Lietuvos nacionalinio dramos teatro reklamos efektyvumas

25 psl. / 6890 žod.

Ištrauka

Šiandieninėje visuomenėje pilna korupcijos, agresijos, žlunga bendravimo atmosfera, be galo opios problemos yra emigracija, skurdas, nykstantys kultūros resursai. Galima atsiriboti ir nematyti šių blogybių , bet tai aktualios temos , reikia apie tai kalbėti, mąstyti, bandyti tai suvokti. Žinoma, sunkmečio nukamuotas žmogus nori užsimiršimo, bet problemos niekur nedingsta, klausimai auga, dauginasi. Reikia juos spręsti. Teatras tai yra viena iš puikių vietų visa tai apmąstyti, jis leis iš naujo atrasti ryšį su esamuoju laiku, pamatyti ir įvertinti dabartinę Lietuvos teatrų būseną bei jo santykį su šiandiena. Kokie esame ir ką galime.

Šio metu Lietuvos teatras atgimsta. Prieš keletą dešimtmečių teatrai nebuvo tokie populiarūs, kadangi tai buvo vieta susirinkti ‘‘elito grietinėlei‘‘, o dabar teatrą renkasi kuo daugiau paprastų žmonių norinčių turiningai praleisti laiką. Teatrai tapo populiaresni ir labiau lankomi, jie nuolat stato naujus spektaklius. Tačiau esant tokiai situacijai iškyla ir nemažai problemų. Pirmiausia – konkurencija. Juk spektaklis yra prekė, kurią “gamina” teatras. Tai toks pat pramoginis – kultūrinis renginys, kaip ir filmas, paroda . Kalbant dar paprasčiau – tokia pat prekė, kaip ir dantų pasta, televizorius, bandelė ar šampūnas. Nors teatro verslas ir yra specifinis, bet iš principo tai yra toks pat verslas kaip ir kiti. Čia galioja tie patys rinkos dėsniai. Todėl teatro versle didelį vaidmenį atlieka viena iš svarbiausių rinkodaros dalių – reklama, kurios pagalba vartotojai sužino apie spektaklius, bei suvokia kodėl jie turi rinktis būtent jūsų siūlomą spektaklį , o ne kito teatro. Kita vertus konkurencija tarp atskirų teatrų nėra labai aštrus reiškinys, bet vis dėlto ji egzistuoja.

Šiame darbe aptarsiu reklamos efektyvumo aspektus Lietuvos nacionaliniame dramos teatre.

Galime teigti, kad viena iš pasirinkto darbo „Lietuvos nacionalinio teatro reklamos efektyvumas“ problemų – kaip patobulinti reklamos būdus, bei pagerinti jos efektyvumą Lietuvos nacionaliniame dramos teatre.

Siekiant pagrįsti temos aktualumą, buvo apžvelgti įvairūs šaltiniai internete, ne visada atitinkantys moksliniuose darbuose naudotinų šaltinių reikalavimus. Taip pat, buvo atkreipiamas dėmesys, kad įvairiuose interneto diskusijų portaluose, vyksta nemažai aktyvių diskusijų apie reklamos efektyvumą , jos aspektus, būdus, kokybę Lietuvos nacionaliniame dramos teatre.

Kursinio darbo objektas: Lietuvos nacionalinis dramos teatras ir jo reklamos ypatumai

Kursinio darbo tikslas: išsiaiškinti kokiais būdais save ir savo spektaklius reklamuoja Lietuvos nacionalinis dramos teatras ir ar ši reklama yra efektyvi.

Kursinio darbo pagrindiniai uždaviniai:

1. Remiantis šaltiniais, mokslo darbais, medžiaga internetiniuose portaluose, išanalizuoti ir susisteminti informaciją apie tai, ką kiti žmonės mano apie Lietuvos nacionalinio dramos teatro reklamas

2. Supažindinti su reklamų būdais, jų įvairove bei aspektais.

3. Išanalizuoti reklamos efektyvumą Lietuvos nacionaliniame dramos teatre.

4. Aiškiai suformuluoti su darbo tikslu susijusias išvadas.


Turinys

  • TURINYS2
  • ĮVADAS3
  • I.REKLAMOSBENDRIEJI ASPEKTAI………………………… ……………………………5
  • 1.1 Reklamos istorinės ištakos5
  • 1.2 Reklamos esmė ir vaidmuo6
  • 1.3 Reklamos auditorija8
  • 1.4 Reklamos davėjas8
  • 1.5 Reklamos agentūra9
  • 1.6 Reklamos biudžeto sudarymas …… ……………………………………… ….10
  • II. LIETUVOS NACIONALINIS DRAMOS TEATRAS12
  • 2.1 Istorija13
  • 2.2 Teatro veiklos tikslai ir funkcijos14
  • 2.3 Teatro teisės ir pareigos15
  • 2.4 Meno tarybos sudarymas, jos kompetencija ir veikla16
  • 2.5Teatro turtas ir lėšos17
  • III.REKLAMOS ANALIZĖ „LIETUVOS NACIONALINIAME DRAMOS TEATRE“17
  • 3.1 Reklamos rūšys17
  • 3.2 Spausdinta reklama18
  • 3.3 Transliacinė reklama19
  • 3.4 Reklama internete20
  • 3.5 Viešoji (išorinė) reklama21
  • IŠVADOS24
  • LITERARŪROS SĄRAŠAS25

Reziumė

Autorius
saima
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Viešasis administravimas
Kaina
€8.28
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Rgs 1, 2014
Publikuotas
2013 m.
Apimtis
25 psl.

Susiję darbai

Lietuvos savivaldybių funkcijos ir jų įgyvendinimas

Viešasis administravimas Referatas 2013 m. ausrytuuukas
Įvairiuose oficialiuose Lietuvos ir užsienio institucijų paskelbtuose dokumentuose savivalda apibrėžiama panašiai, bet ne visiškai taip pat. Šiuo metu galiojančiame vietos savivaldos įstatyme nurodoma,...

Lietuvos inovacijų 2010 – 2020 m. strategija

Viešasis administravimas Referatas gretavgreta
Globaliame pasaulyje inovacijos tampa esminiu ekonominės plėtros veiksniu, būtina sąlyga visuomenės poreikiams tenkinti bei vienu iš pagrindinių ekonominio augimo bei stabilumo pagrindo elementų....