Pelningumas ir jo didinimas UAB "X"
Ištrauka
Ekonominis sunkmetis verčia siekti, kad kiekvienas įmonės ūkinis ir finansinis veiksmas būtų efektyvus. Tai, savo ruožtu, reikalauja gana įvairių, o neretai ir sudėtingų žinių apie įvairių ūkinių ir finansinių sandorių ir įsigyjamo materialaus ar finansinio turto, efektyvumą.
Finansinės analizės metu yra apskaičiuojami įvairūs absoliutūs ir santykiniai rodikliai, kurių pagrindu yra sprendžiama apie įmonės pelningumą, likvidumą, mokumą, apyvartumą ir pan.
Nė viena finansinė analizė neapsieina be finansinių koeficientų arba santykinių rodiklių panaudojimo. Tai grindžiama tuo, kad koeficientai parodo santykį tarp tam tikrų dydžių, ko negali parodyti absoliutūs rodikliai.
Rinkos ekonomikos sąlygomis tiek praktikai, tiek mokslininkai ypatingą dėmesį skiria pelningumo rodiklių analizei, nes šie geriau parodo ūkio subjekto veiklos efektyvumą nei absoliuti jo pelno suma. Net ir pelningam ūkio subjektui reikia nuolat analizuoti pelningumo rodiklius bei šio reiškinio dėsningumus, kiekybiškai įvertinant svarbiausius veiksnius.
Darbo temos naujumas ir aktualumas. Pelningumo rodiklių analizė šiuo metu yra aktuali dėl pastaruosius metus besitęsiančios ekonominės krizės Lietuvoje. Stipriai sumažėjusi gyvetojų perkamoji galia, augantys mokesčiai ir kiti neigiami ekonominės-socialinės aplinkos veiksniai, verčia įmones optimaliai sumažinti įmonės sąnaudas ir kiek galima daugiau padidinti pelningumo rodiklius. Tik taip galima išlaikyti pelningą įmonės veiklą.
Problema. Kaip padidinti padidinti UAB „Alantas“ pelningumą?
Šio darbo objektas: UAB „Alantas“ pelningumas. Pelningumui kaip bene dažniausiai versle, o ypač finansinėje veikloje naudojamai efektyvumo matavimo priemonei tenka ypatingai daug dėmesio.
Siekiant išspręsti šią problemą yra identifikuojamas darbo tikslas – išanalizuoti UAB „Alantas“ pelningumą bei jo didinimo galimybes.
Tikslui pasiekti, keliami uždaviniai:
- Išanalizuoti pelningumo ir jo didinimo veiksnius teoriniu aspektu;
- Išanalizuoti UAB „Alantas“ pelningumo rodiklius;
- Išsiaiškinti UAB „Alantas“ veiklos trūkumus, lemiančius pelningumo mažėjimą;
- Nustatyti UAB „Alantas“ pelningumo didinimo galimybes.
Tyrimo metodai:
- Mokslinės literatūros analizė. Išanaliuzota įvairių autorių literatūra pelningumo didinimo tematika;
- Duomenų analizė. Išanalizuotos UAB „Alantas” finansinės atsaskaitos už 2008-2009 m.;
- Empirinis tyrimas. Interviu su UAB „Alantas” marketingo generaliniu direktoriumi. vadybininku;
- Lyginamoji analizė. Palyginti UAB „Alantas” 2008-2009 m. pelningumo rodikliai tarpusavyje bei su kitų įmonių vidutiniais pelningumo rodikliais.
Baigiamasis darbas didžiausią praktinę vertę suteikia nagrinėjamai įmonei, nes bus išanalizuota paskutinių metų pelningumo rodikliai bei pateikti pasiūlymai, kaip juos gerinti. Tačiau darbas turi praktinę vertę ir bet kuriai kitai panašiai įmonei dėl jame pritaikytų įvairių teorinių metodų, atliktos analizės bei teikiamų rekomendacijų. Darbe atliekamus metodus galima taikyti bet kurios kitos įmonės pelningumo didinimo galimybių paieškai.
Darbo struktūra ir apimtis. Darbą sudarytas iš 23 literatūros šaltinių. Darbo apimtis be priedų - 52 puslapiai.
Reziumė
- Autorius
- guoba
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €11.16
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Gru 19, 2019
- Publikuotas
- 2010 m.
- Apimtis
- 60 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų