UAB „Wed“ verslo plėtros galimybių įvertinimas
Ištrauka
Temos aktualumas. Lietuvos, kaip ir kitų pasaulio šalių rinkos konkurencingumą bei augimą didele dalimi lemia smulkiojo ir vidutinio verslo plėtra. Vykdant verslo plėtrą galima pasirinkti vieną iš dviejų pagrindinių metodų: arba įmonė tęs veiklą jos dabartinėje formoje arba verslo plėtros procesas bus vykdomas turint tikslą pasiekti žymiai aukštesnių ambicijų lygį, susijusį su rinkos dalimi, aptarnaujamos rinkos didėjimu, naujomis prekėmis ar paslaugomis. Kiekviena idėja verslo plėtrai, kurią norima įgyvendinti, turi būti apgalvota, siekiant sumažinti galimas rizikas rinkoje bei pritraukti finansus. Verslo plėtros galimybių analizė aktuali kiekvienai įmonei, nes sudaro prielaidas priimti teisingus strateginius sprendimus.
Problema. UAB „Glynwed“ yra konkurencinga, pelninga užsienio kapitalo įmonė, siekianti plėsti veiklą Lietuvoje. Šiame kontekste kyla klausimas ar pasiteisins verslo idėja steigti bendrovės padalinį Klaipėdos mieste.
Darbo tikslas – įvertinti UAB „Glynwed“ verslo plėtros galimybes.
Darbo uždaviniai:
• Teoriškai pagrįsti verslo strategijos esmę ir svarbą.
• Atlikti UAB „Glynwed“ situacijos analizę.
• Išanalizuoti bendrovės verslo plėtros galimybes.
• Įvertinti verslo idėjos perspektyvumą.
Darbo objektas – verslo įmonės plėtra.
Darbo metodai:
• Mokslinės teorinės literatūros ir kitų informacijos šaltinių analizė.
• Dokumentų analizė.
• Anketinė apklausa.
• Interviu.
• Duomenų, gautų stebėjimo būdu, analizė.
Darbo rezultatai: Baigiamąjį darbą sudaro 4 skyriai. Pirmajame skyriuje pateikiama verslo strategijos esmė ir svarba. Antrajame skyriuje atliekama UAB „Glynwed“ situacijos analizė. Trečiajame skyriuje analizuojamos verslo plėtros galimybės, pateikiamas marketingo, veiklos organizavimo planas. Ketvirtame skyriuje pateikiamos finansinės prognozės, įvertinamas verslo idėjos perspektyvumas.
Darbo praktinė reikšmė. Darbo rezultatus numatoma panaudoti plečiant UAB ,,Glynwed“ veiklą.
Turinys
- SUMMARY2
- LENTELIŲ IR PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS4
- ĮVADAS6
- 1. VERSLO STRATEGIJOS ESMĖ IR SVARBA: TEORINIS ASPEKTAS7
- 2. UŽSIENIO KAPITALO UAB „GLYNWED“ SITUACIJOS ANALIZĖ21
- 2.1. Bendrovės pristatymas21
- 2.2. Bendrovės veiklos analizė23
- 3. UAB „GLYNWED“ VERSLO PLĖTROS GALIMYBIŲ ANALIZĖ29
- 3.1. Verslo plėtros idėja ir bendrovės veiklos strategija29
- 3.2. Verslo aplinkos ir rinkos analizė29
- 3.3. Marketingo planas40
- 3.3.1. Prekių asortimentas, kainos ir paskirstymas40
- 3.3.2. Rėmimas ir reklama43
- 3.4. Veiklos organizavimas43
- 3.5. Personalo organizavimas46
- 3.6. Verslo rizika47
- 4. VERSLO IDĖJOS PERSPEKTYVUMO ĮVERTINIMAS50
- 4.1. Finansinės prognozės50
- 4.2. SSGG analizė54
- IŠVADOS56
- LITERATŪROS SĄRAŠAS58
Reziumė
- Autorius
- brigita99
- Tipas
- Diplominis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €13.35
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Lap 20, 2013
- Publikuotas
- 2013 m.
- Apimtis
- 67 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų