Kompanijų iš greitai augančių šalių veiklos plėtros modeliai
Ištrauka
Kompanijos iš greitai augančių šalių, tokių kaip Rusija, Indija, Kinija, Brazilija tampa vis svarbesnėmis pasaulinės rinkos dalyvėmis ir taip pat sulaukia vis daugiau mokslininkų dėmesio ( Demirbag, Tatoglu, and Glaister, 2009, Goldstein, and Mathews, 2007). Šių šalių kompanijos, turėdamos tokius konkurencinius pranašumus kaip ambicingi lyderiai, žemi kaštai, patrauklūs produktai ir paslaugos, modernūs gamybos įrengimai, radikaliai keičia industrijas ir rinkas visame pasaulyje. Per paskutinį dešimtmetį BRIC šalys sukūrė trečdalį viso pasaulio BVP augimo. Žvelgiant į ateitį panašu, jog išliks augimo tendencijos. Kaip teigia Goldman Sachs analitikai- visos BRIC šalys ekonomikos dydžiu turėtų aplenkti JAV 2018 m., Brazilijos ekonomika taps didesnė nei Italijos 2020 m., individualiai Indijos ir Rusijos ekonomikos bus didesnės nei tokios šalys kaip Ispanija, Kanada arba Italija. BRIC šalių kompanijų internacionalizacijos tyrimai nustatė skirtingus modelius ir būdus, kaip kompanijos perkelia savo veiklą už šalies ribų. Jų pasirinkimą lemia industrijos šaka, kurioje įmonė veikia, išorinės aplinkos sąlygos, valstybės pozicija verslo atžvilgiu.
Darbo problema – Kokius plėtros modelius naudoja įmonės iš greitai augančių šalių, internacionalizuodamos savo veiklą?
Darbo tikslas – apžvelgti įmonių iš greitai augančių šalių plėtros į užsienio rinkas modelius Tata Group ir Huawei atvejais.
Darbo uždaviniai:
- Išsiaiškinti, kokios prielaidos ir priežastys skatina kompanijų iš greitai augančių šalių plėtrą?
- Apžvelgti kompanijų iš greitai augančių šalių naudojamus veiklos plėtros modelius;
- Išanalizuoti dviejų kompanijų – Kinijos kompanijos Huawei ir Indijos - Tata Group naudojamus plėtros modelius.
Darbo metodai: mokslinių straipsnių analizė
Turinys
- Kompanijų iš greitai augančių šalių veiklos plėtros motyvai
- Kompanijų iš greitai augančių šalių plėtros modeliai
- Kompanijų iš greitai augančių šalių veiklos praktinė analizė
- "Huawei" plėtros modelių atvejo analizė
- "TATA GROUP" plėtros modelio atvejo analizė
- "Huawei" ir "TATA Group" plėtros modelių palyginimas
Reziumė
- Autorius
- migjasi
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Ekonomika
- Kaina
- €7.32
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Rgp 11, 2015
- Publikuotas
- 2013 m.
- Apimtis
- 20 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų