988–1996 m. laikotarpį išaugo apie 23 proc. Šio teigiamo pokyčio priežastis - Olimpinių žaidynių rėmimas.
Problema: mažas „Lounge” baro žinomumas.
Darbo objektas: „Lounge” baro žinomumas.
Darbo tikslas: parengti „Lounge” baro žinomumo didinimo planą.
Darbo uždaviniai:
- Išanalizuoti mokslinę literatūra įmonės žinomumo didinimo klausimais;
- Ištirti „Lounge” baro žinomumą rinkoje;
- Pateikti pasiūlymus „Lounge” baro žinomumo didinimui.
Darbo tyrimo metodai:
- Mokslinės literatūros teorinė analizė;
- Anketinė apklausa;
- „Lounge” baro duomenų analizė.
Darbo struktūra: darbą sudaro įvadas, 3 dalys, išvados, 30 pozicijų literatūros sąrašas. Darbo apimtis be priedų - 54 puslapiai.
Įgytos profesinės kompetencijos:
- Įvertinti bendruosius ir specialiuosius reikalavimus reklamai;
- Rinkti, sisteminti, analizuoti ir vertinti prekės (paslaugos) rinkos tyrimo duomenis;
- Analizuoti reklamos verslo aplinką;
- Numatyti prekės (paslaugos) reklamos strategiją ir taktiką;
- Numatyti prekės (paslaugos) reklamos išteklius ir biudžetą;
- Parengti prekės (paslaugos) reklamos ir reklamos kampanijos planą;
- Vertinti reklamos veiksmingumą ir komercinę riziką;
- Prognozuoti reklamos perspektyvą.
Turinys
- ĮVADAS5
- 1. PREKĖS ŽENKLO ŽINOMUMO DIDINIMAS TEORINIU ASPEKTU7
- 1.1. Prekės ženklo žinomumas7
- 1.2. Maitinimo įmonių paslaugos ir įvaizdis10
- 1.3. Rėmimo kompleksas, kaip įmonės žinomumo didinimo priemonė14
- 1.3.1. Reklama15
- 1.3.2. Pardavimo skatinimas18
- 1.3.3. Ryšiai su visuomene ir rėmimo renginiai20
- 1.3.4. Asmeninis pardavimas21
- 1.4. Rėmimo ir komunikavimo veiksmų planavimas23
- 2. „LOUNGE” BARO ŽINOMUMO TYRIMAS27
- 2.1. „Lounge” baro charakteristika27
- 2.2. Tyrimo metodika ir organizavimas29
- 2.3. „Lounge” baro žinomumo analizė32
- 3. „LOUNGE” BARO ŽINOMUMO DIDINIMO PLANAS46
- IŠVADOS IR SIŪLYMAI51
- LITERATŪRA53
- PRIEDAI55
- 1 priedas. Anketa56
- 2 priedas. Apklausos rezultatai60
Reziumė
- Autorius
- guoba
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €11.16
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Gru 19, 2019
- Publikuotas
- 2012 m.
- Apimtis
- 63 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų