UAB „Harmony Forest Hotel“

42 psl. / 8440 žod.

Ištrauka

Šiuo laikotarpiu paprastoms įmonėms darosi vis sunkiau patenkinti besikeičiančius vartotojų poreikius. Pramogų ir laisvalaikio praleidimo paslaugų sfera yra ganėtinai stipriai išplėtota sritis, tačiau tai nereiškia, jog jos nėra kaip patobulinti. Kiekvienas žmogus po sunkios darbo dienos, tik ir galvoją, kokią jam veiklą ar pramogą pasirinkti, kuri jam suteiktų poilsio, komforto ir suteiktu naujų jėgų naujiems iššūkiams. Kad ir kaip vertintume miesto patogumus, tačiau verta pripažinti, jog širdis ir galva daug geriau jaučiasi gamtoje, ten kur yra graži aplinka, švarus oras, čiulbantys paukščiai, o ne mašinų varikliai ar industrinės pramonės. Būtent dėl šių priežasčių ir pasirinkome “Harmony Forest Hotel” verslą. Tikriausiai vaikystėje ne vienas svajojome arba bandėme patys pastatyti namelį medyje, todėl mūsų verslo idėja - pasiūlyti aukšto lygio apgyvendinimo paslaugas darnioje aplinkoje, kur galima pasitraukti ne tik nuo kasdieninio miesto šurmulio, įtampos ar streso, bet ir mėgautis gamtos suteikiančiais privalumais.

Lietuvos kurortams ypač aktuali tema yra svečių užimtumo klausimas. Tai galima išspręsti gerinant pramogų ir laisvalaikio infrastruktūrą, taip pat teikiamų paslaugų kokybę, patobulinti rinkodarą. Steigiant viešbutį medyje, labai svarbu atsižvelgti į vietą, kuri bus pasirinkta viešbučio statymui. Reikia, kad ta vieta būtų patogi klientams ir taptų pagrindinis turistų traukos centras. Turizmo rinka, kiekvienais metais Lietuvoje vis gerėja ir mūsų šalį aplanko vis daugiau užsieniečių. Pagrindinę dalį atvykusių turistų sudaro individualūs turistai, todėl, ekspertų nuomone, norint skatinti atvykstamąjį turizmą, pirmiausia reikėtų įgyvendinti priemones, galinčias padidinti individualių turistų srautą.

Mūsų konkurentai – tai panašias paslaugas teikiančios bei atliekančios įmonės. Pastaraisiais metais vis sparčiau augantis kaimo turizmas tampa rimtu konkurentu kurortams bei viešbučiams. Tačiau mūsų siūlomas viešbutis nėra kaip visi kiti paprasti viešbučiai, todėl tai sudaro palankias sąlygas viešbučių verslui. Galime teigti, jog mūsų siūlymas yra du viename - ir viešbutis, ir kaimo turizmas. O kadangi pagrindiniai konkurentai neteikia visų mūsų siūlomų paslaugų, o tik kai kurias iš jų, tai tik dar labiau sustiprina mūsų viešbučio pagrindinį išskirtinumą – namelis medyje, todėl norintys universalaus, unikalaus ir egzotiško poilsio turistai rinksis būtent mūsų viešbutį.

Namelių ar kambarių skaičius turi būti ne mažiau už nustatytą minimalų kiekį. Įmonė, norinti teikti viešbučio tipo apgyvendinimo paslaugas, registruojama turizmo paslaugų registre. Jai išduodamas pažymėjimas (sertifikatas), atitinkančius tam tikrus minimalius reikalavimus. UAB įmonės tipą pasirinkome dėl to, kad jos turtinė atsakomybė yra ribota. Darbe pateikiami pagrindiniai įmonių registravimo reikalavimai, UAB steigimo ir veiklos principai, steigimo sutarties sudarymas, akcininkų atsakomybė.

Kiekvienam verslininkui vienas iš pagrindinių kylančių klausimų – tai vietos parinkimas. Vienas svarbiausių mūsų kriterijų renkantis žemę, pastatą buvo gera geografinė padėtis, kad būtų nesunkiai randamas ir aplinkui nebūtų didelių miestų. Mūsų vieta – tai vieta miške prie ežero su daugybe pramogų bei paslaugų.

Tikriausiai ne paslaptis, kad kiekviena sėkmingai veikianti kompanija supranta, kad svarbiausias turtas - tai jos personalas, kurį yra svarbu nuolat įvairiais būdais motyvuoti, kad jis galėtų veikti visu pajėgumu ir atliktų darbą kokybiškai. Mūsų darbuotojams, kurie bus išsilavinę, patikimi ir su kitomis geromis asmeninėmis savybėmis, bus suteiktos puikios sąlygos tobulėti.

Kadangi reklama – tai tarsi raktas į sėkmę, tai daug lėšų bus investuojama į įvairaus tipo reklamas.

Rinka yra segmentuojama pagal demografinius požymius – amžių, išsilavinimą ir mobilumą. Taip pat tautybę, rasę, vartotojo elgseną. Segmentuojama bus ir pagal geografinius požymius. Būtent šiame geografiniame segmente įmonei bus pati geriausia galimybė sužybėti. Mūsų rinkos segmentavimas yra dalinis - mažas, nes teiksime įvairias paslaugas plačiai vartotojų grupei, o labiau orientuosimės į esančias subgrupės pagal šiuos kriterijus: geografinė, socialinė padėtis, gyvenimo stilius, elgsena. Mūsų viešbutis medyje bus pastatytas ir rinkai pristatytas kaip viešbutis, kuris propaguoja gerą vadybos modelį ir aukštus svetingumo standartus, taip pat ir geras, prieinamas kainas. Išskyrėme ir atitinkamas vartotojų grupes, kurios naudosis mūsų teikiamomis paslaugomis: įvairaus amžiaus poilsiautojai, užsienio turistai, įvairios įstaigos, vietiniai gyventojai, sporto paslaugų mėgėjai ir gamtos mylėtojai.


Turinys

  •  
  • SANTRAUKA3
  • ĮMONĖS APRAŠYMAS5
  • 1.1. Bendra informacija5
  • 1.2. Komercinė ūkinė veikla9
  • 1.3. Verslo raida15
  • 1.4. Finansinė būklė15
  • PROJEKTO APRAŠYMAS16
  • 2.1. Projekto idėja16
  • 2.2. Ketinimų įgyvendinimo sąlygos17
  • APLINKOS ANALIZĖ23
  • 3.1. Įstatyminė aplinka. Valstybinis reguliavimas23
  • 3.2 Makroekonominė ir šakos aplinka25
  • 3.3. Rinkos analizė29
  • MARKETINGO PLANAS31
  • 4.1. Įmonės veikla ir šio projekto tikslai                     31
  • 4.2. Rinkos dalyvių keliami reikalavimai32
  • 4.3. Produktai32
  • 4.4. Kainodara33
  • 4.5. Marketingo veiklos kaštai34
  • PRODUKTO ANALIZĖ35
  • 5.1. Technologinis procesas35
  • 5.2. Kaina35
  • 5.3. Kaštų struktūra36
  • VALDYMAS IR PERSONALAS37
  • 6.1. Savininkai ir vadovai37
  • 6.2. Personalo funkcijos ir atsakomybė37
  • 6.3. Atlyginimai38
  • PRIEDAI40
  •  
  •  
  •  

Literatūros sąrašas

PRIEDAI

Lentelių sąrašas:

Lentelė 1 „SWOT analizė“ ............................................................................................................... 20

Lentelė 2 „Organizacinė įmonės struktūra“....................................................................................... 21

Lentelė 3 Darbuotojų pareigos ……………………………………………………………………...22

Lentelė 4 Viešbučio patalpų bei reikalingų priemonių įsigijimas……………………………..…… 24

Lentelė 5 Buities reikmenys………………………………………………………….……………...24

Lentelė 6 Viešbučio virtuvės įranga ……………………………………………………………….. 25

Lentelė 7 Prekių eksportas ir importas …………………………………………………………….. 29

Lentelė 8 BVP vienam gyventojui .................................................................................................... 30

Lentelė 9 Nedarbo lygis…………………………………………………………………………….. 31

Lentelė 10 Mėnesinis bruto darbo užmokestis................................................................................... 32

Lentelė 11 ekonominės raidos scenarijų rodiklių prognozės............................................................. 33

Lentelė 12 Apgyvendinimo įstaigose skaičius……………………………………………………... 35

Lentelė 13 Paslaugų kainoraštis……………………………………………………………………. 36

Lentelė 14 Konkurentų paslaugų kainoraštis..................................................................................... 36

Lentelė 15 Savikaina……………………………………………………………………………….. 37

Lentelė 16 Atlyginimai…………………………………………………………………………….. 43

Lentelė 17 Atlyginimų pakėlimas 5%................................................................................................ 44


Reziumė

Autorius
Marte
Tipas
Verslo planas
Dalykas
Ekonomika
Kaina
€3.70
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bal 26, 2023
Publikuotas
2022 m.
Apimtis
42 psl.

Susiję darbai