Marketingo strategija organizacijoje „X“

22 psl. / 5610 žod.

Ištrauka

Marketingo strategija yra glaudžiai susijusi su visa verslo strategija. Ji papildydama verslo tikslus ir uždavinius, atskleidžia naujas plėtos galimybes ir suteikia išskirtinumą įmonės marketingo spendimams. Marketingo strategija yra pardavimų, produkto vadybos, viešųjų ryšių, žinomumo didinimo ir prekės ženklo vadybos centrinė ašis.

Šiame kursiniame darbe bus aptariama UAB „Šokiai“ marketingo strategija.

UAB „Šokiai“ orientuojasi į dvi pagrindines potencialių vartotojų grupes: jaunimas 20-35 metų amžiaus gyventojai, ir vyresniuosius 36-60 metų amžiaus gyventojus. Tai dažniausiai vidutinio ir aukštesnio pragyvenimo lygio žmonės, kuriems paslaugos bus santykinai nebrangios ir kuriems svarbu taisyklingai išmokti šokti ar gerai praleisti laiką. Vilniaus miesto gyventojams (vienam namų ūkio nariui) priklauso didžiausios pajamos Lietuvoje, tad šokių mokymo paslaugų lyginamasis svoris jiems yra mažiausias.

Kadangi UAB „Šokiai“ pagrindiniai klientai yra fiziniai asmenys, marketingo strategija bus nukreipta į juos.

Pagrindinis marketingo strategijos tikslas yra tapti pagrindiniu pramoginių šokių mokymo paslaugų teikėju Vilniaus miesto rinkoje. Įmonės tikslai pirmiesiems metams būtų: įsitvirtinti Vilniaus miesto rinkoje, užmegzti ilgalaikius patikimus ryšius su klientais, užtikrinti pastovias darbo vietas darbuotojams, aktyviai didinti klientų skaičių.

Darbo tikslas: sukurti įmonei marketingo strategiją, aukščiau minėtiems tikslams įgyvendinti.

Uždaviniai: įmonės, kuriai rengiama marketingo strategija aprašymas, problemų apibūdinimas, kurios yra rengiama marketingo strategija, strategijos įgyvendinimo aplinkybės.


Turinys

  • 1. ĮVADAS
  • 2. PROBLEMINĖ DALIS
  • 3. TEORINĖ METODINĖ DALIS
  • 4. TYRIMŲ (ANALITINĖ) DALIS
  • 5. PROJEKTINĖ DALIS
  • 6. IŠVADOS
  • 7. LITERATŪROS SĄRAŠAS

Reziumė

Autorius
smileee
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€7.56
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Kov 24, 2016
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
22 psl.

Susiję darbai

Marketingo strategijos parengimas UAB "X"

Rinkodara Referatas 2011 m. astarol
Darbo objektas: įmonė UAB „Kintvilė“, kuri prekiauja moteriškais drabužiais Darbo tikslas: atlikus UAB „Kintvilė“ perspektyvų tyrimą parengti marketingo strategiją. Darbo uždaviniai: 1. Išanalizuoti...

Marketingo strategijų ypatumai

Rinkodara Referatas 2011 m. daiva_pirmūnė
Formuojantis rinkos ekonomikai Lietuvoje, labai svarbu plėtoti verslą ir ieškoti rinkos jo gaminiams ir paslaugoms. Vartotojų poreikiai tampa organizacijų veiklos orientyru sėkmingai įgyvendinant...

UAB "Ermitažas" marketingo strategijos analizė

Rinkodara Kursinis darbas 2013 m. guuru
Marketingo strategija laikoma viena iš funkcinių įmonės strategijų, kurių visuma sudaro bendrąją verslo strategiją. Tačiau marketingo strategijos reikšmė bendrajai verslo strategijai yra labai...