Virusinės internetinės rinkodaros taikymas alkoholinių gėrimų prekybos sektoriuje
Ištrauka
Temos aktualumas. Verslo vienas iš pagrindinių tikslų yra parduoti. Dėl didelės konkurencijos gamintojai privalo kuo greičiau pasiekti potencialų ar esamą vartotoją, greitai išplatinti informaciją apie produktą ar prekės ženklą, paskatinti pirkti, o tai padaryti kuo mažesnėmis sąnaudomis, bent jau ne didesnėmis nei konkurentai. Šiems tikslams pasiekti yra būtina įgyvendinti tinkamą rinkodaros strategiją. Atsiranda būtinybė ieškoti naujų netradicinių rinkodaros formų. Sąlyginai nauja internetinės rinkodaros rūšis yra 1996 metais pirmą kartą paminėta virusinė internetinė rinkodara. Virusinė rinkodara tampa vis populiaresne pardavimų skatinimo bei prekės ženklo žinomumo didinimo priemone. Virusiniu marketingu užsiimančios įmonės šį rinkodaros metodą taiko įvairiuose sektoriuose, atsižvelgiant į organizacijos vykdomą veiklą. Ne išimtis ir alkoholinių gėrimų sektorius.
Šio bakalaurinio darbo tikslas - Išnagrinėti, virusinės internetinės rinkodaros alkoholinių gėrimų prekybos sektoriuje taikymo ypatumus bei pavyzdžius.
Darbui keliami šie uždaviniai:
- Apibrėžti virusinės internetinės rinkodaros sąvoką;
- Identifikuoti virusinės rinkodaros bruožus, ypatybes, komunikacijos priemones;
- Aprašyti virusinės internetinės rinkodaros istorinę raidą;
- Apibūdinti sėkmingos virusinės rinkodaros strategiją;
- Aprašyti virusinės internetinės rinkodaros privalumus bei trūkumus;
- Aprašyti dažniausiai naudojamą virusinio marketingo komunikacijos kanalą – virusinius vaizdo klipus;
- Išnagrinėti virusinius vaizdo klipus, kuriuose virusinė rinkodara yra taikoma alkoholinių gėrimų prekybos sektoriuje;
- Aprašyti tyrimo metodologiją, eigą bei rezultatus.
Darbo struktūra:
- Pirmajame skyriuje pateikiama teorinė dalis, apibrėžiama virusinės internetinės rinkodaros sąvoka, aiškinama šios rinkodaros rūšies raida, identifikuojami virusinės rinkodaros komunikacijos kanalai, ypatybės, bruožai, privalumai bei trūkumai. Taip pat aptariama virusinės rinkodaros strategija, sėkmingos strategijos bruožai. Taip pat aptariami virusiniai vaizdo klipai, pateikiami sėkmingų virusinių vaizdo klipų pavyzdžiai.
- Antrajame skyriuje akcentuojama virusinė rinkodara alkoholinių gėrimų prekybos sektoriuje. Pateikiama virusinių vaizdo klipų alkoholinių gėrimų prekybos sektoriuje pavyzdžiai.
- Trečiajame skyriuje aptariama tyrimo metodologija, tyrimo eiga bei rezultatai.
- Darbo pabaigoje pateikiamos viso darbo išvados bei bibliografinių nuorodų sąrašas.
Turinys
- ĮVADAS5
- 1. VIRUSINĖ INTERNETINĖ RINKODARA7
- 1.1 Virusinės internetinės rinkodaros apibrėžtis, bruožai, komunikacijos priemonės, raida7
- 1.2 Virusinės internetinės rinkodaros kampanijos kūrimas14
- 1.3 Virusinės internetinės rinkodaros privalumai bei trūkumai24
- 1.4 Virusiniai vaizdo klipai bei jų pavyzdžiai28
- 2. VIRUSINĖ INTERNETINĖ RINKODARA ALKHOLINIŲ GĖRIMŲ PREKYBOS
- SEKTRIUJE34
- 2.1 Virusinių vaizdo klipų alkohlinių gėrimų prekybos sektoriuje pavyzdžiai34
- 3. TYRIMAS39
- 3.1 Tyrimo metodologija39
- 3.2 Tyrimo eiga ir rezultatai39
- IŠVADOS43
- Bibliografinių nuorodų sąrašas44
- Priedai48
- 1 priedas. R. Plutchik „Wheel of emotions“48
- 2 priedas. Anketos pavyzdys49
- 3 priedas. Anketavimo rezultatai53
Reziumė
- Autorius
- kristal1992
- Tipas
- Diplominis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €12.39
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Rgs 20, 2016
- Publikuotas
- 2015 m.
- Apimtis
- 57 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų