Verslo aplinkos samprata

9 psl. / 2933 žod.

Ištrauka

Kiekviena įmonė dirba tam tikroje aplinkoje, kuri turi įtakos jos veiklai. Verslo aplinka – tai visuma įvairaus pobūdžio ir prigimties jėgų ir veiksnių, egzistuojančių įmonėje ir už jos ribų, turinčių didenę ar mažesnę įtaką verslo organizavimui bei jo rezultatams. Įmonės veiklos pusiausvyrą pirmiausia veikia aplinka, nes verslo įmonė yra atvira sistema. Verslo sėkmė didele dalimi priklausys nuo to, ar sugebės verslininkas teisingai įvertinti išorinės aplinkos tiesioginius ir šalutinius veiksnius (žr. 1.pav.). Rinkoje sėkmingai gali veikti tik tas, kas gerai pažįsta jo verslo aplinką ir sugeba objektyviai įvertinti verslo aplinkos sąlygas ir jos veiksnius. Skirtingoms verslo rūšims aplinka daro nevienodą poveikį. Išsamiau verslo įmonės aplinka aptariama Vadybos ir Rinkodaros dalykuose.

Visi verslo veiksniai skirstomi į išorinę ir vidinę aplinką.

Išoriniai veiksniai – tai sąlygos, kurių įmonė negali pakeisti, tačiau, norėdama sėkmingai plėtoti pasirinktą verslą, privalo šiuos veiksnius žinoti ir įvertinti, nes jie daro didelę įtaką ėmonės veiklos rezultatams.

Įmonės išorine aplinka laikoma visuma veiksnių, esančių už jos ribų ir galinčių vienokiu ar kitokiu būdu daryti įtaką jos veiklai.

Verslo išorinės aplinkos veiksniai klasifikuojami į dvi grupes: tolimąją (makro)aplinką ir artmąją(mikro) aplinką.


Turinys

  • ĮMONĖS VIDINĖS IR IŠORINĖS APLINKOS VERTINIMAS
  • TRADICINIAI VIDINĖS APLINKOS ANALIZĖS OBJEKTAI
  • SSGG (PRIVALUMŲ, TRŪKUMŲ, GALIMYBIŲ IR GRĖSMIŲ) ANALIZĖ
  • VERSLO KONKURENCIJA

Reziumė

Autorius
studentė17
Tipas
Konspektas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€1.67
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Spa 9, 2017
Publikuotas
2013 m.
Apimtis
9 psl.

Susiję darbai

Elektroninis verslas: samprata ir modeliai

Vadyba Kursinis darbas jurgute
Šio darbo tikslas – išanalizuoti elektroninio verslo ir elektroninės komercijos sampratas. Pateikti el. komercijos sprendimų ir modelių analizę bei įvardinti el. komercijos privalumus...