UAB „OFFICEDAY“ naujų prekių įvedimo galimybės

52 psl. / 10900 žod.

Ištrauka

Kiekvienos įmonės tikslas užimti kuo didesne rinkos dalį. Siekiant šio tikslo, įmonei būtinai reikia žinoti vartotojų poreikius bei norus, kad galėtų tinkamai formuoti savo prekių asortimentą, tobulinti vienas ar kitas prekes, išimti iš rinkos pasenusias ir visiškai neperkamas prekes ir pan. Taip pat naudinga išsiaiškinti ar vartotojai yra patenkinti esamomis prekėmis/paslaugomis, jų gausa, sužinoti ar verta įmonei plėsti asortimentą naujomis, patobulintomis prekėmis ir kaip jas geriau pateikti vartotojams. Darbo aktualumas. Naujų paslaugų įvedimo galimybės UAB „Officeday“ parduotuvėje yra aktuali tema, nes ši biuro prekių parduotuvė siūlo didžiausią prekių asortimentą Baltijos šalyse, operatyviai pristato prekes ir dėmesingai aptarnauja kiekvieną klientą. Norint jog ši biuro prekių parduotuvė ir toliau išlaikytų savo poziciją rinkoje ir gautų didesnį pelną, reikia praplėsti jau turimą prekių asortimentą. Darbo objektas: UAB “Officeday” naujų prekių įvedimo galimybės. Darbo problema. Nuolat besikeičiantys vartotojų poreikiai, technologijos ir konkurencijos sąlygos įmonės vadovus verčia domėtis naujovėmis ir ieškoti būdų, kaip neatsilikti nuo rinkos pokyčių. Konkurencija rinkoje tokia stipri ir dinamiška, kad kiekvienos įmonės išlikimas priklauso nuo to, kaip ji sugeba prisiderinti prie paklausos pokyčių. Viena iš galimybių – naujų prekių pateikimas rinkai. Darbo tikslas: Atlikti UAB „Officeday“ asortimento analizę ir pateikti siūlymus naujų prekių įvedimui. Darbo uždaviniai:1. Išnagrinėti naujų prekių įvedimo teorinius aspektus. 2. Atlikti UAB „Officeday“ asortimento analizę ir atlikti vartotojų apklausą.3. Parengti naujų prekių įvedimo projektą. Darbo metodai:1. Literatūros šaltinių analizė.2. Internetinių šaltinių analizė;3. Anketinė apklausa. Darbo struktūra:Teorinėje darbo dalyje aptariami teoriniai naujų prekių įvedimo aspektai, remiantis įvairių Lietuvos ir užsienio autorių nuomone.Praktinėje darbo dalyje pateikiama įmonės situacijos analizė, vartotojų, konkurentų ir tiekėjų analizė, vartotojų nuomonių tyrimas apie UAB „Officeday“ parduotuvės asortimentą ir konkurentus. Projektinėje darbo dalyje pateikti siūlymai įvesti naujas prekes.


Turinys

  • SANTRAUKA3
  • SUMMARY4
  • LENTELIŲ IR PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS5
  • ĮVADAS7
  • 1. NAUJŲ PREKIŲ ĮVEDIMO Į RINKĄ TEORINIAI ASPEKTAI:9
  • 1.1 Naujos prekės samprata ir tikslai9
  • 1.1.1 Naujos prekės kūrimo procesas10
  • 1.1.2. Naujo produkto idėjos ir jų generavimas11
  • 1.2. Asortimento samprata ir parametrai14
  • 1.3.Naujos prekės įvedimo į rinką strategijos formavimas21
  • 2. UAB „Officeday“ parduotuvės veiklos analizė27
  • 2.1 UAB „Officeday“ trumpa charakteristika27
  • 2.2 UAB „Officeday“ asortimento analizė28
  • 2.3 Vartotojų nuomonės apie UAB „Officeday“ prekes, asortimentą tyrimo rezultatai29
  • 2.4. UAB „Officeday “ vidinės aplinkos analizė43
  • 3. UAB „OFFICEDAY“ NAUJŲ PREKIŲ ĮVEDIMO GALIMYBIŲ PLANAVIMO SPRENDIMAI47
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI50
  • LITERATŪRA IR KITI INFORMACIJOS ŠALTINIAI52
  • PRIEDAI51

Reziumė

Autorius
saules123
Tipas
Diplominis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€11.43
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Vas 25, 2016
Publikuotas
2014 m.
Apimtis
52 psl.

Susiję darbai

Naujo produkto kūrimas ir įvedimas į rinką

Rinkodara Referatas samona
Darbo aktualumas. Inovacijas galima apibūdinti, kaip kažko seno perdarymas nauju. Taip pat, tai naujų technologijų diegimas bei pateikimas rinkai, atsižvelgiant į vartotojų norus...