Verslo aplinkos samprata
Ištrauka
Kiekviena įmonė dirba tam tikroje aplinkoje, kuri turi įtakos jos veiklai. Verslo aplinka – tai visuma įvairaus pobūdžio ir prigimties jėgų ir veiksnių, egzistuojančių įmonėje ir už jos ribų, turinčių didenę ar mažesnę įtaką verslo organizavimui bei jo rezultatams. Įmonės veiklos pusiausvyrą pirmiausia veikia aplinka, nes verslo įmonė yra atvira sistema. Verslo sėkmė didele dalimi priklausys nuo to, ar sugebės verslininkas teisingai įvertinti išorinės aplinkos tiesioginius ir šalutinius veiksnius (žr. 1.pav.). Rinkoje sėkmingai gali veikti tik tas, kas gerai pažįsta jo verslo aplinką ir sugeba objektyviai įvertinti verslo aplinkos sąlygas ir jos veiksnius. Skirtingoms verslo rūšims aplinka daro nevienodą poveikį. Išsamiau verslo įmonės aplinka aptariama Vadybos ir Rinkodaros dalykuose.
Visi verslo veiksniai skirstomi į išorinę ir vidinę aplinką.
Išoriniai veiksniai – tai sąlygos, kurių įmonė negali pakeisti, tačiau, norėdama sėkmingai plėtoti pasirinktą verslą, privalo šiuos veiksnius žinoti ir įvertinti, nes jie daro didelę įtaką ėmonės veiklos rezultatams.
Įmonės išorine aplinka laikoma visuma veiksnių, esančių už jos ribų ir galinčių vienokiu ar kitokiu būdu daryti įtaką jos veiklai.
Verslo išorinės aplinkos veiksniai klasifikuojami į dvi grupes: tolimąją (makro)aplinką ir artmąją(mikro) aplinką.
Turinys
- ĮMONĖS VIDINĖS IR IŠORINĖS APLINKOS VERTINIMAS
- TRADICINIAI VIDINĖS APLINKOS ANALIZĖS OBJEKTAI
- SSGG (PRIVALUMŲ, TRŪKUMŲ, GALIMYBIŲ IR GRĖSMIŲ) ANALIZĖ
- VERSLO KONKURENCIJA
Reziumė
- Autorius
- studentė17
- Tipas
- Konspektas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €1.67
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Spa 9, 2017
- Publikuotas
- 2013 m.
- Apimtis
- 9 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų