Medvilnės tekstilės darnios vertės grandinės kūrimas

33 psl. / 6062 žod.

Ištrauka

Vis didėjanti pasaulinė problema yra tekstilės pramonėje, kurioje susidaro gausus kiekis atliekų. Problema palengva išsivystė vis sparčiau intensyvėjant mados industrijai, todėl šiuo metu skaičiuojama, kad vidutinis vieno drabužio gyvavimo ciklas yra mažiau nei 3 metai. Pasak USAgain, statistinis amerikietis per metus sugeneruoja apie 40 kg tekstilės atliekų. Jungtinėse Amerikos Valstijose yra perdirbama 75% tekstilės atliekų, tačiau tik 15% tekstilės atliekų yra perdirbama po vartotojų, todėl dėl susidarančių didelių šių atliekų kiekio lieka kaltas vartotojas.

Sprendžiant šią problemą vertėtų išsiaiškinti ar sugeneruojamos tekstilės atliekos yra tikrai vien vartotojų problema, ar tai problema atsirandanti iš visos tekstilės pramonės vertės grandinės. Analizei pasirenkama vieno iš augalinės tekstilės pluošto – ekologiškos medvilnės vertės grandinė. Šios grandinės dalyviai yra: augintojas, audinio gamintojas, siuvėjas, pardavėjas – mažmenininkas ir pats pirkėjas. 

Darbo tikslas – sumodeliuoti ekologiškos medvilnės vertės grandinę, remiantis kiekvieno iš vertės grandinės dalyvio perspektyvos ir pateikti vertės grandinės darnumo perspektyvas.

Darbo uždaviniai:

  1. Išanalizuoti esamus ekologiškos medvilnės vertės grandinės dalyvius, remiantis konkrečiais pavyzdžiais;
  2. Įvertinti ryšius tarp kiekvieno vertės grandinės dalyvio;
  3. Kiekvienam iš vertės grandinės dalyvių sudaryti verslo drobę;
  4. Remiantis "value mapping" metodu išanalizuoti kiekvieno dalyvio vertės indelį į modeliuojamą vertės grandinę;
  5. Remiantis darnios vertės grandinės modeliavimo principais pritaikyti pasirinktus archetipus kuriamai ekologiškos medvilnės vertės grandinei.

Turinys

  • TURINYS
  • ĮVADAS3
  • 1. AUGINTOJAS4
  • 1.1 Cambridge Value Mapping Tool – iš augintojo pusės5
  • 2. AUDINIO GAMINTOJAS6
  • 2.1 Cambridge Value Mapping Tool – iš gamintojo pusės8
  • 3. SIUVĖJAS12
  • 3.1 Cambridge Value Mapping Tool – iš siuvėjo pusės13
  • 4. PARDAVĖJAS - MAŽMENININKAS16
  • 4.1 Cambridge Value Mapping Tool – iš pardavėjo/mažmenininko pusės.18
  • 5. PIRKĖJAS20
  • 6. DARNIOS VERTĖS GRANDINĖS MODELIAVIMAS22

Reziumė

Autorius
inguzine
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Inžinerija
Kaina
€7.80
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Lap 20, 2018
Publikuotas
2017 m.
Apimtis
33 psl.

Susiję darbai

Techninė tekstilė. Techninė medžiaga. VISIL

Inžinerija Prezentacija 2014 m. rimac
VISIL - celiuliozės pluoštas gaunamas modifikuojant viskozinio pluošto gamybą. Savybės panašios į metaaramidus, tik du kartus silpnesnis. Turi ypatingos sąvybės -NESILYDO, O DEGDAMAS...