Krovinių vežimo technologija. Maršrutas: Kaunas - Turinas
Ištrauka
Nėra jokių abejonių, jog transportas šiandien - neatsiejama mūsų gyvenimo dalis. Transporto pagalba galime patys nukeliauti, arba nusiųsti savo krovinį kada ir kur norime. Krovinių ir keleivių transportavimas tiek politiniu, tiek ekonominiu požiūriu yra svarbus kiekvienai valstybei. Remiantis Lietuvos statistikos departamento duomenimis, ypač teigiami pokyčiai per 2011 metus Lietuvoje įvyko geležinkelių bei jūrų krovinių pervežime bei apyvartoje. Nors ekonominiu sunkmečiu nėra lengva išlaikyti verslą pelningą, logistikos įmonės, suteikdamos ir ekspedijavimo paslaugas, ir toliau sėkmingai vykdo savo veiklą, ateityje tikėdamosis dar didesnio krovinių apyvartos augimo.
Pats logistikos procesas apima visą krovinio judėjimą nuo gamintojo iki užsakovo - krovinio komplektavimą ir įpakavimą, vežimą bei jo sandėliavimą ir saugojimą. Ilgiausiai užtrunkantys procesai be abejo, yra krovinio transportavimas ir sandėliavimas, tačiau svarbiausias elementas yra krovinio vežimo organizavimas, kadangi visas transportavimo procesas priklausys nuo parinkto maršruto, parinktų transporto priemonių, tinkamai parengtos dokumentacijos ir kitų veiksnių, kuriuos būtina suplanuoti.
Šiame kursiniame darbe siekiama atlikti visą krovinio organizavimo procesą, pradedant transporto priemonės parinkimu ir baigiant finanasinių rodiklių skaičiavimais, kurių rezultatai leis įvertinti ir išanalizuoti pasirinkto krovinio vežimo galimybes.
Užduotyje pateiktas krovinys – tai mediniai baldai, pateikiami gamybinėse dėžėse, kurios turi būti nugabentos iš Lietuvoje esančio Kauno iki Turino miesto Italijoje. Šio darbo užduotis - parenkti tinkamą transporto priemonę – vilikiką, kartu su transportine talpa. Taip pat, suplanuoti, kaip bus supakuotas krovinys, aprašyti krovos darbai. Toliau seka krovinio maršruto pasirinkimas bei jo vizualizavimas ir detalus išanalizavimas. Be abejo, vienas svarbiausių uždavinių – reikiamos dokumentacijos parinkimas, kuri bus reikalinga tiek kroviniui, tiek vairuotojui, tiek pačiai transporto priemonei, vežant krovinį per užsienio šalis. Taip pat, reikia atlikti techninių bei finansinių rodiklių skaičiavimus, kuriais remiantis bus galima nuspręsti ar ekonomiškas pasirinktas krovinio vežimo būdas, maršrutas bei kiti elementai.
Pagrindinis viso proceso organizavimo uždavinys – suteikti kuo ekonomiškesnes transporto operacijas ir pasiūlyti vartotojui, kuo mažesnę krovinio transportavimo kainą, todėl darbas privalo būti suplanuotas tiksliai, o skaičiavimai atlikti kuo tiksliau, kadangi atliekamas vežimas, taip pat turi būti pelningas jį atliekančiai transporto įmonei.
Turinys
- ĮVADAS3
- 1 TEORINĖ DALIS
- 1.1. Transporto priemonės parinkimas4
- 1.1.1. Vilkiko parinkimas5
- 1.1.2. Transportinės talpos parinkimas6
- 1.2. Krovinio pakuotė ir krovos darbai7
- 1.3. Krovinio gabenimo maršruto parinkimas8
- 1.4. Krovinio vežimo teisiniai aspektai10
- 1.5. Kelių transporto priemonių techniniai-eksploataciniai rodikliai.12
- 1.6. Finansiniai vežimo rodikliai13
- 2. PRAKTINĖ DALIS
- 2.1. Transporto priemonės parinkimas.14
- 2.2.1. Vilkiko parinkimas14
- 2.2.2. Transportinės talpos parinkimas16
- 2.2 Krovinio pakuotės parinkimas ir krovos darbai18
- 2.3. Krovinio vežimo maršrutas20
- 2.4. Vežimui reikalinga dokumentacija22
- 2.5. Techniniai-eksploataciniai vežimo rodikliai23
- 2.6. Finansiniai vežimo rodikliai24
- IŠVADOS30
- LITERATŪROS SĄRAŠAS31
Reziumė
- Autorius
- amber
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Logistika
- Kaina
- €9.11
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Sau 14, 2014
- Publikuotas
- 2012 m.
- Apimtis
- 32 psl.
Atsiliepimai
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų